quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
Komt wel goed allemaalquote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme schat, record aan klachten door Nederlands examen.
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeikenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kwai
[..]
Arme schat, record aan klachten door Nederlands examen.
Hallooooquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeiken
Leerlingen worden gewoon steeds dommerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeiken
Nederlandquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
veel klagen want dan gaat de norm omlaagquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang er klachten tussen zitten als:quote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon luier en hebben geen zin meer om allemaal samenvattingen neer te pennen op die examens.quote:
Duh, hopen op n term verhoging hequote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiquote:
Dat verbaast me eerlijk gezegd weinig.quote:
Fantastisch!!quote:
En blijft men dom.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel klagen want dan gaat de norm omlaag
Dat dus bedankt dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er klachten tussen zitten als:
Surveillant was te sexy
Moeten ze gewoon die lijnen sluiten.
Vieze huilies. Zorgen er alleen maar voor dat diploma's steeds minder waard worden.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had tijdens mijn examens behalve voor engels voor alle vakken geklaagd.
Ik heb ook werkelijk geen reet gedaan voor mijn examens.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon je examens zien alsof het S.O.tjes zijn. Zo heb ik het gehaald
SO tjes. Nu voel ik me oud.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon je examens zien alsof het S.O.tjes zijn. Zo heb ik het gehaald
Ik heb één examen geleerd en dat was mijn enige onvoldoende.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk geen reet gedaan voor mijn examens.
dat laatste heb ik gelukkig nooit gehad. Hou op schei uit zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb één examen geleerd en dat was mijn enige onvoldoende.
Dus ik neem het allemaal niet zo serieus. Het teken examen was best leuk. Een of ander kutkunstwerk analyseren en je mening geven.
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
7 jaar geleden zat ik nog in brugklas pfoe
Hahaha ik vond dat examen daadwerkelijk leuk om te maken. Iedereen om me heen zat in de stress en ik moest grinnikenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat laatste heb ik gelukkig nooit gehad. Hou op schei uit zeg
Wiskunde was mijn hoogste cijfer.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging het meer herhalen dan echt leren. Alles voldoende behalve kutwiskunde: 5,4.
10 jaar terug man man manquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
10 jaar terug ging ik naar de brugklas![]()
De tijd vliegt
Wat zijn leervakken dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
ik had voor de enige drie leervakken die ik had een onvoldoendede overige waren talen en die had ik wel goed gedaan
Was de Alzheimer toen al bij hem doorgedrongen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.
geschiedenis, maatschappijwetenschappen, kunstgeschiedenis.quote:
4 jaar terug eindexamen gedaanquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 jaar terug man man man
Maak het maar
13 jaar terug.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha ik vond dat examen daadwerkelijk leuk om te maken. Iedereen om me heen zat in de stress en ik moest grinniken
Toen was het nog Alzheimer light.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was de Alzheimer toen al bij hem doorgedrongen?
Ah, allemaal niet gehad.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
geschiedenis, maatschappijwetenschappen, kunstgeschiedenis.
Wiskunde B idd aidsquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde was mijn hoogste cijfer.
Wel wiskunde A natuurlijk, want wiskunde B is pure aids.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haaltquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4 jaar terug eindexamen gedaan
Toen diploma-uitreiking tijdens halve finale EK. Ben daar snel weggegaan om voetbal te kijken
Is dat niet iets wat je vooral op inzicht kan maken?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haalt!
Neuh, weet niet zo goed meer. 17-jarige puber Sof had er in ieder geval geen zin inquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je vooral op inzicht kan maken?
Wow dat klinkt al zo lang terugquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn diploma tijdens het EK 2000. Nederlands elftal speelde die avond. Dat was ook gauw afgelopen.
Hehehe.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haalt!
Op onze school had je geen maatschappijwetenschappen dus weet niet echt wat het verschil is tov maatschappijleerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, weet niet zo goed meer. 17-jarige puber Sof had er in ieder geval geen zin in
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow dat klinkt al zo lang terug
Dat is mijn eerste herinnering van voetbalIk janken toen we er tegen Italië uitgingen. Jarenlange Italië haat aan overgehouden zelfs.
Kreeg zelfs een woedeaanval toen mijn ouders besloten om daar een keer heen te gaan op vakantie
Dat lijkt me heel lastigquote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Voor Latijn moesten we 4 boeken (onze vertaalde teksten, plus de achtergronden) leren, plus natuurlijk kunnen vertalen.
Is enige waar ik voor had geleerd.
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had het tijdens WK. Oranje vlaggetjes everywhere en dan zag je mijn geslaagde tas met vlag erbij hangen.
Chinese vlag?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.
Oh ja dat ging er wel dieper op in en ook veel leerstof opeens.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op onze school had je geen maatschappijwetenschappen dus weet niet echt wat het verschil is tov maatschappijleer
Duuude, je slaagt toch echt daarvoor: lekker je tas met vlag ophangenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.
Was wel pittig, vooral wegens de stress.quote:
Best interessant opzich.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat ging er wel dieper op in en ook veel leerstof opeens.
Ik heb echt een hekel aan dat soort tradities. Dan komt mijn recalcitrante houding naar boven hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duuude, je slaagt toch echt daarvoor: lekker je tas met vlag ophangen
Ze belden mij echt 1 minuut voor de deadline.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel lekker gevoel als ze je bellen en dan zeggen dat je geslaagd bent
Ah, hartverzakking dusquote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze belden mij echt 1 minuut voor de deadline.
Mijn mentor bracht het op de meest chagrijnige manier ooit.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel lekker gevoel als ze je bellen en dan zeggen dat je geslaagd bent
Hij wilde jou niet kwijtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn mentor bracht het op de meest chagrijnige manier ooit.
Echt op de toon van "Godverdomme dat jij geslaagd bent. Nu kan ik je alsnog niet de les geven dat je geen flikker hebt uitgevoerd op school"
Voor je het weet staat Foppe het Friese volkslied te zingen in je voortuin.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik dat je die tegengehouden hebt.
Dat is leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet staat Foppe het Friese volkslied te zingen in je voortuin.
Eerst werden de mensen gebeld die niet geslaagd waren. En één zo'n klasgenoot met wie ik toen chillde was al gebeld dat hij gezakt was en pas een paar uur daarna werd ik gebeld. Dus toen wist ik al wel dat ik geslaagd was.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
Wij werden niet gebeld, alleen als je niet geslaagd was
erg irritant
tweede pinksterdagquote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze gesloten zijn?
Kwaliteitsposts dit.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oke ik zal het zo wel zienquote:Op maandag 16 mei 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was vanmiddag alles open
Het is dat je tweede pinksterdag zei, ik heb er eigenlijk geen seconde aan gedacht dat het vandaag en gisteren pinksteren wasquote:
Ja oké en nu maar abfuhrenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:35 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
ICH BIN SO SCHÖN, ICH BIN SO TOLL, ICH BIN DER ANTON AUS TIROOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie niet in waarom we het begin van de christelijke kerk moeten vieren. Weg ermeequote:Met Pinksteren (Oudgrieks: Πεντηκοστή, Pentèkostè Nederlands: vijftig) of Sinksen[noten 1] wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Het is de negenenveertigste dag ná Pasen, of volgens een andere definitie de vijftigste dag ván Pasen. Met deze uitstorting wordt ook het begin van de christelijke kerk gemarkeerd. Het kan als zodanig tevens als de eerste christelijke opwekking worden gezien.
Dat de heilige geest neerdaalde op aarde.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wederopstanding van Jezus? Of is dat met pasen
Was sagen sie?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Aber... Was braucht man dafür?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was sagen sie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Suikerfeest is voor mij de favoriet. Samen met slachtfeest.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hierna zijn er geen feestdagen meer he? Jammur
Elke dag is toch een feestjequote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hierna zijn er geen feestdagen meer he? Jammur
vind het wel grappig dat ze in de schilderswijk hele schapen vanuit bestelbusjes uitdelen en we tegelijkertijd berichten zijn dat er zoveel schapen verdwijnenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Suikerfeest is voor mij de favoriet. Samen met slachtfeest.
Echt héquote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel grappig dat ze in de schilderswijk hele schapen vanuit bestelbusjes uitdelen en we tegelijkertijd berichten zijn dat er zoveel schapen verdwijnen
Maar niemand die de connectie legt
Mag je niet zeggen want racistisch toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel grappig dat ze in de schilderswijk hele schapen vanuit bestelbusjes uitdelen en we tegelijkertijd berichten zijn dat er zoveel schapen verdwijnen
Maar niemand die de connectie legt
Knap zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik voor drie mensen pasta heb gemaakt
Nee, wel dat je voor 3 man gekookt had.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor je onzichtbare vriendjes ja?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
komt je date weerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ja he sked je ligt vast dubbel.
Heb jij je lange vikinghaartjes nog?
Wil wel voor jou koken hoor, pasta is niksquote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ik die maar
Voor mezelf, voor mezelf morgen een voor mezelf overmorgen
ik heb nu al pasta voor drie dagen dus hoeft niet meerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil wel voor jou koken hoor, pasta is niks. Wel met een geheim ingrediënt erbij.
Nou dan niet gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb nu al pasta voor drie dagen dus hoeft niet meer
Donder dan maar lekker op met je kookkunst. Dat is wat hij eigenlijk wil zeggenquote:
Hou jij je erbuiten, mortaxx en ik hebben een haathaatverhouding.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Donder dan maar lekker op met je kookkunst. Dat is wat hij eigenlijk wil zeggen
What about calzonequote:Op maandag 16 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goh, zijn we het toch nog eens qua eten! What about rice.![]()
Dan toch lekker niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou jij je erbuiten, mortaxx en ik hebben een haathaatverhouding.
Ik aan een pussy armyquote:Op maandag 16 mei 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet waarom maar moest aan je neefje denken doordat je mijn UI 194629462 x ging posten
Pics pleasequote:Op maandag 16 mei 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn zus heeft er weer 7 nieuwe kittens bij in haar cattery.
Wat een genot
Ik whatsapp je wel evenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics please
Ik volg de kittens bij een dierenasiel, zoveel keus kan niet kiezen
We moeten Kano eens in het zonnetje zettenquote:
jammer dat koningsdag net is geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We moeten Kano eens in het zonnetje zetten
Hoe heet die stichting nou? De Zonnebloem?
Zou je Opso raken?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand aan mij vragen wat ik van opso vind?
nou ja eigenlijk niet maar soms loopt het zoquote:Op maandag 16 mei 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pff en ik ben afgescheept met de reden dat je geen onsjes doet
pijnlijk dit
ik heb deze in een note gezetquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb deze in een note gezet
Ik kijk er nu al naar uit dat Mani me gaat vragen wat in van een Chick bij Pauw vind
nu denken mensen dat ik altijd zo raar praatquote:Op maandag 16 mei 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb deze in een note gezet
Ik kijk er nu al naar uit dat Mani me gaat vragen wat in van een Chick bij Pauw vind
dat zei je date gisternacht?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet genieten van de kleine dingetjes in het leven
Ik ging net mijn kat knuffelenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet genieten van de kleine dingetjes in het leven
Huisdieren>vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging net mijn kat knuffelen
Daar genoot ik dan weer van
Nouquote:
Nee hoor, met vrouwen kan je net wat meer.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huisdieren>vrouwen
Daar hoeft niemand moeilijk over te doen
Jij ook?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, met vrouwen kan je net wat meer.
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou
Die paarden zijn toch wel een stuk groter geschapen dan Mortaxx ja
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met dat katje, wat van balkon sprong ofzo?
Heb jij een kat?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongen
Maar ging goed hoor. 6 weken in gips gezeten en de tweede keer ging er niks mis gelukkig.
Maar dat beest breekt d`r nek nog eens als ze niet uit kijkt, wel jammer. Lief beest
2quote:
Verder moet je ook niet gaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar vrouwen kan ik heel erg goed staren ja.
Hmm, tsjah hoe wil je het een kat dan ook duidelijk maken dat ze niet moeten springenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongen
Maar ging goed hoor. 6 weken in gips gezeten en de tweede keer ging er niks mis gelukkig.
Maar dat beest breekt d`r nek nog eens als ze niet uit kijkt, wel jammer. Lief beest
Ik kom hier zelden meer hè Hansquote:Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2
Heb ik toch al vaker laten zien hier?
Even zoeken
Sinds ik erachter ben gekomen dat vrouwen ook poepen denk ik dat ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder moet je ook niet gaan.
Is alleen maar vies.
Gewoon eens per week even aftrekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ik erachter ben gekomen dat vrouwen ook poepen denk ik dat ook ja.
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Lekker eigenzinnig. Honden zijn wat trouwer vaak maar soms ook wat minder karakter dan katten, dat is wel jammerquote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, tsjah hoe wil je het een kat dan ook duidelijk maken dat ze niet moeten springenbeestje met lef, dat wel
En nee, ik pas wel suuupervaak op op de kitty van buurvrouw, ze brengt haar vaak zelf gewoon naar ons toe. Hierdoor wil ik wel een eigen kat, ze zijn zò leuk
De katten van mijn zus gaan nooit naar buiten.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook wel
Maar dan kan die niet naar buiten
De middelstequote:
nee ik moet ook eerst ff een fatsoenlijk huis hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook wel
Maar dan kan die niet naar buiten
Aftrekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens per week even aftrekken.
Hou je ook meer geld voor jezelf over.
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Lekker eigenzinnig. Honden zijn wat trouwer vaak maar soms ook wat minder karakter dan katten, dat is wel jammer
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.
Jr.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.
mijn katten doen dat ook genoeg hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honden geven vaker wat meer liefde dan katten, dat bedoel ik
Ze zijn meer begaan met hun baasje
Is ook wel katje met gebruiksaanwijzing hoorquote:
mijne niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Katten zijn echt aso. Ze komen naar je toe van "gimme food, pet me" en daarna krabben ze je uit het niets van "fuck off, oh wait nee aai verder"
Deze katten hebben mij nog nooit gekrabd.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Katten zijn echt aso. Ze komen naar je toe van "gimme food, pet me" en daarna krabben ze je uit het niets van "fuck off, oh wait nee aai verder"
Ja weet ikquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn katten doen dat ook genoeg hoor
Komen vaak genoeg aandacht vragen en kopjes geven enzo. Meer is ook niet nodig want dat zou ik irritant vinden.
Ahh nee, wat sneuquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel katje met gebruiksaanwijzing hoorVroeger verwaarloosd en achter gelaten door d`r vorige eigenaar
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.quote:
Mij 2 x, maar het was meer speels dan echt krabbenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze katten hebben mij nog nooit gekrabd.
Hond lijkt me ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar veel meer werk met uitlaten, en je moet er echt de ruimte voor hebben vind ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik
Mijne ook, maar het is toch anders
Nee ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahh nee, wat sneu. Snap niet hoe men dat kan doen, walgelijk
[..]
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.ja maar jouw kat is ZO leuk, altijd je jaloersmakende knuffelfoto's samen met hem
Ja dat is wat anders ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mij 2 x, maar het was meer speels dan echt krabben
Dat sowieso ja. Als je zo`n beest niet 2x per dag kan uitlaten omdat je rte druk bent moet je geen hond nemenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hond lijkt me ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar veel meer werk met uitlaten, en je moet er echt de ruimte voor hebben vind ik.
Emo kat, jeetjequote:Op maandag 16 mei 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders ja.
Andere kat die ik had die overleden was kon wel altijd ineens uithalen als het haar niet zinde. Maar die liep ook altijd mopperend door het huis rond en at papier vanwege de stress. Alle post lag toen versnipperd op de vloer
ohquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vond het wel leuk om me te krabben en te bijten
jaa poepie, nou koop zo eenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahh nee, wat sneu. Snap niet hoe men dat kan doen, walgelijk
[..]
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.ja maar jouw kat is ZO leuk, altijd je jaloersmakende knuffelfoto's samen met hem
Zielig inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Als je zo`n beest niet 2x per dag kan uitlaten omdat je rte druk bent moet je geen hond nemen
Tja die kat was 3x aangereden en daarna kwamen er ook nog eens een andere kat erbij wonen, die daarna een nestje kittens kreeg waarvan de Hansigste bleef. Ja hoe zou jij je voelen als katquote:
Hoe vond je GoT?quote:
Mijne niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga niet spoilen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh we gaan het hier over GoT hebben.
Snel wegklikken
Even in spoilers, voor Fokkie en eventueel Crack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb de afwas gedaan en nu Neem k een ijskoffie
kan niet nu, moet aan school werken. Hopelijk beetje op tijd klaar.quote:
Moet je maar lief zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Tering die r en p mods. Zeg ik gewoon wat tegen etsu wordt het verwijderd
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even in spoilers, voor Fokkie en eventueel Crack.Wel eens met het meeste, maar ik vond het einde stiekem toch heel erg gaaf. En er zit eindelijk wel weer wat vaart in. Vorige seizoen was zo verschrikkelijk traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wordt wel tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens met het meeste, maar ik vond het einde stiekem toch heel erg gaaf. En er zit eindelijk wel weer wat vaart in. Vorige seizoen was zo verschrikkelijk traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel tijd.
Maar enige wat voor mij die verhaallijn nog kan redden, is dat alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen slechts hopen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hoop het wel. Anders is die hele verhaallijn niets waard geweest. Plus, ik ben wel benieuwd naar haar interactie met andere personages. Hoe ze op haar komst zullen reageren.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat dany westeros nooit bereiktA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toffe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Toffe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef Fera het volgende:
Zeurpieten? Ik zei juis dat het ontroerend wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel wil alleen maar starre sadistische Stannis
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
King of Swagquote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeurpieten? Ik zei juis dat het ontroerend was
Kaneel wil alleen maar starre sadistische Stannis
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
"Prikker in mijn ooge! Au au!"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Davos is wel baziger wat dat betreftquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Davos is baas, maar te beta. Daarom mag hij blijven leven.quote:
Itt Stannis, Bobby B, Ned, Drogo, Tywin en Roose bijvoorbeeld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hm vind Ned toch net iets te zachtaardig voor dit lijstjequote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Davos is baas, maar te beta. Daarom mag hij blijven leven.
Itt Stannis, Bobby B, Ned, Drogo, Tywin en Roose bijvoorbeeld.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doe dan Oberyn, de Hound, of de Mountain.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm vind Ned toch net iets te zachtaardig voor dit lijstje
Maakt niet uit.
Is vrij duidelijk een thema voor de show.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dan Oberyn, de Hound, of de Mountain.
Maakt niet uit.
Is vrij duidelijk een thema voor de show.
The good survives“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoe zie je dit voor je dan?quote:
Naast het feit dat Martin niet gelooft in goed of slecht, zie ik vrij weinig overlevende karakters die als goed gezien kunnen worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou ja, goed als in meer zachtaardig. Niet sadistisch en meedogenloos.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je dan?
Naast het feit dat Martin niet gelooft in goed of slecht, zie ik vrij weinig overlevende karakters die als goed gezien kunnen worden.
Ramsay wordt ook jog wel vermoord.
En van wie er nu over zijn kan ik dat bij niemand zien, zelfs bij Jon niet echt. Misschien alleen bij zus van Theon, naam ff kwijt“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heb echt een vet cool t-shirt besteldeen shirt met een zombie erop en een soort gat erin, met in het tshirt een zakje waar je je telefoon indoet, dan een app aanzetten en je zombie heeft een kloppend hart, of tikken voor maden/slangen etc,,niemand die die foon ziet
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
George zei trouwens dat er nog vele personages op de troon zullen zitten. Ben benieuwd wie dat dan allemaal nog gaan zijn in korte tijd.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
hahahh echtquote:Op maandag 16 mei 2016 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Heb echt een vet cool t-shirt besteldeen shirt met een zombie erop en een soort gat erin, met in het tshirt een zakje waar je je telefoon indoet, dan een app aanzetten en je zombie heeft een kloppend hart, of tikken voor maden/slangen etc,,niemand die die foon ziet
link?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
We zijn juist vrij veel zachtaardige karakters kwijt geraakt.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, goed als in meer zachtaardig. Niet sadistisch en meedogenloos.
Ramsay wordt ook jog wel vermoord.
En van wie er nu over zijn kan ik dat bij niemand zien, zelfs bij Jon niet echt. Misschien alleen bij zus van Theon, naam ff kwijt
Ned, Robb, Cat, Thalisa, Luwin, Rodrik, Jory, Renly, Jeor, etc.
Yara. Zachtaardig? Ze gaat er prat op dat ze zo'n goede rover is en dat een stel levensgevaarlijke gekken haar volgen.
Ik zie het meer als: het is een harde wereld. Om te overleven moet je hard zijn.
Daarnaast zie je duidelijk het feministische wereldbeeld van George Martin er in terug, over sterkte vrouwen.
Helaas houdt dat voor veel mensen in dat vrouwen onaantastbaar moeten zijn (Brienne, Arya, Dany, Cersei, Olenna, Margery) en vooral moeten laten zien dat ze beter zijn dan mannen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé troon?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:18 schreef Fera het volgende:
George zei trouwens dat er nog vele personages op de troon zullen zitten. Ben benieuwd wie dat dan allemaal nog gaan zijn in korte tijd.
Of de verschillende tronen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé troon, dacht ik. Of ik heb dat citaat verkeerd opgevat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dé troon?
Of de verschillende tronen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe had je het liever gezien dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas houdt dat voor veel mensen in dat vrouwen onaantastbaar moeten zijn (Brienne, Arya, Dany, Cersei, Olenna, Margery) en vooral moeten laten zien dat ze beter zijn dan mannen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
TARTAARGODEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mannen in een middeleeuwse wereld lopen ook veel meer risico's. Komen vaker in gevaarlijke situaties terecht. Vrouwen worden daar gespaard omdat ze vrouwen zijn, ook vanuit het beeld wat heerst in die wereld. Ik vind niet zozeer dat ze gezien worden als beter dan mannen. Er wordt ook een andere kracht naar voren gebracht dan alleen de kracht om te strijden. Ze hebben vooral de kracht om te inspireren. Even Arya en Brienne uitgezonderd.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast zie je duidelijk het feministische wereldbeeld van George Martin er in terug, over sterkte vrouwen.
Helaas houdt dat voor veel mensen in dat vrouwen onaantastbaar moeten zijn (Brienne, Arya, Dany, Cersei, Olenna, Margery) en vooral moeten laten zien dat ze beter zijn dan mannen.
Maar zeg nou zelf, in een gevecht zijn Cersei, Sansa en Margaery gewoon compleet kansloos. Dan hebben ze mannen nodig om hen te beschermen (neem een Jaime of een zombie Mountain). Dany is niets zonder haar draken, haar Unsullied en haar trouwe volgers.
Zoiets als: "Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw". Dat kun je feministisch opvatten, maar dat hoeft niet per se.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb een bord laten vallen op mijn voet en het doet zo'n zeeeer
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Kusje op je voetquote:Op maandag 16 mei 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Ik heb een bord laten vallen op mijn voet en het doet zo'n zeeeer![]()
![]()
Ja, bozigheid voelde ik ook. Maar valt ook onder emotie.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dé troon, dacht ik. Of ik heb dat citaat verkeerd opgevat.
Ben wel benieuwd wie er op de troon komen.
Kevan waarschijnlijk.
Dany natuurlijk.Doe het of niet, of goed.quote:
Maak het geloofwaardig. Een Dany bijvoorbeeld, krijgt al 5,5 seizoen lang alles in haar schoot geworpen. Waarom? Ze heeft werkelijk waar niks gedaan. Waardeloos karakter. Daar bovenop heeft ze bovennatuurlijke krachten, die werken als een deus ex machina.
Brienne heeft ook bovennatuurlijke krachten.
In een land zo groot dat het ongeveer een maand duurt om van de ene naar de andere kant te rijden, vindt ze in een keer iedereen die ze wil vinden.
Ze gaat van karakter naar karakter bij wijze van plot device en verslaat iedereen.
Het zou me niet eens meer verbazen als ze straks eigenhandig Ramsey, Tormund, Wun Wun, Walder Frey en de Mountain vermoord.
Arya heeft 0 spier, lengte of snelheid. Faalt in iedere taak die ze krijgt, wordt opgeleid tot super moordenaar. Waarom? Wat kan ze? Weerloze half dode mensen die op de grond liggen neersteken. En slechtgeschreven karakters zoals Meryn fucking Trant vermoorden, die plots vergeten was hoe je moet vechten.
Iedereen wil kennelijk trouwen met Margery, ondanks dat iedereen waar ze mee trouwt doodgaat. Er gaat heus een lampje branden bij de rest.
Om een onbegrijpelijke reden mag ze rond blijven hangen. En natuurlijk is zij de sterke. Niet haar superberoemde broer die van kampioen naar loser is gegaan.
Olenna die in iedere scene waar ze in zit moet laten weten dat ze mannen minacht.
Cersei, die door ieder weldenkend persoon aan de kant zou zijn geschoven na haar fouten met Joffrey. Mag blijven en iedereen volgt haar, ondanks dat ze 0 macht en invloed heeft en vervolgd wordt wegens incest. Zelfs Jaime, die liet zien een nieuw persoon te zijn, ziet Cersei en is ineens weer de eikel uit seizoen 1.
Daarentegen vind ik Yara en Melissandre wel realtische personages. Ze kunnen het kennelijk wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Smaak is smaakquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bozigheid voelde ik ook. Maar valt ook onder emotie.
Kevan waarschijnlijk.
Dany natuurlijk.
[..]
Doe het of niet, of goed.
Maak het geloofwaardig. Een Dany bijvoorbeeld, krijgt al 5,5 seizoen lang alles in haar schoot geworpen. Waarom? Ze heeft werkelijk waar niks gedaan. Waardeloos karakter. Daar bovenop heeft ze bovennatuurlijke krachten, die werken als een deus ex machina.
In een land zo groot dat het ongeveer een maand duurt om van de ene naar de andere kant te rijden, vindt ze in een keer iedereen die ze wil vinden.
Ze gaat van karakter naar karakter bij wijze van plot device en verslaat iedereen.
Het zou me niet eens meer verbazen als ze straks eigenhandig Ramsey, Tormund, Wun Wun, Walder Frey en de Mountain vermoord.
Arya heeft 0 spier, lengte of snelheid. Faalt in iedere taak die ze krijgt, wordt opgeleid tot super moordenaar. Waarom? Wat kan ze? Weerloze half dode mensen die op de grond liggen neersteken. En slechtgeschreven karakters zoals Meryn fucking Trant vermoorden, die plots vergeten was hoe je moet vechten.
Iedereen wil kennelijk trouwen met Margery, ondanks dat iedereen waar ze mee trouwt doodgaat. Er gaat heus een lampje branden bij de rest.
Om een onbegrijpelijke reden mag ze rond blijven hangen. En natuurlijk is zij de sterke. Niet haar superberoemde broer die van kampioen naar loser is gegaan.
Olenna die in iedere scene waar ze in zit moet laten weten dat ze mannen minacht.
Cersei, die door ieder weldenkend persoon aan de kant zou zijn geschoven na haar fouten met Joffrey. Mag blijven en iedereen volgt haar, ondanks dat ze 0 macht en invloed heeft en vervolgd wordt wegens incest. Zelfs Jaime, die liet zien een nieuw persoon te zijn, ziet Cersei en is ineens weer de eikel uit seizoen 1.
Daarentegen vind ik Yara en Melissandre wel realtische personages. Ze kunnen het kennelijk wel.![]()
![]()
Ja oke goede argumenten. Vooral Brienne is wel opvallend qua voorspoed de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bozigheid voelde ik ook. Maar valt ook onder emotie.
Kevan waarschijnlijk.
Dany natuurlijk.
[..]
Doe het of niet, of goed.
Daarentegen vind ik Yara en Melissandre wel realtische personages. Ze kunnen het kennelijk wel.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik snap wat je bedoeld, en het kan best dat dit in de boeken wel zo is.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen in een middeleeuwse wereld lopen ook veel meer risico's. Komen vaker in gevaarlijke situaties terecht. Vrouwen worden daar gespaard omdat ze vrouwen zijn, ook vanuit het beeld wat heerst in die wereld. Ik vind niet zozeer dat ze gezien worden als beter dan mannen. Er wordt ook een andere kracht naar voren gebracht dan alleen de kracht om te strijden. Ze hebben vooral de kracht om te inspireren. Even Arya en Brienne uitgezonderd.
Maar zeg nou zelf, in een gevecht zijn Cersei, Sansa en Margaery gewoon compleet kansloos. Dan hebben ze mannen nodig om hen te beschermen (neem een Jaime of een zombie Mountain). Dany is niets zonder haar draken, haar Unsullied en haar trouwe volgers.
Zoiets als: "Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw". Dat kun je feministisch opvatten, maar dat hoeft niet per se.
Maar in de serie zie je dat absoluut niet terug.
Kun je mij vertellen waarom Dany bijvoorbeeld nog niet dood is? Behalve plot convenience?
Tuurlijk lopen mannen meer risico in zo'n wereld, dat is het niet.
Om even een voorbeeld te noemen waarom ik het verdacht vind:
In vorig seizoen werd Sansa verkracht door Ramsey. Gelijk excuses aangeboden door de schrijvers.
Er gebeuren iedere aflevering de meest vreselijke dingen met mannen, maar daar hoor je niemand over.
En plots zien we Jon, Loras en Theon als slappe losers, terwijl Sansa, Margery en Yara de stoere sterke vrouwen zijn die hun aan moeten sporen.
Meh.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom hebben ze haar gekozen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
Van Arya maken ze gewoon een sluipmoordenaar die mensen in hun rug steekt, dat kan ze prima.
Omdat ze een kooi openmaakte 4 jaar geleden? Ik snap het niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik let daar toch een stuk minder op als ik een film of serie kijk merk ik“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is precies de reden dat ik geen series kijk en weinig films...quote:Op maandag 16 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik let daar toch een stuk minder op als ik een film of serie kijk merk ik![]()
Ik heb geen idee hoe het daar in elkaar zit, maar ze is vast niet de enige in opleiding daar toch? :$quote:Op maandag 16 mei 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze haar gekozen?
Omdat ze een kooi openmaakte 4 jaar geleden? Ik snap het niet
Als je een klein meisje op eigen houtje van Westeros naar Braavos laat komen terwijl ze in de tussentijd een keer of 10 dood had kunnen gaan en ze komt toch aan, weet je in elk geval dat ze gemotiveerd is.![]()
![]()
Wel absurd dat je daar niks meer door kijktquote:Op maandag 16 mei 2016 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is precies de reden dat ik geen series kijk en weinig films...![]()
Het is echt niet in elke serie of film zo hoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bij heel veel wel. Sowieso ben ik al kritisch in de voorselectie.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel absurd dat je daar niks meer door kijkt![]()
Het is echt niet in elke serie of film zo hoor![]()
Wat komt er wel doorheen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij heel veel wel. Sowieso ben ik al kritisch in de voorselectie.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Maar laten ze haar komen?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het daar in elkaar zit, maar ze is vast niet de enige in opleiding daar toch? :$
Als je een klein meisje op eigen houtje van Westeros naar Braavos laat komen terwijl ze in de tussentijd een keer of 10 dood had kunnen gaan en ze komt toch aan, weet je in elk geval dat ze gemotiveerd is.
Ik weet het niet. We hebben maar 3 mensen in die hele kerk gezien van ze.
En wisten ze van te voren al dat ze motivatie had?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, dat is helaas door de maatschappij van tegenwoordig en niet door het bronmateriaal.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, en het kan best dat dit in de boeken wel zo is.
Maar in de serie zie je dat absoluut niet terug.
Kun je mij vertellen waarom Dany bijvoorbeeld nog niet dood is? Behalve plot convenience?
Tuurlijk lopen mannen meer risico in zo'n wereld, dat is het niet.
Om even een voorbeeld te noemen waarom ik het verdacht vind:
In vorig seizoen werd Sansa verkracht door Ramsey. Gelijk excuses aangeboden door de schrijvers.
Er gebeuren iedere aflevering de meest vreselijke dingen met mannen, maar daar hoor je niemand over.
En plots zien we Jon, Loras en Theon als slappe losers, terwijl Sansa, Margery en Yara de stoere sterke vrouwen zijn die hun aan moeten sporen.
Meh.
Bijvoorbeeld dat stukje met de drie mannen en hun zussen wordt door de media zo sterk naar voren gehaald, terwijl ik totaal die gevoelens niet had bij de scene. Ik bekeek iedere situatie apart. Ja, Jon had een duwtje in de rug nodig. Maar ik vond dat hij dat duwtje meer kreeg van Ramsey zijn onsmakelijke brief dan van Sansa. Margaery en Loras zijn als broer en zus heel erg close. Ook omdat zij natuurlijk zijn geaardheid accepteerde en daar discreet over bleef. Hij is dan wel een kampioen in toernooien, maar geen strijder. Dus dat hij breekt vind ik niet zo gek (en wie weet wat ze allemaal met hem gedaan hebben?) Ik vond dat an sich wel een mooi moment. Niet zozeer omdat ik haar als sterke vrouw zag, maar omdat ze zo'n mooie band hebben.
Yara en Theon vond ik ook begrijpelijk. Theon is kapot gemaakt, maar Yara benadert hem nog steeds op de manier van de Iron Islands. Dat is gewoon een stukje cultuur vanuit daar. En Theon is het altijd al het zwarte schaap van de familie geweest. Hij is er mentaal en fysiek niet op vooruit gegaan, dus wat had er dan moeten gebeuren? Ik had alleen wel iets meer empathie van Yara verwacht. Maar wellicht door de mentaliteit die heerst onder de Ironborn is dat moeilijk voor haar. Dat vind ik meer een cultuurdingetje dan een feministisch dingetje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Series trekken me sowieso niet. Kan verder serieus niet op namen komen nuquote:Laten we het er maar op houden dat ik geen Transformers of Fast and the Furious fan ben
![]()
![]()
Jaqdinges zag iets in haar. Gedrevenheid, lef, whatever. Daarom kreeg ze dat muntje.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar laten ze haar komen?
En wisten ze van te voren al dat ze motivatie had?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nog steeds niks gezien van laatste seizoen GoTLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ze gaven haar een muntje en ze moest het verder zelf maar uitzoeken. Ze mocht komen, maar hoefde niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar laten ze haar komen?
En wisten ze van te voren al dat ze motivatie had?
Nee dat wisten ze natuurlijk niet, maar als ze het niet had was ze daar niet geweest. Een klein meisje dat je leven heeft gered een soort van onbetaald baantje als lijkenwasser aanbieden en als ze iets kan eventueel meer laten doen lijkt me niet eens zo onredelijk.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog steeds niks gezien van laatste seizoen GoT“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: