quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
Komt wel goed allemaalquote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme schat, record aan klachten door Nederlands examen.
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeikenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kwai
[..]
Arme schat, record aan klachten door Nederlands examen.
Hallooooquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeiken
Leerlingen worden gewoon steeds dommerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'recordaantal' Ieder jaar weer recordaantallen. Ik geloof er niet meer in. Zeiken om het zeiken
Nederlandquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
veel klagen want dan gaat de norm omlaagquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang er klachten tussen zitten als:quote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon luier en hebben geen zin meer om allemaal samenvattingen neer te pennen op die examens.quote:
Duh, hopen op n term verhoging hequote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiquote:
Dat verbaast me eerlijk gezegd weinig.quote:
Fantastisch!!quote:
En blijft men dom.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel klagen want dan gaat de norm omlaag
Dat dus bedankt dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er klachten tussen zitten als:
Surveillant was te sexy
Moeten ze gewoon die lijnen sluiten.
Vieze huilies. Zorgen er alleen maar voor dat diploma's steeds minder waard worden.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had tijdens mijn examens behalve voor engels voor alle vakken geklaagd.
Ik heb ook werkelijk geen reet gedaan voor mijn examens.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon je examens zien alsof het S.O.tjes zijn. Zo heb ik het gehaald
SO tjes. Nu voel ik me oud.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon je examens zien alsof het S.O.tjes zijn. Zo heb ik het gehaald
Ik heb één examen geleerd en dat was mijn enige onvoldoende.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk geen reet gedaan voor mijn examens.
dat laatste heb ik gelukkig nooit gehad. Hou op schei uit zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb één examen geleerd en dat was mijn enige onvoldoende.
Dus ik neem het allemaal niet zo serieus. Het teken examen was best leuk. Een of ander kutkunstwerk analyseren en je mening geven.
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
7 jaar geleden zat ik nog in brugklas pfoe
Hahaha ik vond dat examen daadwerkelijk leuk om te maken. Iedereen om me heen zat in de stress en ik moest grinnikenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat laatste heb ik gelukkig nooit gehad. Hou op schei uit zeg
Wiskunde was mijn hoogste cijfer.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging het meer herhalen dan echt leren. Alles voldoende behalve kutwiskunde: 5,4.
10 jaar terug man man manquote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
10 jaar terug ging ik naar de brugklas![]()
De tijd vliegt
Wat zijn leervakken dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
ik had voor de enige drie leervakken die ik had een onvoldoendede overige waren talen en die had ik wel goed gedaan
Was de Alzheimer toen al bij hem doorgedrongen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.
geschiedenis, maatschappijwetenschappen, kunstgeschiedenis.quote:
4 jaar terug eindexamen gedaanquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 jaar terug man man man
Maak het maar
13 jaar terug.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha ik vond dat examen daadwerkelijk leuk om te maken. Iedereen om me heen zat in de stress en ik moest grinniken
Toen was het nog Alzheimer light.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was de Alzheimer toen al bij hem doorgedrongen?
Ah, allemaal niet gehad.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
geschiedenis, maatschappijwetenschappen, kunstgeschiedenis.
Wiskunde B idd aidsquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde was mijn hoogste cijfer.
Wel wiskunde A natuurlijk, want wiskunde B is pure aids.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan, 7 jaar geleden was tong 'pas' 83.
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haaltquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4 jaar terug eindexamen gedaan
Toen diploma-uitreiking tijdens halve finale EK. Ben daar snel weggegaan om voetbal te kijken
Is dat niet iets wat je vooral op inzicht kan maken?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haalt!
Neuh, weet niet zo goed meer. 17-jarige puber Sof had er in ieder geval geen zin inquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je vooral op inzicht kan maken?
Wow dat klinkt al zo lang terugquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn diploma tijdens het EK 2000. Nederlands elftal speelde die avond. Dat was ook gauw afgelopen.
Hehehe.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor maw moesten we drie boeken leren (dat was toen heel veel natuurlijk). Maar ik had er maar 1,5 gedaan. Ja logisch dat je dan een 4,2 haalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |