quote:Op maandag 16 mei 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
HATERS! HATERS GOOIEN STEENTJES MAAR IK BOUW MUURTJE VAN :$$
Dit is leuk icm je UIquote:Op maandag 16 mei 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haters gonna hate hate hate shake those stones off shake de steentjes off woehoehoeeww
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha shit, nu zing ik het mee op m'n UI katjes ritme
Zo, lieve antiquote:
Kinders vind je in KLB sc, niet hier.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh over een uur begint mijn een van de weinige series die ik volg. Kut. Even konijnensprintje maken met mijn verslag hoor, dag kinders
Nog een nudie in je WA om je op te warmen?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is echt KOUD.![]()
Zou bijna de verwarming weer aandoen
Precies. Want de thee werkt op dit moment maar matig.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een nudie in je WA om je op te warmen?
Nog verzoekjes?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Precies. Want de thee werkt op dit moment maar matig.
Dickpic? Of wat wil je? Full frontal?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Want de thee werkt op dit moment maar matig.
quote:
Een foto zonder mooie ogen of mooie armen gaat mij denk ik niet zo veel doen ben ik bang.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dickpic? Of wat wil je? Full frontal?
Omdat ze tietjes heeft zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 18:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo, lieve antiNet als Faxie, maar dan wel leuk
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef FrauMilena het volgende:
Je kan toch ook gewoon googlen op piemels.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef FrauMilena het volgende:
Je kan toch ook gewoon googlen op piemels.
Oh ja 🤔quote:Op maandag 16 mei 2016 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Daar heb ik toch niks aan?
Dat zijn dan toch geen piemels die mij lief vinden.
Mooie ogen gaat zeker lukken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Een foto zonder mooie ogen of mooie armen gaat mij denk ik niet zo veel doen ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |