Heel herkenbaar! Helaas geen oplossing gevonden, maar wat hielp was kleine beetjes eten ( en drinken) en vooral vezels eten!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:03 schreef Gaddle het volgende:
Iemand tips voor als je last hebt van je maag? Het is net of ik de hele tijd kan spugen. Het komt daarentegen niet. Een steen in mijn maag. oeh wat een offdag.
Want je rekent nooit iets afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Molo het volgende:
Ik heb net billendoekjes, nieuw koffiezetapparaat (oude was opeens stuk...) en gezellige servetten gekocht
Voor als de kraamvisite komt.
Ik stond af te rekenen en dacht opeens 'WTF!!!'
Geen billendoekjes en servetten neequote:
Billendoekjes voor de kraamvisite?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Molo het volgende:
Ik heb net billendoekjes, nieuw koffiezetapparaat (oude was opeens stuk...) en gezellige servetten gekocht
Beschuit met muisjes is nou echt zo'n ding wat je waarschijnlijk meteen nodig hebt én wat gewoon oneindig houdbaar is mits ongeopend, dus die zou ik juist wel in huis halenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hadden de boodschappen voor de housewarming een beetje heel erg verkeerd berekend. Op een avond-/nachtfeestje zonder kids wordt toch aanzienlijk meer gedronken en gegeten dan 's middags met kids... Dus we hoeven voor de kraamvisite geen fris/bier/wijn/ranja/chips meer te halen, volgens mij houden we straks alsnog overAlleen beschuit met muisjes moeten nog gehaald worden, maar dat doet man na de geboorte pas.
Nu de vluchttas aan het inpakken. Dat is best raar om te doen eigenlijk, een tas inpakken waarvan je niet precies weet wanneer (en of) je hem nodig hebt. En een aantal dingen kunnen er niet bij want die heb ik nu nog nodig. En geen zin om alles dubbel te kopen. Dus ik stop er ook maar een briefje bij met 'last minute dingen die nog gepakt moeten worden'.
Maar inmiddels wil ik toch wel dat ie zover klaar staat aangezien ik over 2 dagen de 37 weken grens aantik. En de afgelopen dagen voel ik op sommige momenten een beetje een zeurderige menstruatiepijn. Niet dat ik denk dat het nu per direct begint of zo, maar het zorgt wel voor een beetje extra stress dat alles toch echt klaar moet staan want je weet maar nooit wanneer het wel begint... En dan kom ik er nu net achter dat een paar dingen die in die tas moeten nog gewassen moeten worden. Dus laat ik dat maar eens gaan doen.
En dan moeten we ook nog steeds het geboortekaartje afmaken. Ik hoop echt dat ze nog ff blijft zitten
Molo heeft hormonenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Molo het volgende:
Zhe horror!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef lunamatic het volgende:
Niet bijgelezen. Al meer dan 12 uur rugweeen en net nog maar 3 cm ontsluiting. Als het niet beter wordt, worden over een uur mijn vliezen gebroken.
Rechtop zitten eten, goed kauwenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:03 schreef Gaddle het volgende:
Iemand tips voor als je last hebt van je maag? Het is net of ik de hele tijd kan spugen. Het komt daarentegen niet. Een steen in mijn maag. oeh wat een offdag.
Prachtige servetten hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:49 schreef Molo het volgende:
En voor de liefhebbers, mijn gezellige trut servetten. Even als uitleg, normaal ben ik van het type 'keukenrol voldoet ook'
[ afbeelding ]
Renniesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:03 schreef Gaddle het volgende:
Hihi, nog niet! Maar ik wil wel hoor, voor het echie dan meteen!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:38 schreef ikke_84 het volgende:
Geweldig die servetten![]()
Svane en Quoi goed bezig met klussenfijn als het einde in zicht komt.
Hier is de kamer ook klaar. Alleen nog wat deco maar daar ga ik vrijdag voor shoppen.
En jou peuter Svanewat heerlijk dat je er zo geniet.
En een ingedaalde baby![]()
Ela al in het bad gezeten?![]()
Arja pas je wel op dat je niet te veel doet? Geniet nou even van een middag dutje, daar keek je zo naar uit toen je nog werkte.
Nohquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:46 schreef Svane het volgende:
Oooooo en ik kan er maar niet overuit hoe lief m'n eerstgeborene is. Bij de VK vanmorgen ging ze vertellen dat zij al wist hoe de baby ligt, namelijk met het hoofd naar beneden en met de billen omhoog!En helpen hartje luisteren enzo
En vertellen dat ze denkt dat het een jongetje is
Echt heel bijzonder nu zo, die laatste dagen/weken met z'n drietjes.
Mooooiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:46 schreef Svane het volgende:
Goed bezig Quoi! Bij ons gaat het met klussen ook zo lekker! Alles in de nieuwe badkamer werkt in principe, de klussers komen nog twee halve dagen dingen afwerken. Zelf kunnen we nu ook verder en al veel geverfd! Hopelijk komend weekend naar Ikea dan babydozen uitruimen en commode inrichten enzo, de leuke onderdelen van het klussen.
In het kamertjes topic heb ik gisteren een foto gepost. Op zich is er weinig veranderd tov die foto, behalve de bovenrandjes (die zitten erop) en dat de hele kamer af is. Zodra er kleur op zit volgt de volgende fotoquote:
Chickie onderwegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef snoenk het volgende:
Niets bijgelezen maar mag er meisje achter mijn naam![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef snoenk het volgende:
![]()
Ik zou ook geen blauwe muisjes willenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes is nou echt zo'n ding wat je waarschijnlijk meteen nodig hebt én wat gewoon oneindig houdbaar is mits ongeopend, dus die zou ik juist wel in huis halen![]()
Mijn man stond trouwens de dag na de geboorte bij de Jumbo, waren er alleen blauwe muisjes, en dat vonden mijn hormonen heel stom dus is mijn schoonzus nog roze muisjes komen brengen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef snoenk het volgende:
![]()
Toen ik weeën kreeg en m'n vluchttas aan 't pakken was is mijn vriend het nog snel gaan halen bij AH, evenals poedermelkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou ook geen blauwe muisjes willen
Alleen vindt hij het volgens mij dan toch net iets te echt om dat in huis te hebben of zo. Hij zei ook iets van 'wie weet als het toch niet helemaal goed gaat en ze nog even moet blijven', ik heb het idee dat hij het fijner vind te om dat te halen als we goed en wel thuis zijn.
De servetten zijn wel heel tofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:49 schreef Molo het volgende:
Svane, wat lief!!!
MissC, geboortekaartje.... oh ja... mket ik ook eens gaan uitzoeken hier![]()
En voor de liefhebbers, mijn gezellige trut servetten. Even als uitleg, normaal ben ik van het type 'keukenrol voldoet ook'
[ afbeelding ]
En Quoi, pics van je lambrisering!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Toen ik weeën kreeg en m'n vluchttas aan 't pakken was is mijn vriend het nog snel gaan halen bij AH, evenals poedermelk![]()
Er zijn zat momenten om dat nog te halen joh, en ook zat supermarkten zou ik denken!
Leuk Snoenk!!![]()
Koos hier vond het maar onzin die servettenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De servetten zijn wel heel tof
Ik heb geen servetten, hier krijgen ze vooralsnog toch keukenrol
En dat was een pint ben&jerry's *burp*
Ik ervaar eigenlijk altijd dat iedereen het skiptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n lichte tegenvaller als er dan geen beschuit met muisjes is![]()
Beschuit met muisjes!![]()
Zoals het vandaag was qua weer mag het van mij nog 6 maanden blijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef Unihipili het volgende:
Uhhh jawel Molo, iets met klamme handjes van de opwinding/hitte.
Ook lekker inderdaad! Beetje zonde van de servetten dan jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos hier vond het maar onzin die servetten![]()
Wij hebben net bedacht dat we chocolaatjes met roze muisjes erop bestellen bij de banketbakker hier
Dus er zijn helemaal geen servetten nodig ook
En lekker!
Phehehehe. Goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Haha uni het is al zo droog!En ik ben dus degene die je dan van je muisjes afhelpt nadat iedereen heeft geweigerd Molo
Hier nog eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Haha uni het is al zo droog!En ik ben dus degene die je dan van je muisjes afhelpt nadat iedereen heeft geweigerd Molo
Muisjes staan symbool voor vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Arja het volgende:
Leuk snoenk!
Is je oudste ook een meisje?
Beschuit met muisjes is natuurlijk wel traditie. Waarom eigenlijk?
Ik vind muisjes zelf vies.
Nee, alleen roze met wittequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Quoi het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beschuit_met_muisjes
Tot 1990 waren er alleen maar witte muisjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |