Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef snoenk het volgende:
Niets bijgelezen maar mag er meisje achter mijn naam![]()
![]()
Ik zou ook geen blauwe muisjes willenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes is nou echt zo'n ding wat je waarschijnlijk meteen nodig hebt én wat gewoon oneindig houdbaar is mits ongeopend, dus die zou ik juist wel in huis halen![]()
Mijn man stond trouwens de dag na de geboorte bij de Jumbo, waren er alleen blauwe muisjes, en dat vonden mijn hormonen heel stom dus is mijn schoonzus nog roze muisjes komen brengen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:18 schreef snoenk het volgende:
Niets bijgelezen maar mag er meisje achter mijn naam![]()
![]()
Toen ik weeën kreeg en m'n vluchttas aan 't pakken was is mijn vriend het nog snel gaan halen bij AH, evenals poedermelkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou ook geen blauwe muisjes willen
Alleen vindt hij het volgens mij dan toch net iets te echt om dat in huis te hebben of zo. Hij zei ook iets van 'wie weet als het toch niet helemaal goed gaat en ze nog even moet blijven', ik heb het idee dat hij het fijner vind te om dat te halen als we goed en wel thuis zijn.
De servetten zijn wel heel tofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:49 schreef Molo het volgende:
Svane, wat lief!!!
MissC, geboortekaartje.... oh ja... mket ik ook eens gaan uitzoeken hier![]()
En voor de liefhebbers, mijn gezellige trut servetten. Even als uitleg, normaal ben ik van het type 'keukenrol voldoet ook'
[ afbeelding ]
En Quoi, pics van je lambrisering!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Toen ik weeën kreeg en m'n vluchttas aan 't pakken was is mijn vriend het nog snel gaan halen bij AH, evenals poedermelk![]()
Er zijn zat momenten om dat nog te halen joh, en ook zat supermarkten zou ik denken!
Leuk Snoenk!!![]()
Koos hier vond het maar onzin die servettenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De servetten zijn wel heel tof
Ik heb geen servetten, hier krijgen ze vooralsnog toch keukenrol
En dat was een pint ben&jerry's *burp*
Ik ervaar eigenlijk altijd dat iedereen het skiptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n lichte tegenvaller als er dan geen beschuit met muisjes is![]()
Beschuit met muisjes!![]()
Zoals het vandaag was qua weer mag het van mij nog 6 maanden blijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef Unihipili het volgende:
Uhhh jawel Molo, iets met klamme handjes van de opwinding/hitte.
Ook lekker inderdaad! Beetje zonde van de servetten dan jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos hier vond het maar onzin die servetten![]()
Wij hebben net bedacht dat we chocolaatjes met roze muisjes erop bestellen bij de banketbakker hier
Dus er zijn helemaal geen servetten nodig ook
En lekker!
Phehehehe. Goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Haha uni het is al zo droog!En ik ben dus degene die je dan van je muisjes afhelpt nadat iedereen heeft geweigerd Molo
Hier nog eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef Suikertante het volgende:
Haha uni het is al zo droog!En ik ben dus degene die je dan van je muisjes afhelpt nadat iedereen heeft geweigerd Molo
Muisjes staan symbool voor vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Arja het volgende:
Leuk snoenk!
Is je oudste ook een meisje?
Beschuit met muisjes is natuurlijk wel traditie. Waarom eigenlijk?
Ik vind muisjes zelf vies.
Nee, alleen roze met wittequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Quoi het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beschuit_met_muisjes
Tot 1990 waren er alleen maar witte muisjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |