Jawel, maar ondanks dat ik echt hou van kamperen zou ik een luchtbed of slaapmatje nu echt niet meer trekken johquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Alles voor de kinderen hé.
Maar ik had veel hulp hoor, we waren met een groot gezelschap.
Doe ik binnenkort, nu werken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 05:57 schreef Quoi het volgende:
Klinkt bekend Nazil! Tijd voor weer een fotootje in het buikentopic? Nieuwsgierig hoe jij gaat![]()
Arja wow, dat je ook billen etc weet te onderscheiden. Vanaf wanneer wist je eigenlijk wát je voelde? Ik voel van alles, maar weet nooit precies welk lichaamsdeel het is![]()
Crappy night: checkMaar de vogels fluiten weer.
Heheh doet me denken aan een keer dat ik elders op luchtbed heb geslapen en daar eindelijk wel een paar uur haalde. Dus toen bij thuiskomst ook luchtbed afgestoft en opgepompt... Nog aantal weken daarop geslapen ipv op bedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat is het voordeel van zelf een oud, achterhaald bed hebben. Een luchtbed ligt net zo goed.
Jammer genoeg werkt het niet echt. Het helpt ook niet dat de kleine meid graag vlak bij mijn maag gaat liggen met haar hoofd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Molo het volgende:
Kleine beetjes eten en drinken en Rennie.
Niet dat bovenstaande overigens bij mij helpt, maar hoor van velen dat dit wel zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |