Ik vraag mij nu af hoe dat vijf jaar geleden is gegaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:13 schreef grazz het volgende:
Jongens kijk eens wat erop youtube staatHoe gaaf is dat. Dit zijn de stand ins waarmee eerst wordt geoefend. De beelden gaan vervolgens naar de NLse delegatie, die kunnen vervolgens weer aangeven wat er veranderd moet worden. Wat een verschil ook.
Hier nog een aantal:
Enige jammere is dat het in de VS niet op een brede zender was.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al omdat ze live konden kijken naar het ESF en het totaal hun muziek is![]()
Oh god dat zou zo top zijn.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af hoe dat vijf jaar geleden is gegaan.
"Jij komt als stand-in voor de 3JS? Die hebben nog geen act. Werken ze donderdagmiddag aan in de bus. Ga maar weer naar huis"
Hardop lachen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef KoningPils het volgende:
[..]
"Jij komt als stand-in voor de 3JS? Die hebben nog geen act. Werken ze donderdagmiddag aan in de bus. Ga maar weer naar huis"
[..]
Haha ja inderdaad. Of vorig jaar: 'Moet ik dat netje echt op doen? Ja, doe maar, ik snap het ook niet, maar dat gekke Nederlandse wijf schijnt dat te willen.' 'Ah ok, en nu doe ik een stap naar links? Ja naar links, maar het kan morgen ook weer rechts zijn, daar is ze nog niet uit, dat wordt nu nog bedacht.'quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
Ja heb dit ook al eens willen zien. Alleen deze kunnen vinden, maar komt vast wel meer bij.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zijn alleen deze 7?
Ik kan verder niks vinden iig. Wel tof om een keer te zien hoe dat gaat.
Wat erg haha maar volgens mij is het wel zo ongeveer gegaanquote:Op zondag 15 mei 2016 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Of vorig jaar: 'Moet ik dat netje echt op doen? Ja, doe maar, ik snap het ook niet, maar dat gekke Nederlandse wijf schijnt dat te willen.' 'Ah ok, en nu doe ik een stap naar links? Ja naar links, maar het kan morgen ook weer rechts zijn, daar is ze nog niet uit, dat wordt nu nog bedacht.'
2009 bleek ook lastig te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Of vorig jaar: 'Moet ik dat netje echt op doen? Ja, doe maar, ik snap het ook niet, maar dat gekke Nederlandse wijf schijnt dat te willen.' 'Ah ok, en nu doe ik een stap naar links? Ja naar links, maar het kan morgen ook weer rechts zijn, daar is ze nog niet uit, dat wordt nu nog bedacht.'
"Ik heb ook een zwarte jurk aan gedaan, dat moest toch?"quote:Op zondag 15 mei 2016 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze meer moeite hadden met het vinden van trollen die met een DJ wilden nadoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
2009 bleek ook lastig te zijn.
ze konden in Rusland geen oude mannen vinden die een glitterpak aan deden
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ik heb ook een zwarte jurk aan gedaan, dat moest toch?"
"Ja, scheur hem nu maar open tot aan je enkels"
"Pardon?"
Of bij Joan Franka: 'Welke gek doet nou een indianentooi op. Dat is zeker als een geintje aan het begin? Nee ze houdt dat het hele nummer opquote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ik heb ook een zwarte jurk aan gedaan, dat moest toch?"
"Ja, scheur hem nu maar open tot aan je enkels"
"Pardon?"
De stand-ins schijnen gestikt te zijn onder de jurk van stand-in Lindaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zie het al voor me dat de stand-in voor Linda in 2000 het weigert
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb nu als levensmissie om de stand-in opname van Oekraïne '07 EINS ZWEI TANZEN te vinden.
proest.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb nu als levensmissie om de stand-in opname van Oekraïne '07 EINS ZWEI TANZEN te vinden.
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
En dan zijn dit nog alleen maar al onze stand-ins he. Wacht maar af tot de live finale gaat beginnenquote:
En Sienekequote:Op zondag 15 mei 2016 23:46 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Stand-inopnames van Lordi, LT United en Silvia Night lijken mij ook leuk
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:46 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Stand-inopnames van Lordi, LT United en Silvia Night lijken mij ook leuk
Interval act als tweede.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:00 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten ze de tweede startpositie gewoon overslaan.
En van Jimmy Jump.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
En dan moet er ook een stand-in van de man in het hamsterrad, die twee meisjes in een hoepel en een kunstschaatser gevonden zijn.
Dat was juist een stand-in die het niet helemaal begrepen had.quote:
Ik wil sowieso een Making Of van die act zien, snap er nog helemaal niks van.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:13 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat die van rusland dit jaar online komt. Die stand in zal ook wel flink getraind moeten hebben om al die bewegingen op het scherm goed uit te voeren.
john de mol heeft toch al bij Pauw verteld hoe t zat.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een Making Of van die act zien, snap er nog helemaal niks van.
En ieder land, moet dan verplicht de eigen inzending als tweede laten zien.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:19 schreef Strani het volgende:
Ze kunnen gewoon alle liedjes wat eerder opnemen en ze dan in elk land in een andere volgorde uitzenden. Opgelost.
Heb je hier wat aan?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een Making Of van die act zien, snap er nog helemaal niks van.
Haha precies.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ieder land, moet dan verplicht de eigen inzending als tweede laten zien.
Oja, is ook zo!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:17 schreef marsan het volgende:
[..]
john de mol heeft toch al bij Pauw verteld hoe t zat.
Als ik het goed zie schuiven er bij de eerste paar stappen wat blokken uit het scherm, maar duwt hij het scherm in als hij gaat liggen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Af en toe ff op pauze zetten, dan zie je het ook goed. Je ziet waar hij op gaat staan en waar ie zich aan vasthoudt.
Sergey is dus gewoon een luie flikker. Er een beetje bij gaan liggen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar duwt hij het scherm in als hij gaat liggen.
Daarvoor zong er iemand achter het scherm met hem meequote:Op maandag 16 mei 2016 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sergey is dus gewoon een luie flikker. Er een beetje bij gaan liggen.
Overigens het enige echt indrukwekkende stukje van het optreden, dat hij ondersteboven zingt en nog toonvast ook.
Ja uiteraard werd hij flink ondersteund door de backing vocals. Maar je hoorde nog duidelijk zijn stem op dat moment. Er is genoeg op het nummer aan te merken, maar juist de zang was gewoon prima.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Daarvoor zong er iemand achter het scherm met hem mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |