Net zo nutteloos als de mensen die ontkennen dat hij meer Belg dan Nederlander is. Hij is Nederlander voor de grotere markt en de centjes. Misschien ook wel omdat het publiek de Stalinistische censuur toestanden, semi-spontane interviews/grappen en facade in de f1 pikt (ecclestone is niet voor niets putin en Hitler fan), ongezien in elke andere normale sport. Maar goed, ik houd erover op. Ik ben het met veel observaties en punten van Dekker, Marbee, Van de Linden en Zwagerman eens. Genoeg erover.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef Marcoss het volgende:
Wat is dit voor een nutteloze en onzinnige discussie joh
Alleen een transcriptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, was dat het dan? Mooi.
Is er inmiddels eigenlijk al een persconferentiefilmpje te vinden waar niet in het spaans doorheengeouwehoerd wordt?
Oh haha, ik begrijp dat je nog maar net F1 kijkt. Tja, je zal je nog een paar keer flink verwonderen in Ecclestones circus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zei "zelfs voetballers".
Het is inderdaad daar allemaal wat 'normaler'. Maar goed, het volk trapt graag met open ogen in het vooropgezette één-tweetje tussen Ziggo en Verstappen, inclusief ingestudeerde vragen en grapjes.
Voor als je het gemist hebt:
http://www.radio1.nl/item(...)%20voor%20radio.html
(en ja, voor sommigen is het makkelijk schieten hier op de NPO. Maakt niet uit wat ze doen, kritiek krijgen ze toch wel)
Je hebt dus eigenlijk geen idee van de reden waarom hij voor NL heeft gekozen en roept maar wat. Net als met dat geneuzel over de NOS dat op niks gebaseerd is. Je haalt met bovenstaande mensen ook alleen mensen aan die zelf ook geen enkel idee van de F1 hebben (Dekker uitgezonderd maar die praat uit frustraties).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als de mensen die ontkennen dat hij meer Belg dan Nederlander is. Hij is Nederlander voor de grotere markt en de centjes. Misschien ook wel omdat het publiek de Stalinistische censuur toestanden, semi-spontane interviews/grappen en facade in de f1 pikt (ecclestone is niet voor niets putin en Hitler fan), ongezien in elke andere normale sport. Maar goed, ik houd erover op. Ik ben het met veel observaties en punten van Dekker, Marbee, Van de Linden en Zwagerman eens. Genoeg erover.
Dank uquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ference---spain.html
Tsja, wat hopen mensen te bereiken met honderden delen van het 'doping topic'? Of een journaille die soms dezelfde mentaliteit als Olav Mol aan de dag legt. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Als je Formule 1 zo haat wat doe je dan in dit topic?
Ik ben het op politiek vlak vaak met je eens, maar dit vind ik vergezocht en onzinnig om te melden. Wat hoop je ermee te bereiken? Ik ga er Formule 1 echt niet minder leuk door vinden.
Kwestie van geduld dat hier een eigen unieke [F1] subforum uit rolt. In theorie kan het (nu helemaal).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef Waffle het volgende:
Precies dit is formule 1. Dit is met geen enkele andere sport te vergelijken. De belangen zijn zo ongelooflijk groot. De bedragen die teams uitgeven worden volgens mij amper bij de grootste voetbal clubs uitgegeven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Oh haha, ik begrijp dat je nog maar net F1 kijkt. Tja, je zal je nog een paar keer flink verwonderen in Ecclestones circus.
De NOS heeft nooit geen ene moer in de F1 geïnvesteerd. Ziggo heeft een paar jaar terug zijn nek uitgestoken door peperdure rechten te kopen voor een sport die hier niet leeft. Die zijn ze gaan promoten, ze hebben er mensen voor aangenomen, ze betalen duizenden euro's aan Bernie om uberhaupt in de paddock te mogen komen en ermee te adverteren.
Vervolgens komt er ineens een NLer om de hoek zetten en dan komt de NOS ineens op basis van niks om de hoek zeilen. Op basis van wat? Vertel me dat eens. Ga lekker Sven Kramer interviewen. Lekker goedkoop. Schei toch uit met de NOS. De NOS heeft racefans nooit ook maar een vinger gegeven, dus nu kunnen ze voor mij gewoon compleet aan het gas.
Ten eerste kijk ik niet net pas F1. Je kunt topics terugvinden uit 2009.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:53 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk geen idee van de reden waarom hij voor NL heeft gekozen en roept maar wat. Net als met dat geneuzel over de NOS dat op niks gebaseerd is. Je haalt met bovenstaande mensen ook alleen mensen aan die zelf ook geen enkel idee van de F1 hebben (Dekker uitgezonderd maar die praat uit frustraties).
Dit gaan de racefans dus de komende jaren veel krijgen: ongefundeerde meningen van mensen die ook vijf minuten naar F1 kijken.
Ik heb overigens niets tegen mensen die niets met F1 hebben maar uit chauvinistische gevoelens toch kijken. Groot gelijk. Alleen moet je dan niet net doen of je er lekker veel vanaf weet.
Begrotingen van 600 miljoen per jaar praat je dan over (bij voetbal).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:28 schreef Waffle het volgende:
Precies dit is formule 1. Dit is met geen enkele andere sport te vergelijken. De belangen zijn zo ongelooflijk groot. De bedragen die teams uitgeven worden volgens mij amper bij de grootste voetbal clubs uitgegeven.
Boeien, is net zoiets als Bart Veldkamp voor België uitkomt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste kijk ik niet net pas F1. Je kunt topics terugvinden uit 2009.
Ten tweede klopt je verhaal over de NOS totaal niet. Jij hebt de feiten en achtergronden niet op orde. Trouwens, ook RTL (die de biedingen strijd won van de NOS in 1992) ging destijds pas alles uitzenden en opschalen toen Verstappen sr. in stapte.
Ik ben bekend met het (wisselende) verhaal van zijn calculerende management via de gewenste kanalen, variërend van de mensen om hem heen en dat de kartbond in NL hem meer steunde (waar je wel twijfels bij kunt zetten, die zelfs de Belgische media om bovengenoemde redenen niet zullen uiten), maar alles wijst erop dat de keuze voor Nederland ook een calculerende keuze is. Zoals bij wel meer sporters. Voor de rest is hij 'gewoon' meer Belg dan Nederlander.
Tot slot is het niet zo dat insiders altijd een beter perspectief hebben dan outsiders, of de mensen die er half in staan. Daar gaan nu net de columns over. Dit is trouwens ook altijd de houding van het wielerjournaille geweest.
Als het nodig is kan ik het verder verduidelijken (ik heb zonet gezegd dat ik ermee kap, maar jij komt ineens opduiken om wat trappen na te geven) maar dat badinerende toontje wordt niet geaccepteerd.
Ja precies. De grote 4 in de formule 1 hebben een budget van 400 miljoen per jaar. Zelfs het kleinste team heeft een budget van 100 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Begrotingen van 600 miljoen per jaar praat je dan over (bij voetbal).
Vergeet niet dat er in het voetbal meer dan 10-15 mensen zijn die ervan kunnen leven en niet hoeven te betalen om mee te doen. Zelfs Championship spelers verdienen 300k per jaar (gemiddeld).
Net zoals dat een middelmatige golf speler of tennis speler geen 300k verdient per jaar.
Jij bepaalt helemaal niet of Max Verstappen meer Belg of meer Nederlander is. Dat is een gevoelskwestie voor iemand met dubbele roots. De keuze maakt hij al lang geleden. Voor NL. Vreemd dat jij het beter weet dan hijzelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste kijk ik niet net pas F1. Je kunt topics terugvinden uit 2009.
Ten tweede klopt je verhaal over de NOS totaal niet. Jij hebt de feiten en achtergronden niet op orde. Trouwens, ook RTL (die de biedingen strijd won van de NOS in 1992) ging destijds pas alles uitzenden en opschalen toen Verstappen sr. in stapte.
Ik ben bekend met het (wisselende) verhaal van zijn calculerende management via de gewenste kanalen, variërend van de mensen om hem heen en dat de kartbond in NL hem meer steunde (waar je wel twijfels bij kunt zetten, die zelfs de Belgische media om bovengenoemde redenen niet zullen uiten), maar alles wijst erop dat de keuze voor Nederland ook een calculerende keuze is. Zoals bij wel meer sporters. Voor de rest is hij 'gewoon' meer Belg dan Nederlander.
Tot slot is het niet zo dat insiders altijd een beter perspectief hebben dan outsiders, of de mensen die er half in staan. Daar gaan nu net de columns over. Dit is trouwens ook altijd de houding van het wielerjournaille geweest.
Als het nodig is kan ik het verder verduidelijken (ik heb zonet gezegd dat ik ermee kap, maar jij komt ineens opduiken om wat trappen na te geven) maar dat badinerende toontje wordt niet geaccepteerd.
En bij deze is er een omwenteling nodig bij de publieke omroep. Het deelnemersveld is anders. Directeur/CEO mag imo vertrekken (die heeft dit niet zien aankomen).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat is met heel veel sporten zo, om motorsport (die met 2 wielen) geeft de NOS ook nooit een zier.
Daar werden en worden de coureurs ook weleens kriegelig van.
Als die coureurs dan eens een goede prestatie neerzetten worden ze geacht hoog en laag te springen voor de grote NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |