Er zijn van die mensen die muziek een sport vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:31 schreef Sinister-D- het volgende: [..] wie is die bovenste en wat heeft dat met deze heuglijke dag te maken??
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, jammer. Had op een reprimand voor Hamilton gehoopt
Ik vond dit lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:36 schreef THEFXR het volgende:
Emo Olav Mol, laatste ronde
https://streamable.com/bncw
Zit ik ook naar te zoeken, maar nog niks gevonden... Ziggo negeerde dat gewoon. Vond de studio veel belangrijker dan wat er op het circuit zich afspeelde. Ook de 'Alard Kalf' (interviewer ter plaatse) kwam nergens tussen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:35 schreef JopJuh het volgende:
Iemand link naar video van post race pers conferentie?
http://www.dumpert.nl/med(...)wint_gp_spanje_.htmlquote:Op zondag 15 mei 2016 17:36 schreef THEFXR het volgende:
Emo Olav Mol, laatste ronde
https://streamable.com/bncw
Los van de vraag of dat zijn fout was, het heeft er niks mee te maken. Ook al had je daarvoor even 160 pk minder, dan nog mag je gewoon de deur dichtgooien. Rosberg deed gewoon niks fout en wordt er vanaf gekegeld door iemand die hem over het gras probeert in te halen, dan mag je wel een straf verwachten.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rosberg maakte ook een fout met z'n enginemode
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.quote:
+1quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.
Had van mij gemogen hoor, maar het is natuurlijk wat moeilijker inschatten als iemand een stuk langzamer rijdt dan verwachtquote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Los van de vraag of dat zijn fout was, het heeft er niks mee te maken. Ook al had je daarvoor even 160 pk minder, dan nog mag je gewoon de deur dichtgooien. Rosberg deed gewoon niks fout en wordt er vanaf gekegeld door iemand die hem over het gras probeert in te halen, dan mag je wel een straf verwachten.
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is een commentator met een geweldige passie voor de sport. Ik vond het ook echt prachtig die emoties bij de finish.quote:
Hoezo? Was gewoon een domme actie weer. Terechte opmerking.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond hem bij de actie van Ricciardo wel te veel janken
'Typical' zei Ricciardo over Vettels reactie. Maar Ricciardo zat ook gewoon fout, hij mist zijn rempunt, gaat van de baan, dan moet hij wachten tot hij weer veilig op de baan kan. Vettel moest echter voor hem uitwijken toen hij weer de baan op kwam.quote:
Vond ik wel meevallen. Zo worden ze wel vaker uitgevoerdquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Was gewoon een domme actie weer. Terechte opmerking.
dat doet hij wel iets teveel de laatste tijd, al had hij bij Kvyat in Rusland wel gelijk maar die race ervoor nietquote:Op zondag 15 mei 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond hem bij de actie van Ricciardo wel te veel janken
Ik walg van het feit dat voor steeds dezelfde anti-HAM geneuzel (jaar in jaar uit) geen hazelNOTE kan worden gegeven.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Labiele Lewis heeft dat nodig om dit seizoen te verkloten, dat kan hij helemaal zelf. Ik walg alleen van die laffe stewards die Hamilton niet durven straffen.
Alleen met Spaanse vertaling erdoorheen op youtubequote:Op zondag 15 mei 2016 17:35 schreef JopJuh het volgende:
Iemand link naar video van post race pers conferentie?
Hamilton kan niet vaak genoeg afgezeken worden, ja tochquote:Op zondag 15 mei 2016 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik walg van het feit dat voor steeds dezelfde anti-HAM geneuzel (jaar in jaar uit) geen hazelNOTE kan worden gegeven.
ik moet toch wel vaak om je lachenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'Typical' zei Ricciardo over Vettels reactie. Maar Ricciardo zat ook gewoon fout, hij mist zijn rempunt, gaat van de baan, dan moet hij wachten tot hij weer veilig op de baan kan. Vettel moest echter voor hem uitwijken toen hij weer de baan op kwam.
Maar goed, dit is niet de eerste achterbakse Australier die precies weet hoe het bij Sky en de BBC werkt.
Klopt, maar hij is oprecht begaan met de F1 in Nederland, altijd geweest ook. Ik ga het niet opnemen voor zijn kwaliteit, wel voor zijn hart voor de zaak.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.
Klopt ook. Vroegah was hij veeeel beter. Sinds hij zijn vrouw aan kanker verloor en zelf 120 kilo lichter is geworden, is het iets minder geworden, maar hij is er nog bij gelukkig. Prima voor de rest, ik heb ook 2 ogen en 2 oren.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1cido_Domingoquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer van die lamlul die hem interviewde
Eh, nee. Ricciardo haalde de bocht niet. Als Vettel niet was uitgeweken was het een ongeluk geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Zo worden ze wel vaker uitgevoerd
Alles beter dan Kamplul.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1cido_Domingo
Ik zou hem geen lamlul noemen maar was wel een erg slechte keuze. Nog liever Kai Ebel dan.
Dat zijn toch gewoon de regels? Je ziet het steeds vaker dat coureurs gewoon doorracen als ze buiten de baan zijn beland en weer op de baan sturen zodat iedereen maar aan de kant moet. Dat gaat een keer fout en dan loopt iedereen ineens wel te piepen. Coureurs die wel op de baan weten te blijven hebben voorrang.quote:
Fopjequote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er ging toch een Fokker naar deze GP? Lekkere keuze gemaakt dan!
en die keuze pas gemaakt speciaal omdat Max naar RBR gingquote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voor onze harten is dat beter idd. Maak het maar net zo saai als M. Schumacher, Vettel en Mercedes van tegenwoordigquote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef j95 het volgende:
Nu al zin in de volgende race. Hopelijk kan Max deze week nog wat aan de auto wennen. Hard nodig.
Volgens mij zit DutchTrain er ook weer.quote:
Nee.quote:
dat is niet waar ik om moet lachen bij jou, je hebt ook best weleens gelijk, wat wel lachwekkend is je Duitse übermensch gevoel en anti alles wat Brits of Brits gerelateerd isquote:Op zondag 15 mei 2016 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon de regels? Je ziet het steeds vaker dat coureurs gewoon doorracen als ze buiten de baan zijn beland en weer op de baan sturen zodat iedereen maar aan de kant moet. Dat gaat een keer fout en dan loopt iedereen ineens wel te piepen. Coureurs die wel op de baan weten te blijven hebben voorrang.
nee want red bull is nog altijd langzamer dan ferrari en mercedes.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor onze harten is dat beter idd. Maak het maar net zo saai als M. Schumacher, Vettel en Mercedes van tegenwoordig
Vandaag nietquote:Op zondag 15 mei 2016 17:51 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
nee want red bull is nog altijd langzamer dan ferrari en mercedes.
Heb je die toevallig voor mij? Ik faal namelijk met zoeken merk ik..quote:Op zondag 15 mei 2016 17:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alleen met Spaanse vertaling erdoorheen op youtube
Amper te verstaan (tenzij je Spaans spreekt)
Ja, Fopjequote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En het RTL Nieuwsquote:
Iemand moet het doen, al is het alleen maar voor de balans. Het is toch een beetje een kleren van de keizer-verhaal, met name de laatste jaren met de BBC en Sky, maar ook de Nederlandse media verdraaien enthousiast mee.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Hamilton kan niet vaak genoeg afgezeken worden, ja toch
Nu draai je het om. Ik heb niet zoveel met Duitsers, ik hou gewoon van goede coureurs die maximaliseren, dat laatste zou je een traditioneel Duitse kwaliteit in sport in het algemeen kunnen noemen, en de Duitse winnaarsmentaliteit kan ik dan ook wel waarderen. Labiele chokers hou ik totaal niet van. Maar de F1 is gewoon een heel Engels wereldje en de berichtgeving en perceptie wordt ook gedomineerd door de Britse invalshoek. Dat zou niet zo'n punt zijn, als ze niet zo hulpeloos chauvinistisch de feiten zouden verdraaien en een wedstrijdleiding in wat voor sport dan ook moet gewoon eerlijk zijn, punt.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet waar ik om moet lachen bij jou, je hebt ook best weleens gelijk, wat wel lachwekkend is je Duitse übermensch gevoel en anti alles wat Brits of Brits gerelateerd is.
werken bij de nosquote:Op zondag 15 mei 2016 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Hij reed vrijwel alle ronden op kop".
Ze hebben nog steeds niet zoveel met F1 bij de NOS zou je zomaar kunnen denken.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Hij reed vrijwel alle ronden op kop".
Nee, ik zag ook zoiets, maar ik dacht dat het de onderkant wasquote:Op zondag 15 mei 2016 18:02 schreef exile79 het volgende:
iemand gezien dat de deksel van die beker viel? Of zag ik dat verkeerd.
dat is juist een stomme uitspraak, niks verkeerds gedaan is vanuit een negatieve gedachte iets positiefs maken.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:53 schreef tja77 het volgende:
Horner zegt het precies goed.
Gedurende het hele weekend heeft Max NIKS verkeerd gedaan.
Renault dat zijn die gele wagens toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
Ok even een vraagje aan de experts:
Mercedes is duidelijk de snelste
RBR kan winnen als t daar niet loopt
Volgend jaar weer nieuwe auto's en regels
Als je nu moest kiezen: wil je max dan volgend jaar bij Renault of MB?
Die kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds Oostenrijk 1978 niet meer gebeurd
Wat doet Renault in dit verhaaltje?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
Ok even een vraagje aan de experts:
Mercedes is duidelijk de snelste
RBR kan winnen als t daar niet loopt
Volgend jaar weer nieuwe auto's en regels
Als je nu moest kiezen: wil je max dan volgend jaar bij Renault of MB?
Test of je echt expert bent.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat doet Renault in dit verhaaltje?
Hij is in shock en komt superlatieven tekort.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is juist een stomme uitspraak, niks verkeerds gedaan is vanuit een negatieve gedachte iets positiefs maken.
niet van MAX heeft het fantastisch gedaan ofzo
als je tag heuer wil horen, bij dezequote:Op zondag 15 mei 2016 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat doet Renault in dit verhaaltje?
Je kunt zien dat ie het 'm oprecht guntquote:Op zondag 15 mei 2016 18:08 schreef edraket31 het volgende:
Niet iedereen is hier Vettel-fan, maar wel mooie, realistiche woorden bij de persco.....
"Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar als je ziet waar we gisteren stonden mogen we hier heel blij mee zijn. En uiteindelijk is het Max zijn dag vandaag en heeft ie het zonder meer verdiend."
Het leek er bijna op dat ie t prima vond om 3e te worden omdat ie het Max gunt.
Geschreven tekst is plat en kun je vaak op meerdere manieren interpreteren. Geloof me, als je naar het interview luistert zul je geen enkele negativiteit ontdekken.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is juist een stomme uitspraak, niks verkeerds gedaan is vanuit een negatieve gedachte iets positiefs maken.
niet van MAX heeft het fantastisch gedaan ofzo
Petje viel er af.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:02 schreef exile79 het volgende:
iemand gezien dat de deksel van die beker viel? Of zag ik dat verkeerd.
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:53 schreef MT10 het volgende:
[..]
Heb je die toevallig voor mij? Ik faal namelijk met zoeken merk ik..
Vettel is sowieso een sympathieke kerel. Tijdens een opname van een reclamespot was hij ook heel relaxed en benaderbaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt zien dat ie het 'm oprecht gunt
[ afbeelding ]
Die was een beetje pissed en teleurgesteld omdat hij niet langs Max kwam en voor het eerst sinds 2008 kon winnen.quote:
Ik weet het...boeiequote:Op zondag 15 mei 2016 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Copryrightclaim van FOM incoming, ze hebben er afgelopen week 2 van mij afgetieft
Lekker, spaans nagesingroniseerd. Kan je niks meequote:
Geraltquote:Op zondag 15 mei 2016 18:14 schreef Geralt het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een fishermans friend eigenlijk![]()
Iedereen roept dat Max de nieuwe Senna is of Schumacher.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:14 schreef eight het volgende:
[..]
Vettel is sowieso een sympathieke kerel. Tijdens een opname van een reclamespot was hij ook heel relaxed en benaderbaar.
tussen de kussens van de bankquote:Op zondag 15 mei 2016 18:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geralt![]()
Die zal wel ergens onder een bank liggen
Of de nieuwe Alonso, Hakkinen of Button.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Iedereen roept dat Max de nieuwe Senna is of Schumacher.
Al is ie maar de nieuwe Vettel!
Nee ik zit nog rechtop, ik moet me een beetje gedragen, mn schoonouders zijn hier.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geralt![]()
Die zal wel ergens onder een bank liggen
Thanks! (Komt dat Spaans eindelijk weer eens van pas..quote:
twitter:MarioAndretti twitterde op zondag 15-05-2016 om 15:46:22I think it's safe to say @Max33Verstappen has a future in @F1 ha ha Spectacular drive #SpanishGP reageer retweet
twitter:nigelmansell twitterde op zondag 15-05-2016 om 15:56:05One of the best podiums, 2 Ferrari drivers and Max how good is that. reageer retweet
Ik moest ook gelijk denken aan de laatste ronde Hungaroring toen Brundle zijn McLaren aan de kant moest zetten en Jos 3e werd.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik zit nog rechtop, ik moet me een beetje gedragen, mn schoonouders zijn hier.
Ik heb bij mn broertje gekeken. Ze hebben er wel begrip voor
MAX OMG UNFUCKING BELIEVABLE!!!
Wat een dag. Dat ik dit mee mag maken![]()
Vroeger juichen als Jos in de punten eindigde en nu, 2016, compleet uit je plaat gaan omdat zijn zoon gewoon een GP wint!![]()
![]()
Dit. Dat. 2nd that.. weet ik veel wat.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik zit nog rechtop, ik moet me een beetje gedragen, mn schoonouders zijn hier.
Ik heb bij mn broertje gekeken. Ze hebben er wel begrip voor
MAX OMG UNFUCKING BELIEVABLE!!!
Wat een dag. Dat ik dit mee mag maken![]()
Vroeger juichen als Jos in de punten eindigde en nu, 2016, compleet uit je plaat gaan omdat zijn zoon gewoon een GP wint!![]()
![]()
studio Ajax noquote:Op zondag 15 mei 2016 18:13 schreef aapnoodmies het volgende:
hopelijk op studio sport een beetje uitgebreide samenvatting?
ik heb de tsn versie gepakt, is hetzelfde,maar een ander logoquote:Op zondag 15 mei 2016 18:23 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
bij mij duurt t downloaden nog 50 min
Ja. Coureur beslist uiteindelijk. Maar alles in samenspraak met adviezen van alles en iedereen.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef eight het volgende:
Wordt de strategiebepaling tijdens de race ook besproken met de coureurs? Hebben hun hier inspraak over?
ik ook maar gaat maar 600kb/squote:Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb de tsn versie gepakt, is hetzelfde,maar een ander logo
Stem op Lewis, want dankzij zijn actie heeft Max gewonnenquote:
Yepquote:Op zondag 15 mei 2016 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker, spaans nagesingroniseerd. Kan je niks mee
Vettel is volgens mij al een tijdje bezig om een wat vaderlijke leidersrol in het veld op zich te nemen. In die zin dat hij de verhoudingen goed probeert te houden en spreekt buiten zijn eigenbelang om. Hij mag dan wel niet de nestor zijn, de oudere coureurs gedragen zich niet altijd zo volwassen.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:08 schreef edraket31 het volgende:
Niet iedereen is hier Vettel-fan, maar wel mooie, realistiche woorden bij de persco.....
"Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar als je ziet waar we gisteren stonden mogen we hier heel blij mee zijn. En uiteindelijk is het Max zijn dag vandaag en heeft ie het zonder meer verdiend."
Het leek er bijna op dat ie t prima vond om 3e te worden omdat ie het Max gunt.
Voor de race wordt dat wel besproken, tijdens de race zit het halve team naar cijfers te kijken om zo te bepalen of een extra wissel voordelig is of niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef eight het volgende:
Wordt de strategiebepaling tijdens de race ook besproken met de coureurs? Hebben hun hier inspraak over?
twitter:paddocknews twitterde op zondag 15-05-2016 om 18:28:26#SpanishGP Ted's Race Notebook https://t.co/yCOjmJG6BG reageer retweet
Je ziet 'm z'n eigen herinneringen aan z'n eerste podium naar boven halen, hij is echt trots op Max.. ondanks dat ie nu zelf het record "jongste winnaar" kwijt is (record is met 2 jaar en 228 dagen verscherpt).quote:Op zondag 15 mei 2016 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt zien dat ie het 'm oprecht gunt
[ afbeelding ]
ik heb de max download op 5mb/s. wat is er nog meer te doen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tijd om je utorrent te tunen, 4 Mb/s hier
Waar kan ik stemmen?quote:
dan maar Spa hequote:Op zondag 15 mei 2016 18:34 schreef aloa het volgende:
Met zo'n natuurtalent en dan geen circuit (F1) in Nederland
Minder vleugel zetten en een setje softs onder je muisquote:Op zondag 15 mei 2016 18:33 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ik heb de max download op 5mb/s. wat is er nog meer te doen dan?
Volgens wiki heeft max ook de belgische nationaliteit, maar de belgen feliciteren vooral nederland.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:34 schreef Toby56 het volgende:
Nota bene: de Zuiderburen zijn ongetwijfeld ook erg blij, want mama Sophie is van Belgisch Limburg.
F1.com/vote ?quote:
ik denk eigenlijk dat dat een naamloze afrikaanse tiener is die op z'n (of meer waarschijnlijk haar) 15de de kost verdient voor 3 kleine broertjes omdat beide ouders aan ebola overleden zijn.....quote:[b]Op zondag 15 mei 2016 18:34 schreef Toby56 ....
Verstappen. Momenteel zeer waarschijnlijk de meest volwassen blaag wereldwijd.
Een paar uur na de race verschijnen er altijd wel HD torrents van Sky, en sommige streamers doen ook een herhaling loopquote:Op zondag 15 mei 2016 18:35 schreef danusz1986 het volgende:
Waar kan ik de race terugkijken met Engels commentaar? Sky
Daar registreren ze geen geboorte dus dat valt niet te bewijzenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat dat een naamloze afrikaanse tiener is die op z'n (of meer waarschijnlijk haar) 15de de kost verdient voor 3 kleine broertjes omdat beide ouders aan ebola overleden zijn.....
beetje red bull erbijquote:Op zondag 15 mei 2016 18:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Minder vleugel zetten en een setje softs onder je muis
Ahh okay ik zat net even te kijken en kon hem niet vinden. Zal nog wel even duren dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een paar uur na de race verschijnen er altijd wel HD torrents van Sky, en sommige streamers doen ook een herhaling loop
tsn heet hetquote:Op zondag 15 mei 2016 18:42 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ahh okay ik zat net even te kijken en kon hem niet vinden. Zal nog wel even duren dan.
sowieso geld boven Poetin dit datquote:Op zondag 15 mei 2016 18:41 schreef Joezi het volgende:
Gekochte wedstrijd allen, je verwacht het niet
Vooralsnog staat ie op gelijke hoogte met Maldonado.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of de nieuwe Alonso, Hakkinen of Button.
Ik teken er voor.
Fucking hell..
Ik denk dat Max al vanaf het begin met een NL racelicentie rijdt.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:37 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft max ook de belgische nationaliteit, maar de belgen feliciteren vooral nederland.
Ik kwam net deze post van je tegen:quote:
Binnen 2 jaar wint hij zijn eerste GP. Het is echt onwerkelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 @ 22:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het al lang duren dit bericht.
Die Max is het grootste aanstormend talent ter wereld op dit moment en verdient alle aandacht!![]()
Kudo's voor hem.
Ik ben wel erg benieuwd wat ze (Max en Jos) volgend jaar gaan doen. Dit was al een grote stap om vanuit de karts rechtstreeks de F3 in en de bedoeling was een leerjaar en het jaar erop voor de titel gaan.
6 uit 6 wedstrijden op rij winnen. Dat is ongekend in deze serie en al helemaal voor iemand die net uit de karts komt en zijn debuutjaar in de autosport beleefd.
al mist hij dit jaar op een haar na de titel dan zou ik zomaar denken dat ie komend jaar bij een prima team in de GP2 in kan stappen. Ook dat is weer een grote stap, maar ik denk dat niemand had kunnen denken of hopen dat ie direct vanuit de karts de F3 instromen en het zo godverdomme goed zou doen
Petje af voor deze knul. Op het forum zei ik al history in the making dit.
Prachtig om te zien, lekker chauvinistisch. En ook mooi om Jos zo trots te zien.
Goed voor de autosport in Nederland in elk geval. Binnen 3 jaar zit dat knulletje gewoon in de F1 en dan issie "the next big thing"
Goed punt.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat dat een naamloze afrikaanse tiener is die op z'n (of meer waarschijnlijk haar) 15de de kost verdient voor 3 kleine broertjes omdat beide ouders aan ebola overleden zijn.....
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max al vanaf het begin met een NL racelicentie rijdt.
In de breedte heeft België wel meer succes gehad in F1, met name dankzij Jacky Ickx en Thierry Boutsen. Ickx behoort ongetwijfeld tot de kleine groep 'beste F1-coureurs aller tijden die nooit wereldkampioen wisten te worden'. Hij was vooral een fenomenaal regenrijder.
[ afbeelding ]
Met reclamequote:Op zondag 15 mei 2016 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb de tsn versie gepakt, is hetzelfde,maar een ander logo
Olivier Panis.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Vooralsnog staat ie op gelijke hoogte met Maldonado.
Nice, have fun ^^quote:Op zondag 15 mei 2016 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo mijn nieuwe motor ophalen. Op de dag dat Max zijn eerste GP won. Dat is wel een mooie om die motor aan te herinneren
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:57 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet of het al is doorgegeven maar iedereen mag inmiddels naar de WC.
''Die hebben geen beelden in verband met de rechten''quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:57 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet of het al is doorgegeven maar iedereen mag inmiddels naar de WC.
Ze mogen volgens mij al een hele tijd pas vanaf 19:00u beelden laten zienquote:Op zondag 15 mei 2016 19:01 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, bij studio sport dus wel. Normaal ook niet toch?
Ah, daarom dus niks in het 18:00 journaal, alleen foto's, kwam nogal knullig over.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze mogen volgens mij al een hele tijd pas vanaf 19:00u beelden laten zien
Ik was het al aan het bekijken: leuk en interessant. Verstappen's banden waren toch behoorlijk naar de kloten als je die quotes zo hoort. Het was wel heel risicovol om een stop minder te doen: die banden hadden echt aan flarden kunnen gaan.quote:
NOS staatsjournaalquote:Op zondag 15 mei 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
De NOS is weer eens lekker chauvinistisch bezig
Wat moeten ze hier dan mee doen? Paar beeldjes en door naar het volgende item?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Jeroen 'Stompie' Stomphorst.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Het is een reguliere uitzending van Studio Sport, dan vind ik een redelijk uitgebreide samenvatting het meest gepast. Nu gaan ze het weer overdrijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moeten ze hier dan mee doen? Paar beeldjes en door naar het volgende item?
Je kunt ook zeiken om het zeiken zeg, zeg ik als groot criticaster van de NOS.
Dit is het grootste Nederlandse sportmoment van de laatste 20 jaar. Daar mag best even over worden gebabbeld.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is een reguliere uitzending van Studio Sport, dan vind ik een redelijk uitgebreide samenvatting het meest gepast. Nu gaan ze het weer overdrijven.
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2016 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het grootste Nederlandse sportmoment van de laatste 20 jaar. Daar mag best even over worden gebabbeld.
Dit is een historisch sportmoment voor Nederland, mag je toch best wat meer minuten voor uittrekken?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is een reguliere uitzending van Studio Sport, dan vind ik een redelijk uitgebreide samenvatting het meest gepast. Nu gaan ze het weer overdrijven.
ze hebben de rechten toch nietquote:Op zondag 15 mei 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hm.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef potjecreme het volgende:
Weten we al wat Villeneuve hier van vindt?
zeker weten.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is een historisch sportmoment voor Nederland, mag je toch best wat meer minuten voor uittrekken?
ben meer benieuwd naar de channel 4 uitzending. of geilen ze daar ook zo op lewis en mercedes?quote:
Hoezoquote:Op zondag 15 mei 2016 19:13 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ben meer benieuwd naar de channel 4 uitzending. of geilen ze daar ook zo op lewis en mercedes?
meer was het ook niet idd...quote:Op zondag 15 mei 2016 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal best maar dan krijgen ze gewoon een korte nieuwsflits meer niet
wat komt er straks op zigggo?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:20 schreef nils7 het volgende:
Welke zender van Ziggo straks om kwart over 8?
Ik download er nu een via newsgroups, hopelijk dezelfde als de torrent.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Same here.
Torrent gevonden maar gaat maar 100kb/s
Ziggo Sport,, kanaal 14.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:20 schreef nils7 het volgende:
Welke zender van Ziggo straks om kwart over 8?
Uitgebreide samenvattingquote:
Had hij niet de snelste rondetijd?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
Nauwelijks gezien, maar Massa toch best goed vanaf de 18e(?) plek.
Nee. WK finale 2010.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het grootste Nederlandse sportmoment van de laatste 20 jaar. Daar mag best even over worden gebabbeld.
hier 3 Mb/s, zeker wifi ofzoquote:Op zondag 15 mei 2016 19:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Same here.
Torrent gevonden maar gaat maar 100kb/s
Klopt, maar dit is zeker vergelijkbaar met Krajicek Wimbledon '96 en Epke London 2012.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. WK finale 2010.
Max staat zeker in de top 3.
Met dank aan Hamilton en Rosberg.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is een historisch sportmoment voor Nederland, mag je toch best wat meer minuten voor uittrekken?
quote:
Mwoah, dat is sport. Als Nederland in 2010 het WK had gewonnen omdat Iniesta geblesseerd was, zou je ook niet zeggen met dank aan Iniestaquote:
Waar zegt hij dat?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen zegt dat Ricciardo op een andere strategie werd gezet omdat hij verstappen ophield toen ze 1 en 2 lagen en Ricciardo niet kon versnellen.
quote:
Interview met Jack Plooij, Ziggo sportquote:
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is zeker vergelijkbaar met Krajicek Wimbledon '96 en Epke London 2012.
You lucky bastardquote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
Mensen die niet live bij het podium aanwezig waren om max toe te juichen![]()
Man man man. Wat was dat kicken! Mn 2e keer bij een GP aanwezig en dan dit. Heerlijk
quote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
Man man man. Wat was dat kicken! Mn 2e keer bij een GP aanwezig en dan dit. Heerlijk
Jaloezie is jaloersquote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
pff kan ik niet kijken (IP block vanwege ander land)quote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier
http://www.ziggosporttota(...)uichen-gekregen.html
hola of zoietsquote:Op zondag 15 mei 2016 19:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
pff kan ik niet kijken (IP block vanwege ander land)
De wat?quote:Op zondag 15 mei 2016 19:32 schreef THEFXR het volgende:
het goud is nog steeds die post presser, die nergens te krijgen is, zelfs reddit faalt
en t mooie was: die p1 steeds voelde gewoon als soort van normaal. Zo van : ja iedereen wist dat dit een kwestie van tijd was. Maar niet p1 bij finish nu al!!quote:Op zondag 15 mei 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik besef me nu pas wat voor bizar resultaat dit is.
Turnen hoort in het circus thuis en Krajicek is een Tsjech,quote:Op zondag 15 mei 2016 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is zeker vergelijkbaar met Krajicek Wimbledon '96 en Epke London 2012.
Ja klopt. Maar daarom is het zo bizar terwijl het heel natuurlijk voelt.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en t mooie was: die p1 steeds voelde gewoon als soort van normaal. Zo van : ja iedereen wist dat dit een kwestie van tijd was. Maar niet p1 bij finish nu al!!
Als we die gewonnen zouden hebben, zou je gelijk hebbenquote:Op zondag 15 mei 2016 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. WK finale 2010.
Erg jammer ja, terwijl hij de laatste tijd juist weer sterk aan het rijden wasquote:Op zondag 15 mei 2016 19:39 schreef THEFXR het volgende:
man, man, die ALO weer uitgevallen, straks draait ie nog een Honda persoon de nek om ofzo
20 sec. maarquote:Op zondag 15 mei 2016 19:41 schreef Nizno het volgende:
persconferentie geloof ik
http://www.formula1.com/c(...)_race_in_Spanje.html
Kan zelf even niet kijken.
WK finale 2010? De derde WK finale, en voor de derde keer verliezen...nou neequote:Op zondag 15 mei 2016 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. WK finale 2010.
20 seconden maar. Het is wel in het Nederlands.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:41 schreef Nizno het volgende:
ik zag het, is hetzelfde wat al op ziggo geweest is.quote:
goede effort, jammer maar 20 secquote:Op zondag 15 mei 2016 19:41 schreef Nizno het volgende:
ow lama is alleen het stukje NL... 20 seconde.
En maar 10 punten achter Rici en Vettel.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:43 schreef whosvegas het volgende:
Max staat in eens 6de in het kampioenschap
quote:Op zondag 15 mei 2016 19:38 schreef BeamofLight het volgende:
Maar t verhaal van vandaag: Mercedes 2x kapot, gelukkige pit strategie en geluk dat die kale slippers t net nog een ronde volhielden ?
Vet hequote:Op zondag 15 mei 2016 18:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kwam net deze post van je tegen:
[..]
Binnen 2 jaar wint hij zijn eerste GP. Het is echt onwerkelijk.
Dafne Schippers is ook een flinke prestatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:43 schreef Ooku het volgende:
[..]
20 seconden maar. Het is wel in het Nederlands.
Ik ging uit van een driestopper omdat zowel Max als Kimi door reden toen Ricciardo en Vettel hun tweede stop gingen doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:46 schreef Nizno het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)27_win_in_Spain.html
in dit filmpje kun je wel zien dat die banden echt niet jofel meer waren op het laatst. Dus volgens mij waren die banden die eerder hier op een foto voorbij kwamen wel gewoon de racebanden.
Is trouwens een interview, geen persco
Die fucker was er gewoon bij. Na de 8ste titel van Max kunnen we zeggen: "weet je nog, die eerste overwinning van Max? Ja dat was toch waar Fopje live bij was?"quote:
Pff, bedenk me net dat ik twee jaar geleden op Spa 1 metertje van zn F3 karretje stond en hem zo op z'n helmpje had kunnen tikken...quote:
Ik was bij de eerste van Alonso :-) in 2003quote:Op zondag 15 mei 2016 19:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die fucker was er gewoon bij. Na de 8ste titel van Max kunnen we zeggen: "weet je nog, die eerste overwinning van Max? Ja dat was toch waar Fopje live bij was?"
OMG wat een feest moet dat daar zijn
op de foto was van in de uitloopronde, dus met de pickup van rubber, maar in een van de shots van de video zie je wel degelijk dat de banden behoorlijk versleten zijn. Hetzelfde gold voor het rubber van Kimiquote:Op zondag 15 mei 2016 19:46 schreef Nizno het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)27_win_in_Spain.html
in dit filmpje kun je wel zien dat die banden echt niet jofel meer waren op het laatst. Dus volgens mij waren die banden die eerder hier op een foto voorbij kwamen wel gewoon de racebanden.
quote:Q: (Barna Zsoldos – Nemzeti Sports) Max, now at your first Formula One Grand Prix victory, Sebastian and Kimi are sharing the podium with you, but can you remember what you were doing and where were you when they won their first F1 Grands Prix?
MV: (To Sebastian) When was yours? 2008? Monza. Probably I was go-karting, yeah, somewhere, having fun. Yours?
KR: 2003.
MV: I was six years old so I can’t remember. I don’t know
SV: Got picked up from the kindergarten.
MV: Yeah, probably.
Lucky fucker, stukje geschiedenis waar je bij bent geweest. Kippenvel lijkt me zo als je daar staat.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |