Er zijn van die mensen die muziek een sport vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:31 schreef Sinister-D- het volgende: [..] wie is die bovenste en wat heeft dat met deze heuglijke dag te maken??
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, jammer. Had op een reprimand voor Hamilton gehoopt
Ik vond dit lichtelijk overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:36 schreef THEFXR het volgende:
Emo Olav Mol, laatste ronde
https://streamable.com/bncw
Zit ik ook naar te zoeken, maar nog niks gevonden... Ziggo negeerde dat gewoon. Vond de studio veel belangrijker dan wat er op het circuit zich afspeelde. Ook de 'Alard Kalf' (interviewer ter plaatse) kwam nergens tussen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:35 schreef JopJuh het volgende:
Iemand link naar video van post race pers conferentie?
http://www.dumpert.nl/med(...)wint_gp_spanje_.htmlquote:Op zondag 15 mei 2016 17:36 schreef THEFXR het volgende:
Emo Olav Mol, laatste ronde
https://streamable.com/bncw
Los van de vraag of dat zijn fout was, het heeft er niks mee te maken. Ook al had je daarvoor even 160 pk minder, dan nog mag je gewoon de deur dichtgooien. Rosberg deed gewoon niks fout en wordt er vanaf gekegeld door iemand die hem over het gras probeert in te halen, dan mag je wel een straf verwachten.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rosberg maakte ook een fout met z'n enginemode
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.quote:
+1quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.
Had van mij gemogen hoor, maar het is natuurlijk wat moeilijker inschatten als iemand een stuk langzamer rijdt dan verwachtquote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Los van de vraag of dat zijn fout was, het heeft er niks mee te maken. Ook al had je daarvoor even 160 pk minder, dan nog mag je gewoon de deur dichtgooien. Rosberg deed gewoon niks fout en wordt er vanaf gekegeld door iemand die hem over het gras probeert in te halen, dan mag je wel een straf verwachten.
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op. Die vent is er ook vanaf het begin al bij. De enige echte NL'se commentator sinds het eerste uur die F1 doet. Vind dit niet zo gek.
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is een commentator met een geweldige passie voor de sport. Ik vond het ook echt prachtig die emoties bij de finish.quote:
Hoezo? Was gewoon een domme actie weer. Terechte opmerking.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond hem bij de actie van Ricciardo wel te veel janken
'Typical' zei Ricciardo over Vettels reactie. Maar Ricciardo zat ook gewoon fout, hij mist zijn rempunt, gaat van de baan, dan moet hij wachten tot hij weer veilig op de baan kan. Vettel moest echter voor hem uitwijken toen hij weer de baan op kwam.quote:
Vond ik wel meevallen. Zo worden ze wel vaker uitgevoerdquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Was gewoon een domme actie weer. Terechte opmerking.
dat doet hij wel iets teveel de laatste tijd, al had hij bij Kvyat in Rusland wel gelijk maar die race ervoor nietquote:Op zondag 15 mei 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond hem bij de actie van Ricciardo wel te veel janken
Ik walg van het feit dat voor steeds dezelfde anti-HAM geneuzel (jaar in jaar uit) geen hazelNOTE kan worden gegeven.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Labiele Lewis heeft dat nodig om dit seizoen te verkloten, dat kan hij helemaal zelf. Ik walg alleen van die laffe stewards die Hamilton niet durven straffen.
Alleen met Spaanse vertaling erdoorheen op youtubequote:Op zondag 15 mei 2016 17:35 schreef JopJuh het volgende:
Iemand link naar video van post race pers conferentie?
Hamilton kan niet vaak genoeg afgezeken worden, ja tochquote:Op zondag 15 mei 2016 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik walg van het feit dat voor steeds dezelfde anti-HAM geneuzel (jaar in jaar uit) geen hazelNOTE kan worden gegeven.
ik moet toch wel vaak om je lachenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'Typical' zei Ricciardo over Vettels reactie. Maar Ricciardo zat ook gewoon fout, hij mist zijn rempunt, gaat van de baan, dan moet hij wachten tot hij weer veilig op de baan kan. Vettel moest echter voor hem uitwijken toen hij weer de baan op kwam.
Maar goed, dit is niet de eerste achterbakse Australier die precies weet hoe het bij Sky en de BBC werkt.
Klopt, maar hij is oprecht begaan met de F1 in Nederland, altijd geweest ook. Ik ga het niet opnemen voor zijn kwaliteit, wel voor zijn hart voor de zaak.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.
Klopt ook. Vroegah was hij veeeel beter. Sinds hij zijn vrouw aan kanker verloor en zelf 120 kilo lichter is geworden, is het iets minder geworden, maar hij is er nog bij gelukkig. Prima voor de rest, ik heb ook 2 ogen en 2 oren.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt bekwaam is ie niet. Als niet ingevoerde F1-kijker zie ik dingen die Olav telkens ontgaat of misinterpreteert.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1cido_Domingoquote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer van die lamlul die hem interviewde
Eh, nee. Ricciardo haalde de bocht niet. Als Vettel niet was uitgeweken was het een ongeluk geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Zo worden ze wel vaker uitgevoerd
Alles beter dan Kamplul.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1cido_Domingo
Ik zou hem geen lamlul noemen maar was wel een erg slechte keuze. Nog liever Kai Ebel dan.
Dat zijn toch gewoon de regels? Je ziet het steeds vaker dat coureurs gewoon doorracen als ze buiten de baan zijn beland en weer op de baan sturen zodat iedereen maar aan de kant moet. Dat gaat een keer fout en dan loopt iedereen ineens wel te piepen. Coureurs die wel op de baan weten te blijven hebben voorrang.quote:
Fopjequote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er ging toch een Fokker naar deze GP? Lekkere keuze gemaakt dan!
en die keuze pas gemaakt speciaal omdat Max naar RBR gingquote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voor onze harten is dat beter idd. Maak het maar net zo saai als M. Schumacher, Vettel en Mercedes van tegenwoordigquote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef j95 het volgende:
Nu al zin in de volgende race. Hopelijk kan Max deze week nog wat aan de auto wennen. Hard nodig.
Volgens mij zit DutchTrain er ook weer.quote:
Nee.quote:
dat is niet waar ik om moet lachen bij jou, je hebt ook best weleens gelijk, wat wel lachwekkend is je Duitse übermensch gevoel en anti alles wat Brits of Brits gerelateerd isquote:Op zondag 15 mei 2016 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon de regels? Je ziet het steeds vaker dat coureurs gewoon doorracen als ze buiten de baan zijn beland en weer op de baan sturen zodat iedereen maar aan de kant moet. Dat gaat een keer fout en dan loopt iedereen ineens wel te piepen. Coureurs die wel op de baan weten te blijven hebben voorrang.
nee want red bull is nog altijd langzamer dan ferrari en mercedes.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor onze harten is dat beter idd. Maak het maar net zo saai als M. Schumacher, Vettel en Mercedes van tegenwoordig
Vandaag nietquote:Op zondag 15 mei 2016 17:51 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
nee want red bull is nog altijd langzamer dan ferrari en mercedes.
Heb je die toevallig voor mij? Ik faal namelijk met zoeken merk ik..quote:Op zondag 15 mei 2016 17:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alleen met Spaanse vertaling erdoorheen op youtube
Amper te verstaan (tenzij je Spaans spreekt)
Ja, Fopjequote:Op zondag 15 mei 2016 17:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En het RTL Nieuwsquote:
Iemand moet het doen, al is het alleen maar voor de balans. Het is toch een beetje een kleren van de keizer-verhaal, met name de laatste jaren met de BBC en Sky, maar ook de Nederlandse media verdraaien enthousiast mee.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Hamilton kan niet vaak genoeg afgezeken worden, ja toch
Nu draai je het om. Ik heb niet zoveel met Duitsers, ik hou gewoon van goede coureurs die maximaliseren, dat laatste zou je een traditioneel Duitse kwaliteit in sport in het algemeen kunnen noemen, en de Duitse winnaarsmentaliteit kan ik dan ook wel waarderen. Labiele chokers hou ik totaal niet van. Maar de F1 is gewoon een heel Engels wereldje en de berichtgeving en perceptie wordt ook gedomineerd door de Britse invalshoek. Dat zou niet zo'n punt zijn, als ze niet zo hulpeloos chauvinistisch de feiten zouden verdraaien en een wedstrijdleiding in wat voor sport dan ook moet gewoon eerlijk zijn, punt.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet waar ik om moet lachen bij jou, je hebt ook best weleens gelijk, wat wel lachwekkend is je Duitse übermensch gevoel en anti alles wat Brits of Brits gerelateerd is.
werken bij de nosquote:Op zondag 15 mei 2016 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Hij reed vrijwel alle ronden op kop".
Ze hebben nog steeds niet zoveel met F1 bij de NOS zou je zomaar kunnen denken.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Hij reed vrijwel alle ronden op kop".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |