Volgens mij zijn dat marbles die hij op zijn overwinningsronde heeft opgepikt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die bandjes waren goed naar de getver
Brekend zelfsquote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef raptorix het volgende:
Zelfs in chocoladeletters op CNN
http://edition.cnn.com/
Moet ook wel,niet omdat hij fout is maar omdat het hem anders een straf kan opleveren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky zou Hamilton excuses aangeboden hebben
Die is volledig bijgedraaid over Max. Max heeft zijn ongelijk bewezen en dat geeft Villeneuve ook toequote:
heel vreemd inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef eight het volgende:
Geen persco. Wat zijn dat voor tyfusmongolen daarbij ziggo
Het is ook behoorlijk straigh forward als je allerlei chauvinisme er buiten laat.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky zou Hamilton excuses aangeboden hebben
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef THEFXR het volgende:
ik had graag deze race gehad in 3 versie's: ziggo, sky en rtl duits
In welk land zit je waar ze de F1 niet uitzenden? Timboektoe?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Kijk je 127 jaar formule 1, ben je 1x op vakantie....krijg je dit. Wat een held. Net dat stukje even gekeken op dumpert. Mooi hoe Olav volschiet.
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Kijk je 127 jaar formule 1, ben je 1x op vakantie....krijg je dit. Wat een held. Net dat stukje even gekeken op dumpert. Mooi hoe Olav volschiet.
Ik ken iemand die heen zou gaan maar thuis moest blijven vanwege ziekte.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Waarom noemden zou jou eerder deze week niet als oudste persoon ter wereld?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Hongarije. Das nog net iets erger. Had 300 zenders, maar geen f1. En was ook niet 'thuis'.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
In welk land zit je waar ze de F1 niet uitzenden? Timboektoe?
naaawhquote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Ik denk het laatste.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
was het vooraf al een strategie van RB om Max op een tweestopper te sturen of ontstond dit toen max op P1 reed en terwijl RIC bijna twee sec sneller was zodat Max de Ferraris op kon houden?
"Verstappen showed maturity beyond his years, as he lead for the final 21 laps of the race on deteriorating tires and with far more experienced drivers on his tail.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef raptorix het volgende:
Zelfs in chocoladeletters op CNN
http://edition.cnn.com/
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef La_Moustache het volgende:
Wel jammer dat Mercedes er volgende keer weer bij is. Races als deze zonder hun zijn echt tof.
Best geinig? Man, ik ben 20 jaar ouder geworden!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nou jongens, dat was best een geinige wedstrijd he?!
Kijk ik één keer F1. Is het weer zo'n sport waar een Nederlander altijd wint.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Kreator het volgende:
Staat in de topicpointerquote:
Zijn eerste slokken alcohol in 18 jaar hè..quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Is Max in elkaar gestort ofzo dat er nog geen persco is?
Leuk, maar nu moet hij dan toch maar wereldkampioen worden. Anders blijft het alleen maar dat: leuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
Als zelfs teletekst het in blokletters op 101 zet heb je het wel gemaakt![]()
[ afbeelding ]
sowquote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
Als zelfs teletekst het in blokletters op 101 zet heb je het wel gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn eerste slokken alcohol in 18 jaar hè..
Scheer je weg mafkeesquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk, maar nu moet hij dan toch maar wereldkampioen worden. Anders blijft het alleen maar dat: leuk.
Mercedes gewoon diskwalificeren voor de rest van het seizoen. De strijd tussen ham en ros is gewoon gevaarlijk voor alle andere coureursquote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef La_Moustache het volgende:
Wel jammer dat Mercedes er volgende keer weer bij is. Races als deze zonder hun zijn echt tof.
Eh ok.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk, maar nu moet hij dan toch maar wereldkampioen worden. Anders blijft het alleen maar dat: leuk.
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef eight het volgende:
[..]
Mercedes gewoon diskwalificeren voor de rest van het seizoen. De strijd tussen ham en ros is gewoon gevaarlijk voor alle andere coureurs
Eens.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef eight het volgende:
[..]
Mercedes gewoon diskwalificeren voor de rest van het seizoen. De strijd tussen ham en ros is gewoon gevaarlijk voor alle andere coureurs
Zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Toch leuk dat Zetsche zijn coureurs zag crashen. Zo vaak is hij er niet bij namelijkquote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef Zorro het volgende:
Zouden ze bij Mercedes nu tevreden zijn met de tijd die ze in beeld zijn?
Boven het reactievenster, naast de smiley staan 2 codesquote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik zal wel achterlijk zijn maar ik kan het niet vinden :S
De tekst boven je reactieveld.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik zal wel achterlijk zijn maar ik kan het niet vinden :S
Vast welquote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef Zorro het volgende:
Ghehe.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef Zorro het volgende:
U zei?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, dan verliest Max op het eind zoveel dat Ricciardo hem weer inhaalt
Daarom kijk ik ziggo.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond de emotionele Olav Mol in de laatste ronde ook mooi. Na al die jaren mag hij eindelijk een Nederlandse winnaar 'afroepen', prachtig!
Dat is het al, nu toevallig niet omdat Mercedes uitviel.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:49 schreef loveli het volgende:
De komende 10 jaar gaat het saai wordn in de F1, ben ik bang.
Het is dat Max voorop reed, anders was het best een saaie race geweest, eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:51 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dat is het al, nu toevallig niet omdat Mercedes uitviel.
Hij probeert 25 jaar lang F1 groot te maken in Nederland, komt een of ander snotventje langs en doet dat binnen een jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond de emotionele Olav Mol in de laatste ronde ook mooi. Na al die jaren mag hij eindelijk een Nederlandse winnaar 'afroepen', prachtig!
Yep. F1 gaat hernoemt worden naar P1 Verstappenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:49 schreef loveli het volgende:
De komende 10 jaar gaat het saai wordn in de F1, ben ik bang.
hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verstappen_toe.html
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verstappen_toe.html
Ik ben nooit een groot Mol-fan geweest (behoudens de eerste paar jaar, toen hij nog op veel bescheidener en voor mijn gevoel informatiever toon commentaar deed) maar mee leven met de wedstrijd kun je hem niet ontzeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeert 25 jaar lang F1 groot te maken in Nederland, komt een of ander snotventje langs en doet dat binnen een jaar.
Op de F1 app heb ik voor Rosberg gekozen als best driverquote:
Ben normaal geen fan van Mol, maar dit heeft hij uitstekend gedaan. Ook de nabeschouwing vind ik echt een stuk beter als vorig jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben nooit een groot Mol-fan geweest (behoudens de eerste paar jaar, toen hij nog op veel bescheidener en voor mijn gevoel informatiever toon commentaar deed) maar mee leven met de wedstrijd kun je hem niet ontzeggen.
ikquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
Maar wie heeft het vanmiddag droog kunnen houden?
ikquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
HAHAHAquote:
ogen of fappen?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
Droog broekje hier.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
Ikquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
Jazekerquote:
Ik nietquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
al 3 keer gewisselt dus.quote:
Die ga ik ook downloaden. Normaal zou ik dat niet doen maar vandaag is bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:01 schreef tralalala het volgende:
Vanmiddag via Ziggo gekeken, vanavond gewoon nog even de complete race met Sky commentaar kijken.![]()
echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Sainz is under invEstigation for leaving the pits under a red light 31 minutes before the race start
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu pas in een shot van Sky dat Hamilton zijn stuurtje in de bandenstapels gooide, zo kwaad was hij
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Sainz is under invEstigation for leaving the pits under a red light 31 minutes before the race start
Ik vind hem niet goed, maar zijn enthousiasme is niet alleen aanstekelijk, hij was ook altijd oprecht aan het proberen om mensen aan te steken. Het was begin jaren 90 helemaal niks he, Nederland en F1. Hij heeft echt zijn best gedaan om publiek te veroveren, niet alleen samen met Terwijden enzo, maar ook met radiopraatjes voor een GP-weekend. Ik geef hem met alle plezier na dat het voor hem veel meer was dan iemand die een baantje voor zichzelf zag.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben nooit een groot Mol-fan geweest (behoudens de eerste paar jaar, toen hij nog op veel bescheidener en voor mijn gevoel informatiever toon commentaar deed) maar mee leven met de wedstrijd kun je hem niet ontzeggen.
Op zichzelf hoop ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu pas in een shot van Sky dat Hamilton zijn stuurtje in de bandenstapels gooide, zo kwaad was hij
15 mei. Zou een nationale jaarlijks wederkerende feestdag moeten wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die ga ik ook downloaden. Normaal zou ik dat niet doen maar vandaag is bijzonder.
levert een reprimand op lijkt mequote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Dat laatste denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
was het vooraf al een strategie van RB om Max op een tweestopper te sturen of ontstond dit toen max op P1 reed en terwijl RIC bijna twee sec sneller was zodat Max de Ferraris op kon houden?
ik welquote:
quote:BREAKING: F1 stewards say Rosberg and Hamilton crash was a racing incident. No penalties or reprimands.
Haha ik ga een race voor een tweede keer kijken en heb er nu al zin in. Ongelofelijk, dat doe ik nooit met een wedstrijdquote:Op zondag 15 mei 2016 17:06 schreef THEFXR het volgende:
VANAVOND OP ZIGGO SPORT GRATIS:
.
[ afbeelding ]
Dan was 'ie supergefrustreerd geweest voor Monacoquote:Op zondag 15 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, jammer. Had op een reprimand voor Hamilton gehoopt
Monaco wordt nog een leuke voor de RB'squote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan was 'ie supergefrustreerd geweest voor Monaco
Daarom juistquote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan was 'ie supergefrustreerd geweest voor Monaco
Of gewoon 1e en 2e Maxdag.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
15 mei. Zou een nationale jaarlijks wederkerende feestdag moeten worden
Hij stond te wachten voor de lijn ja, maar hij vertrok pas toen het licht groen werd. Niets aan de hand lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
klopt. Alonso was zo ongeveer de eerste die Max fysiek feliciteerdequote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef nils7 het volgende:
Volgens m'n pa kwam Alonso naar m toe toen ie nog in de auto zat en net stil stond.
Heb dat gemist tijdens het springen en gillen...
Klopt!quote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef nils7 het volgende:
Volgens m'n pa kwam Alonso naar m toe toen ie nog in de auto zat en net stil stond.
Dat was een mooi moment inderdaad. Een geemotioneerde Coronel in de studio was een ander mooi moment.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Alonso was zo ongeveer de eerste die Max fysiek feliciteerde
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:08 schreef nils7 het volgende:
zijn stem triltquote:Op zondag 15 mei 2016 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hamilton plots wel erg nederig in interview
Wat een mokerslagquote:Youngest F1 winners
Driver Age Race
1. Max Verstappen 18 years, 7 months & 15 days 2016 Spanish GP
2. Sebastian Vettel 21 years, 2 months & 11 days 2008 Italian GP
3. Fernando Alonso 22 years, 0 months & 26 days 2003 Hungarian GP
4. Bruce McLaren 22 years, 3 months & 12 days 1959 US GP
5. Lewis Hamilton 22 years, 5 months & 3 days 2007 Canadian GP
Hij zegt in ieder geval niet wat hij denkt en dat is in dit geval richting buitenwereld het beste. Het leek alsof hij nog steeds in huilen uit kon barstenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lijkt mij niet realistisch. Desondanks zie ik Max nog wel een keer winnen dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:13 schreef aesop het volgende:
Ben nog steeds sprakeloos...wat een race...
En is het een gekke gedacht om te denken dat Max in Monaco mee gaat doen om deze en met de motorupdate daarna het gevecht met de mercs aankan?
en terecht. Iedereen kent het wel: "Hoogmoed komt voor de val". En Lewis had het heel hoog.....quote:Op zondag 15 mei 2016 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
dan maar Lewis inruilen voor Maxquote:Op zondag 15 mei 2016 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en terecht. Iedereen kent het wel: "Hoogmoed komt voor de val". En Lewis had het heel hoog.....
jaquote:Op zondag 15 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die bandenkeus van Verstappen en Raikonen was echt 1 grote gok hoor. Kan me niet voorstellen dat die van te voren was bedacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:13 schreef Fir3fly het volgende:
Qua strategie ook een prima race, vrij ouderwets zelfs. Die vrijere bandenkeuzes helpen al om de races beter te maken.
Dat klopt. Maar meer banden = meer keus. Ik doelde algemeen op dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die bandenkeus van Verstappen en Raikonen was echt 1 grote gok hoor.
Uitstekend rijtje namen ook.quote:
Echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:17 schreef Gutmensch het volgende:
Dit hielp Max natuurlijk wel:
[ afbeelding ]
het op één na mooiste moment van de dagquote:Op zondag 15 mei 2016 17:17 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
tuurlijk, Ham driver of the day! Maar als je geluk mee krijgt moet je dat ook pakken, en dat deed hij!quote:Op zondag 15 mei 2016 17:17 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had toen ook betere tijdenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Max die zegt dat ie vast zat achter Ricciardo.
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:17 schreef Wespensteek het volgende:
Wat een tegenvaller, ga ik ook een keer kijken omdat Verstappen zo goed zou zijn in het inhalen, gaat ie vooraan rijden en kan ie niemand inhalen.
Wat een tegenvaller, ga ik ook een keer kijken omdat Verstappen zo goed zou zijn in het inhalen, gaat ie vooraan rijden en kan ie niemand inhalen.
Zonder die vroege crash was het een hele andere race geworden natuurlijk.quote:
Klopt, hij was sowieso de snellere Red Bull vandaag.quote:
Toen gingen mijn gezelschap en ik al helemaal losquote:
Oh, echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zonder die vroege crash was het een hele andere race geworden natuurlijk.
Mercedes gaat trekken aan VES.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:19 schreef THEFXR het volgende:
Beetje het idee dat HAM done is, dit seizoen
Wereldwijd.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Die Max staat ook overal op de voorpagina, BBC, CNN, Bild etc
Hij reed rustig achter hem aan totdat Vettel in de buurt begon te komen toen werd het gat steeds kleiner tot Ric uiteindelijk pittequote:Op zondag 15 mei 2016 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, hij was sowieso de snellere Red Bull vandaag.
Dat was nogal een flater jaquote:Op zondag 15 mei 2016 17:20 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat Kimi, die voor het laatst won in 2008, niet wist te winnen.
Mol kent zijn feiten.
Vandaag is een groter moment dan een eventuele wereldtitel voor Verstappen, dat weet ik wel zeker. Groter dan vandaag gaat het niet meer worden rondom Verstappen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:20 schreef Strani het volgende:
Er zijn van die dingen waarvan je hoopt dat je ze nog eens mag meemaken als sportliefhebber. Een Nederlander die de Tour de France wint, Nederland dat een WK wint, en een Nederlander die een Grand Prix wint in F1. Vandaag hebben veel mensen die laatste mogen afvinken
Wimbledon stond tot 1996 trouwens ook op die lijst. Dit zijn de 'groten' onder de sportvictories wat mij betreft.
Hij moest ook welquote:Op zondag 15 mei 2016 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij reed rustig achter hem aan totdat Vettel in de buurt begon te komen toen werd het gat steeds kleiner tot Ric uiteindelijk pitte
Mooi op tijd.quote:
Ze hebben ook niet geïnvesteerd in racers. Je kan er ook een robot inzetten.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat de RB jaren weer gaan komen en dat merc op de weg terug is.
Dat ben ik met je eens, tenzij zo'n wereldtitel ook in extremis wordt binnengesleept. Maar nee, vandaag zal inderdaad wel het meest historische moment blijken te zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag is een groter moment dan een eventuele wereldtitel voor Verstappen, dat weet ik wel zeker. Groter dan vandaag gaat het niet meer worden rondom Verstappen.
idd, ben HEEL erg benieuwd na de motor upgrade in Canada :3quote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ferrari was de hele race sterker, maar kon er simpelweg niet voorbij. Mercedes is nog steeds oppermachtig.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hier een paarquote:Op zondag 15 mei 2016 17:19 schreef DenS het volgende:
Zijn er al high-res wallpapers ergens te downloaden?
Dat laatste zeker.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari was de hele race sterker, maar kon er simpelweg niet voorbij. Mercedes is nog steeds oppermachtig.
daarom, het is gewoon knap om met een P5 auto P1 te pakken maar het zat niet tegenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari was de hele race sterker, maar kon er simpelweg niet voorbij. Mercedes is nog steeds oppermachtig.
De kijkers zijn juist blij met rosbergquote:Op zondag 15 mei 2016 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Rosberg biedt zijn excuses aan aan de kijkers. Hij is nogal naïef
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag is een groter moment dan een eventuele wereldtitel voor Verstappen, dat weet ik wel zeker. Groter dan vandaag gaat het niet meer worden rondom Verstappen.
Alleen een wereldtitel winnen in de allerlaatste race zou hetzelfde kunnen zijn, ongeveer, maar zelfs dan is dit groter qua ontlading enzoquote:Op zondag 15 mei 2016 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, tenzij zo'n wereldtitel ook in extremis wordt binnengesleept. Maar nee, vandaag zal inderdaad wel het meest historische moment blijken te zijn geweest.
nu nog wel,maar als MAX zou overstappen, dan denk ik dat ze dat niet meer zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes is gewoon niet gewend om te racen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
All the time you have to leave space!
Alonso over Rosberg in Bahrein. Hehe.
Haha dat gaat zeker wel gebeurenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:24 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
we kunnen elke dag de race op repeat zetten.
twitter:GPUpdate twitterde op zondag 15-05-2016 om 17:18:07Wolff confirms incorrect engine mode on Rosberg's car explained Hamilton's T3 chance https://t.co/MW1P1EVW2g https://t.co/HsmqCsZeAt reageer retweet
quote:
na het opspringen van de bank, al juichend en schreeuwend, was dit mijn eerste gedachte:quote:Op zondag 15 mei 2016 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen gingen mijn gezelschap en ik al helemaal los
Het zou de mooiste race van het jaar worden.
quote:
Upgrade voor het motortje en Max wordt dit seizoen nog kampioenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
RedBull kan ein-de-lijk de partymodus aanzetten.
Het is nog veel gaver als Max met zijn RB het kan gaan winnen...quote:Op zondag 15 mei 2016 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu nog wel,maar als MAX zou overstappen, dan denk ik dat ze dat niet meer zijn
werkt prima hier?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
Ziggo website ligt er ook een tijdje uit
Vlak voor de start zei ik al: "Als die twee Mercedessen elkaar eraf tikken, dat zou toch echt geweldig zijn"quote:Op zondag 15 mei 2016 17:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
na het opspringen van de bank, al juichend en schreeuwend, was dit mijn eerste gedachte:
[..]![]()
Labiele Lewis heeft dat nodig om dit seizoen te verkloten, dat kan hij helemaal zelf. Ik walg alleen van die laffe stewards die Hamilton niet durven straffen.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat had ik nog niet, podium welquote:Op zondag 15 mei 2016 17:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
na het opspringen van de bank, al juichend en schreeuwend, was dit mijn eerste gedachte:
[..]![]()
Ziggosporttotaal.nl bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
Ziggosport website ligt er ook een tijdje uit
ziggosporttotaal?quote:
quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Jaquote:
Deed Max dat vorig jaar niet al tot ieders verbazing?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:29 schreef Szura het volgende:
Lijkt me toch vrij onmogelijk om daar überhaupt in te halen, met die kleine ruimte
Rosberg maakte ook een fout met z'n enginemodequote:Op zondag 15 mei 2016 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Labiele Lewis heeft dat nodig om dit seizoen te verkloten, dat kan hij helemaal zelf. Ik walg alleen van die laffe stewards die Hamilton niet durven straffen.
En hoe liep dat toen af ?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deed Max dat vorig jaar niet al tot ieders verbazing?
quote:Op zondag 15 mei 2016 13:00 schreef Snowsquall het volgende:
9 verschillende winnaars de afgelopen 9 jaar......
quote:Op zondag 15 mei 2016 13:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daar zit geen Max bij, dus die maakt een goede kans vandaag
wie is die bovenste en wat heeft dat met deze heuglijke dag te maken??quote:
Nooit gedacht dat die vlag daar het hoogste plekje zou hebben.quote:
Ontdek de fout (nu.nl)quote:Achter Verstappen en Raikkonen streden Vettel en Ricciardo, die een extra pitstop maakten, om de derde plaats. Die strijd werd gewonnen door de Duitser. Ricciardo kreeg vlak voor het einde een klapband en werd vierde. Onder meer Nico Hülkenberg (Sauber) en Fernando Alonso (Ferrari) vielen tijdens de race uit.
douwe bob .... songfestival gisteren avond voor nederland met het nummer Slow down .. 11 plekquote:Op zondag 15 mei 2016 17:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wie is die bovenste en wat heeft dat met deze heuglijke dag te maken??
1 maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |