Ik heb n tijdje geleden een docu gezien die ik heel indrukwekkend vond.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Kan nog veel erger trouwens, vrouwen die F1 kijken, als ik ergens slap van sla
Sorry Tijn, maar je hebt denk ik echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik volg het genoeg om te weten dat het niet zo werkt. Een talent van een jaar of 18 in een sport waarvan hele grote dingen worden verwacht. Die hebben een paar goede seizoenen en daarna bezwijken ze onder de druk of gaan ten onder aan de verleidingen die bij bekendheid horen.
Ik hoop dat dit niet met Max gebeurd.
Let me guess, forel op een bedje van sla met limoen, venkel en dille?quote:
Wie zegt dat we het ook gezien hebben?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Kan nog veel erger trouwens, vrouwen die F1 kijken, als ik ergens slap van sla
wat blaat je toch n onzin fax.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zodra een Nederlander ergens goed in blijkt te zijn, is er een hele grote kans dat de schijnwerpers erop komen he. Want veel Nederlanders associeren zichzelf graag met medelanders die succes hebben zodat ze zich misplaatst beter kunnen voelen over zichzelf, puur omdat ze toevallig in hetzelfde land wonen of geboren zijnStel chauvinisten.
Heel oud zijn ze niet, maar de classics serie is niet mij ding. Ik koop tegenwoordig eigenlijk uitsluitend Masterpiece en 3rd party.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me geen slechte deal, maar ze lijken wat te oud voor jouw verzameling.
Net zoals Douwe die wel even zo winnen. Maar Bob Slow Down he je hebt nog niet gewonnenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zodra een Nederlander ergens goed in blijkt te zijn, is er een hele grote kans dat de schijnwerpers erop komen he. Want veel Nederlanders associeren zichzelf graag met medelanders die succes hebben zodat ze zich misplaatst beter kunnen voelen over zichzelf, puur omdat ze toevallig in hetzelfde land wonen of geboren zijnStel chauvinisten.
Blond? Was je niet een kreeftje op Mauritius?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:32 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Wie zegt dat we het ook gezien hebben?
Blondheid hier volgt alleen voetbal.
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb n tijdje geleden een docu gezien die ik heel indrukwekkend vond.
En ik vind t een stuk interessanter dan voetbalhoewel ik niet n hele wedstrijd ga kijken, vind t commentaar leuker.
Pure trots natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag me af hoe Jos zich voelt hieronder.
Zijn zoon is 18 en is hem eigenlijk nu al voor bij gestreefd.
Forel is een riviervis en dus hier amper te krijgen...quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Let me guess, forel op een bedje van sla met limoen, venkel en dille?
Trotser kun je niet zijn denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag me af hoe Jos zich voelt hieronder.
Zijn zoon is 18 en is hem eigenlijk nu al voor bij gestreefd.
Zo klopt hijquote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nu is er natuurlijk dispensatie voor aantrekkelijke vrouwen die goed in wiebelwiebel zijn aan een paal op doorzichtige plateau hoge hakken
Ontkenningsreactie is gebruikelijk. Discussies voeren met dat soort mensen is ook bijna niet mogelijk. Die gaan in de regel gelijk op de man spelen ('En wat heb jij onlangs gespresteerd? etc')quote:
Ja want met jou is meestal zo geweldig een discussie te voerenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ontkenningsreactie is gebruikelijk. Discussies voeren met dat soort mensen is ook bijna niet mogelijk. Die gaan in de regel gelijk op de man spelen ('En wat heb jij onlangs gespresteerd? etc')
Ik had laatst heilbot en zalm carpaccio, man wat was dat lekkerquote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel is een riviervis en dus hier amper te krijgen...
Oh, ik heb al lang niet meer bij Electro Lobster Project gegeten. Even kijken of ik iemand kan regelen die mee wilt
Ik kijk er vanuit een heel ander perspectief op het hele sport gebeuren. Of het nu voetbal, autoracen, kiten, wielrennen of welke sport dan ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Tijn, maar je hebt denk ik echt geen idee waar je het over hebt.
En natuurlijk is er geen enkele garantie voor de toekomst, maar Max komt niet ineens uit de lucht vallen he.
Klopt.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb er ook niet veel mee, maar het is wel een bijzondere prestatie.
quote:
Bij (voormalig) topsporters lijk ik toch altijd iets van jaloezie of iets dergelijks te bespeuren.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trotser kun je niet zijn denk ik.
En hij heeft er een heel groot aandeel in gehad.
ik heb nog nooit wat met n paal gedaan hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nu is er natuurlijk dispensatie voor aantrekkelijke vrouwen die goed in wiebelwiebel zijn aan een paal op hoge hakken
Mijn velletje wel, maar mijn iq haal ik kunstmatig omlaag met wat H2O2.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blond? Was je niet een kreeftje op Mauritius?
En ligt dat aan mij of aan jullie?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want met jou is meestal zo geweldig een discussie te voeren
huehuehuequote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat met n paal gedaan hoor
Over de jarenlange successen van de Nederlanders bij het poolen hoor je bijna niks. Tja, niet populair genoeg he, itt het biljarten.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk er vanuit een heel ander perspectief op het hele sport gebeuren. Of het nu voetbal, autoracen, kiten, wielrennen of welke sport dan ook.
het is gewoon onzin.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ontkenningsreactie is gebruikelijk. Discussies voeren met dat soort mensen is ook bijna niet mogelijk. Die gaan in de regel gelijk op de man spelen ('En wat heb jij onlangs gespresteerd? etc')
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat met n paal gedaan hoor
Lees je weleens reacties op dat soort nieuwsberichten?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is gewoon onzin.
De meeste mensen hebben niet zoiets van: ik ben Nederlander, dus mensen vinden mij nu ook beter dan ik ben!![]()
De meeste mensen vinden t leuker omdat t dichter bij huis is, wat het gewoon n extra randje geeft.
Dus eigenlijk is het afgunst omdat de dingen die jij leuk vind gewoon niet populair zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over de jarenlange successen van de Nederlanders bij het poolen hoor je bijna niks. Tja, niet populair genoeg he, itt het biljarten.
Oehquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had laatst heilbot en zalm carpaccio, man wat was dat lekker
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Mijn velletje wel, maar mijn iq haal ik kunstmatig omlaag met wat H2O2.
Ah kijk, daar is de eerstequote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het afgunst omdat de dingen die jij leuk vind gewoon niet populair zijn.
jij denkt dat dat 'iedereen' is?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees je weleens reacties op dat soort nieuwsberichten?
Factor 5, doe maar gekquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zo
Nee hoorquote:
Oeh, langoustines, en gambas. Het wordt niet veel lekkerderquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh
Check het menu: http://electrolobsterproject.com/restaurant-menu/![]()
![]()
En als de keuken sluit worden de lege tafels 1 voor 1 weg gehaald om een dansvloer te creeren en verandert de tent in een nachtclub met goede cocktails
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat merk ik ook altijd goed op het werk in de kantine jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij denkt dat dat 'iedereen' is?
Denk dat verreweg de meeste mensen er wat minder heftig in staan.
Nepduitserquote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
Wilhelmus, werd er bijna emotioneel van.
He, ik moet wel aan bescherming denken, stel je voor dat ik verbrandquote:
o ja, jouw werk is natuurlijk n afspiegeling van de gehele maatschappij.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd goed op het werk in de kantine ja
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oeh, langoustines, en gambas. Het wordt niet veel lekkerder
Typo hoop ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zo
Oh ja, 2 minuutjes buiten en - !ZING! - huidkankerquote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He, ik moet wel aan bescherming denken, stel je voor dat ik verbrand![]()
De bouillabaisse zal ongetwijfeld briljant zijnquote:
Ik smeer nooit wat, ik verbrand niet.quote:
Een minuut verbranden kan al voldoende voor huidkanker op latere leeftijd zijn maar dat lijkt me niets meer dan logisch ookquote:Op zondag 15 mei 2016 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, 2 minuutjes buiten en - !ZING! - huidkankerDat was jij ja
En ze hebben oestersquote:Op zondag 15 mei 2016 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De bouillabaisse zal ongetwijfeld briljant zijnlekker de koppen uitzuigen
Damn, met wat citroensap en chiliquote:
Iddquote:
Nou ik smeer zeker gezicht en hals anders zie ik er straks uit als de blonde versie van Rachel Hazes.quote:
Lekker soppenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij eten gewoon soep met broodjes vandaag.
Ik word wel rood, maar na een nachtje slapen is het bruin en ik vervel niet. Dolblij met de genen van mijn moeders kantquote:Op zondag 15 mei 2016 16:52 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou ik smeer zeker gezicht en hals anders zie ik er straks uit als de blonde versie van Rachel Hazes.(niet te geloven dat ik maar een klein jaartje jonger ben.
)
Jij vuige duitserin!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Moest laatst weer mijn nationaliteit verantwoorden omdat ik een pretzel at.
Oh ja, jouw genen.............quote:Op zondag 15 mei 2016 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word wel rood, maar na een nachtje slapen is het bruin en ik vervel niet. Dolblij met de genen van mijn moeders kant
*gives a bit of genesquote:
Ik heb laatst ook een pan gemaakt.quote:
En een kleurtje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |