huehuehuequote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat met n paal gedaan hoor
Over de jarenlange successen van de Nederlanders bij het poolen hoor je bijna niks. Tja, niet populair genoeg he, itt het biljarten.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk er vanuit een heel ander perspectief op het hele sport gebeuren. Of het nu voetbal, autoracen, kiten, wielrennen of welke sport dan ook.
het is gewoon onzin.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ontkenningsreactie is gebruikelijk. Discussies voeren met dat soort mensen is ook bijna niet mogelijk. Die gaan in de regel gelijk op de man spelen ('En wat heb jij onlangs gespresteerd? etc')
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat met n paal gedaan hoor
Lees je weleens reacties op dat soort nieuwsberichten?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is gewoon onzin.
De meeste mensen hebben niet zoiets van: ik ben Nederlander, dus mensen vinden mij nu ook beter dan ik ben!![]()
De meeste mensen vinden t leuker omdat t dichter bij huis is, wat het gewoon n extra randje geeft.
Dus eigenlijk is het afgunst omdat de dingen die jij leuk vind gewoon niet populair zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over de jarenlange successen van de Nederlanders bij het poolen hoor je bijna niks. Tja, niet populair genoeg he, itt het biljarten.
Oehquote:Op zondag 15 mei 2016 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had laatst heilbot en zalm carpaccio, man wat was dat lekker
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 16:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Mijn velletje wel, maar mijn iq haal ik kunstmatig omlaag met wat H2O2.
Ah kijk, daar is de eerstequote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het afgunst omdat de dingen die jij leuk vind gewoon niet populair zijn.
jij denkt dat dat 'iedereen' is?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees je weleens reacties op dat soort nieuwsberichten?
Factor 5, doe maar gekquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zo
Nee hoorquote:
Oeh, langoustines, en gambas. Het wordt niet veel lekkerderquote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh
Check het menu: http://electrolobsterproject.com/restaurant-menu/![]()
![]()
En als de keuken sluit worden de lege tafels 1 voor 1 weg gehaald om een dansvloer te creeren en verandert de tent in een nachtclub met goede cocktails
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat merk ik ook altijd goed op het werk in de kantine jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij denkt dat dat 'iedereen' is?
Denk dat verreweg de meeste mensen er wat minder heftig in staan.
Nepduitserquote:Op zondag 15 mei 2016 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
Wilhelmus, werd er bijna emotioneel van.
He, ik moet wel aan bescherming denken, stel je voor dat ik verbrandquote:
o ja, jouw werk is natuurlijk n afspiegeling van de gehele maatschappij.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat merk ik ook altijd goed op het werk in de kantine ja
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oeh, langoustines, en gambas. Het wordt niet veel lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |