De standaard, naar welk terrasje ga je vandaag?quote:
Ik hoop het. Het is een leuker beeld dan een vent die vol op zijn ex inrijdt. :-squote:Op zondag 15 mei 2016 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu kun je m gaan onthouden als de jongste F1 coureur ooit en de eerste nederlander die ooit gewonnen heeft ipv als t kind van z'n vader.![]()
Dat zei ik al ja. Maar ik zie geen enkele reden om trots te zijn op hemquote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef Allures het volgende:
Leuk voor hem toch. Verder kan het me niks schelen maar het is toch gewoon tof voor hem.
Het zou ook tof zijn voor een jonge Belg of Brit
Dat is misschien wel waar, maar we moeten ook geen wonderen gaan verwachten van hemquote:Op zondag 15 mei 2016 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij was al lang een toptalent, dat komt niet door deze keer winnen.
Dat was hij jaren geleden al in de karts.
Hehehequote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is een leuker beeld dan een vent die vol op zijn ex inrijdt. :-s
nou ja, dat zei ik dus ook, t is gewoon echt wel knap en bijzonder wat hij neerzet hier.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef Allures het volgende:
Leuk voor hem toch. Verder kan het me niks schelen maar het is toch gewoon tof voor hem.
Misschien als het een Bosschenaar zou zijn zou ik wel een sprongetje makenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef Allures het volgende:
Ik ben nog op kantoor, zo even de ferry pakken naar huis. En dan zien we wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De standaard, naar welk terrasje ga je vandaag?
Nou hij heeft al lang laten zien dat het geen wonderen zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar we moeten ook geen wonderen gaan verwachten van hem
You predictable bastard...quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog op kantoor, zo even de ferry pakken naar huis. En dan zien we wel.
nog even en dan weet niemand meer wie z'n vader is, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is een leuker beeld dan een vent die vol op zijn ex inrijdt. :-s
Hij had nog geen meter gereden en nu wordt al gedaan alsof hij beter is dan Schumacherquote:Op zondag 15 mei 2016 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou hij heeft al lang laten zien dat het geen wonderen zijn.
Zo ben ik.quote:
Uhm, jij volgt het niet echt hequote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had nog geen meter gereden en nu wordt al gedaan alsof hij beter is dan Schumacher
wat n gelul.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had nog geen meter gereden en nu wordt al gedaan alsof hij beter is dan Schumacher
Volgens mij denkt Tijn dat dit zijn eerste race was ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat n gelul.
Ik kan me herinneren dat ik Hamilton ontzettend verbaasd zag reageren toen hij hoorde dat hij 17 was.
Die jongen ís gewoon echt n toptalent, dat is al n hele tijd duidelijk.
Even kijkenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, sla je slag:
V&A / [TK]Transformers figuren + Konig toetsenbord
Lijkt me geen slechte deal, maar ze lijken wat te oud voor jouw verzameling.quote:
Ik volg het genoeg om te weten dat het niet zo werkt. Een talent van een jaar of 18 in een sport waarvan hele grote dingen worden verwacht. Die hebben een paar goede seizoenen en daarna bezwijken ze onder de druk of gaan ten onder aan de verleidingen die bij bekendheid horen.quote:
Nee, zo ver was ik al hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Tijn dat dit zijn eerste race was ofzo.
Nouja zodra een Nederlander ergens goed in blijkt te zijn, is er een hele grote kans dat de schijnwerpers erop komen he. Want veel Nederlanders associeren zichzelf graag met medelanders die succes hebben zodat ze zich misplaatst beter kunnen voelen over zichzelf, puur omdat ze toevallig in hetzelfde land wonen of geboren zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |