Uithongeren kan wel werken, mits je na het uithongeren dood gaatquote:Op zondag 15 mei 2016 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Structureel niks ws want dan kies je niet voor een afvallen-door-uithongeren tactiek.
Ah gut, doe even tegendraads.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch dat zoveel mensen opeens trots zijn om Nederlander te zijn omdat iemand waar ze helemaal niks mee te maken hebben maar toevallig ook Nederlander is, iets presteert
Thanks, nu heb ik een identiteitscrisis.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch dat zoveel mensen opeens trots zijn om Nederlander te zijn omdat iemand waar ze helemaal niks mee te maken hebben maar toevallig ook Nederlander is, iets presteert
Jaloezie omdat Max meer te neuken heeft ondanks zijn Limbo hoofd.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah gut, doe even tegendraads.Alsof je geen bewondering mag hebben voor een 18 jarig mannetje die in de absolute wereldtop meedraait.
Dat heb ik met ongelukken in het buitenland waarbij altijd even gemeld moet worden of er Nederlanders zijn omgekomen. Alsof het dan erger is.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:10 schreef Faxie het volgende:
Wuif het maar weer weg jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah gut, doe even tegendraads.Alsof je geen bewondering mag hebben voor een 18 jarig mannetje die in de absolute wereldtop meedraait.
Ga huilen ofzo, negatieveling.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wuif het maar weer weg ja![]()
Ik zie de FP posts ook alweer verschijnen...![]()
Die jongen wint niet omdat hij een Nederlander is, en hij wint ook niet dankzij alle andere Nederlanders. Hij wint door zijn eigen inzet en de mensen die daar bij betrokken zijn.
Kies een partij, ga juichen en wees trots
Ook al zoiets ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:14 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongelukken in het buitenland waarbij altijd even gemeld moet worden of er Nederlanders zijn omgekomen. Alsof het dan erger is.
Daarnaast denk ik bij Max eigenlijk alleen aan zijn vader die meer om huiselijk geweld bekend staat dan zijn sportieve prestaties.
Sorry Max.
Dat doen we nu toch ook?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wuif het maar weer weg ja![]()
Ik zie de FP posts ook alweer verschijnen...![]()
Die jongen wint niet omdat hij een Nederlander is, en hij wint ook niet dankzij alle andere Nederlanders. Hij wint door zijn eigen inzet en de mensen die daar bij betrokken zijn.
Kies een partij, ga juichen en wees trots
Ik vind die heldenverering ook iets voor simpele zielen dus ik ben het een keer met je eensquote:
nu kun je m gaan onthouden als de jongste F1 coureur ooit en de eerste nederlander die ooit gewonnen heeft ipv als t kind van z'n vader.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:14 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat heb ik met ongelukken in het buitenland waarbij altijd even gemeld moet worden of er Nederlanders zijn omgekomen. Alsof het dan erger is.
Daarnaast denk ik bij Max eigenlijk alleen aan zijn vader die meer om huiselijk geweld bekend staat dan zijn sportieve prestaties.
Sorry Max.
Trots zijn om de prestatie van een landgenoot is niks mis mee, dat jij dat niet ziet zegt meer over jou.quote:
Blij zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trots zijn om de prestatie van een landgenoot is niks mis mee, dat jij dat niet ziet zegt meer over jou.
Dat, ik vind de prestatie gewoon geweldig, ook als het een duitser zou zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:18 schreef Allures het volgende:
Leuk voor hem toch. Verder kan het me niks schelen maar het is toch gewoon tof voor hem.
Het zou ook tof zijn voor een jonge Belg of Brit
Wist je al dat ik trots op jou ben?quote:
Hij was al lang een toptalent, dat komt niet door deze keer winnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
Een keer winnen maakt hem nog niet een toptalent en al die druk die hem vanaf buitenaf wordt opgelegd is ook niet goed. Hopelijk trekt hij zich daar niets van aan en rijdt gewoon zijn eigen race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |