Typo hoop ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, zelfs ik ben bang voor de zon op Mauritius. Ik zou me in ieder geval insmeren met factor 5 of zo
Oh ja, 2 minuutjes buiten en - !ZING! - huidkankerquote:Op zondag 15 mei 2016 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He, ik moet wel aan bescherming denken, stel je voor dat ik verbrand![]()
De bouillabaisse zal ongetwijfeld briljant zijnquote:
Ik smeer nooit wat, ik verbrand niet.quote:
Een minuut verbranden kan al voldoende voor huidkanker op latere leeftijd zijn maar dat lijkt me niets meer dan logisch ookquote:Op zondag 15 mei 2016 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, 2 minuutjes buiten en - !ZING! - huidkankerDat was jij ja
En ze hebben oestersquote:Op zondag 15 mei 2016 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De bouillabaisse zal ongetwijfeld briljant zijnlekker de koppen uitzuigen
Damn, met wat citroensap en chiliquote:
Iddquote:
Nou ik smeer zeker gezicht en hals anders zie ik er straks uit als de blonde versie van Rachel Hazes.quote:
Lekker soppenquote:Op zondag 15 mei 2016 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij eten gewoon soep met broodjes vandaag.
Ik word wel rood, maar na een nachtje slapen is het bruin en ik vervel niet. Dolblij met de genen van mijn moeders kantquote:Op zondag 15 mei 2016 16:52 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Nou ik smeer zeker gezicht en hals anders zie ik er straks uit als de blonde versie van Rachel Hazes.(niet te geloven dat ik maar een klein jaartje jonger ben.
)
Jij vuige duitserin!quote:Op zondag 15 mei 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Moest laatst weer mijn nationaliteit verantwoorden omdat ik een pretzel at.
Oh ja, jouw genen.............quote:Op zondag 15 mei 2016 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word wel rood, maar na een nachtje slapen is het bruin en ik vervel niet. Dolblij met de genen van mijn moeders kant
*gives a bit of genesquote:
Ik heb laatst ook een pan gemaakt.quote:
En een kleurtje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |