Zeggen die mannetjes straks ook in kpd.quote:
Hou ohopquote:Op zondag 15 mei 2016 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeggen die mannetjes straks ook in kpd.
Ja ja, daar zit je dan he.quote:
Dat kan ik die mensen in kpd toch niet aandoen?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind dat LTKDV wel vaker naar een race moet gaan kijken.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
Als Verstappen eerste wordt, post ik mijn lul in KPD.
Ik keek voor het eerst dit seizoen....quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind dat LTKDV wel vaker naar een race moet gaan kijken.
Watskeburt?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ben blij dat de gemiddelde crimineel beter wordt behandeld dan iemand die aangifte wil doen.
Als dit het serviceniveau is van het Nederlandse politiekorps, dan begin ik te begrijpen dat sommige mensen agenten bedreigen.
Ik kijk al 28 jaar of zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Nederland toch een mongolenland.
Geen mens heeft zich ooit voor de F1 geinteresseerd, terecht overigens want er is geen reet aan, en nu er een Nederlander wint is iedereen plots F1-fan. Mongolen.
Even apart vind ik het dat mensen doen alsof er een of andere wereldveranderende gebeurtenis. We hebben de val van de Muur, 9/11. de moord op Frans Ferdinand en nu de winst van Max Verstappen. Helemaal koekwaus die lui. Volwassen mannen die posten 'dat ze het nog niet bevatten' of in tranen zijn. Het is gewoon een knul die rondjes rijdt homo's
En het is je niet opgevallen dat er in Nederland successupporterland opeens 100x meer F1-'fans' zijn alleen omdat een Nederlander het toevallig goed doet.quote:
Ach ja... zal me aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het is je niet opgevallen dat er in Nederland successupporterland opeens 100x meer F1-'fans' zijn alleen omdat een Nederlander het toevallig goed doet.
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.quote:
wat moet ik met psv?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach ja... zal me aan mijn reet roesten.
Nog gefeliciteerd met PSV trouwens.
Dat is treurig inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.
Sowieso, die site om aangifte te doen is ook 100x kut.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Wat triestgewoon zeggen dat je internetloos leeft voor een maand. Of een of ander bullshit verhaal
Waarvoor doe je aangifte? Voel je je gepasseerd? Zijn ze over je heengelopen?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, die site om aangifte te doen is ook 100x kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarvoor doe je aangifte? Voel je je gepasseerd? Zijn ze over je heengelopen?Iemand vond het nodig om mijn autoruit te slopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Den Haag he..quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk het ook al vanaf dat ik weet, dat mensen nu ineens gaan kijken lijkt me alleen maar mooi voor de sport, niks mis mee.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Nederland toch een mongolenland.
Geen mens heeft zich ooit voor de F1 geinteresseerd, terecht overigens want er is geen reet aan, en nu er een Nederlander wint is iedereen plots F1-fan. Mongolen.
Even apart vind ik het dat mensen doen alsof er een of andere wereldveranderende gebeurtenis. We hebben de val van de Muur, 9/11. de moord op Frans Ferdinand en nu de winst van Max Verstappen. Helemaal koekwaus die lui. Volwassen mannen die posten 'dat ze het nog niet bevatten' of in tranen zijn. Het is gewoon een knul die rondjes rijdt homo's
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand vond het nodig om mijn autoruit te slopen.
Scheer je weg.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn balhaar moet scheren?
Nee joh, gewoon een heg posten in KPD.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn balhaar moet scheren?
Haha Yasmin is vet.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin doet het wel vet goed in de F1-manager.
Ik zit al urenlang te f5'en.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie de penis van Fokkeral gezien?
Broek op de knieën?quote:
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je die even kijken.
Hij is vrij kut maar alles gaat kapot dus #teamrtl7.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.
Laat mij er lekker buiten.quote:
Die ga ik strakjes kijken denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.
Gerrard Butler is altijd een topshow èn ik ben nod steeds chagrijnig dus van mij mag alles wel stuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is vrij kut maar alles gaat kapot dus #teamrtl7.
Ik durf niet...mij kennende sloop ik mijn hand.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef YokiKater het volgende:
"Heb je een slecht humeur? Sloop een deur!"
Straks ben ik weer de enige die die film nog niet gezien heeft, even een oplossing zoeken.
Nu zou ik natuurlijk een veel te lang verhaal kunnen typen over de kunst van het deuren slopen.. maar het heeft gewoon geen praktisch nut. Naast dat deuren erg handig zijn, zijn ze eigenlijk ook gewoon best lief. Ze doen bijna niemand kwaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf niet...mij kennende sloop ik mijn hand.
Ja deuren zijn wel lief, maar deurposten daarentegen....as van het kwaad, plegen regelmatig aanslagen op mijn voeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu zou ik natuurlijk een veel te lang verhaal kunnen typen over de kunst van het deuren slopen.. maar het heeft gewoon geen praktisch nut. Naast dat deuren erg handig zijn, zijn ze eigenlijk ook gewoon best lief. Ze doen bijna niemand kwaad.
Ik zou het dus ook gewoon niet doen.
Veiligheidsschoenen .. beetje lastig te combineren met jouw kledingstijl maar tegenwoordig schijnt alles te kunnen dus wie weet wordt je wel een trendsetterquote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja deuren zijn wel lief, maar deurposten daarentegen....as van het kwaad, plegen regelmatig aanslagen op mijn voeten.
Maar ik draag nooit schoenen in huis.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen .. beetje lastig te combineren met jouw kledingstijl maar tegenwoordig schijnt alles te kunnen dus wie weet wordt je wel een trendsetter.
Sweet!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:33 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag gewoon een spijkerbroek aan met gympen hoor.
Grijs met roze gympen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2494358973944611/
Wiens moeder is dit?
Ik denk de moeder van LTDKV.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2494358973944611/
Wiens moeder is dit?
Roze gympenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:33 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag gewoon een spijkerbroek aan met gympen hoor.
Grijs met roze gympen.
Roze is gewoon altijd goedquote:
quote:
Ik heb een roze truitje aan, zo een kleurtje zoals in jouw UI.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
True [ afbeelding ]
Ik had vandaag roze sportsokken aan. En nu mijn hippietrui, zoals Specularium hem noemde, daar zit ook roze in.
Pics.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een roze truitje aan, zo een kleurtje zoals in jouw UI.
Misschien straks.quote:
quote:A distant relative of mine got cancer and the doctor said it was because he rooted his android phone. He also said android phones emit higher radiation and recommended him to use a Windows Phone or an iPhone. I like my android phone but now I'm not sure.
Je bent terug uit Syriëquote:
Oh?quote:
quote:IP address 46.53.84.227
Address type IPv4
ISP sawa
Timezone Asia/Damascus (UTC+3)
Local time 19:12:01
Country Syrian Arab Republic
State / Region Dimashq
City Damascus
Coordinates 33.5138, 36.2765
Denk dat jij alleen maar dingen in je reet stopt en niet eruit haalt idd.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de toon, dit is bijvoorbeeld ook weer niet de juiste.
Nee joh, echt nu aan de grens met Turkiye.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mijn info zit jij gewoon in Almere.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, echt nu aan de grens met Turkiye.
Atilla is ook niet meer wat hij is geweest.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hunnen?
Atilla![]()
Dat zou een topshow zijn voor Netflix.
Wat!?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Atilla is ook niet meer wat hij is geweest.
Dat is wat jij denkt.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kent jou niet en dat wilde ik ook zo houden.
Daar hou ik je aan.quote:
Nee, die denkt wel even 10x na voordat hij dat doet.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Waaghals nog geen aanzoek gedaan?
Zijn vader dwong zijn moeder tot een miskraam enzo, ik vraag me af waarom.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:43 schreef anonymoussie het volgende:
Wat heeft die Atilla wannabe nou?
Hij is wel zeer dramatisch.
Waarom?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, die denkt wel even 10x na voordat hij dat doet.
Waaghals moest lachen toen ik hem dit net vroeg.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom?
Ben jij onhandelbaar of zo?
Ja, dat is ook wel dramatisch.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn vader dwong zijn moeder tot een miskraam enzo, ik vraag me af waarom.
Meteen dumpen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals moest lachen toen ik hem dit net vroeg.
Begin dan ook niet over Halina.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Halina?
Niet gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee.
Jij van die Belgische cipiers?
Zou ik gewoon mee doorgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was nog op de foto van Uccie aan het wachten.
Ik moest lachen om David.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
ohnee, dan kan je de notes van Fokker inzien
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
ohnee, dan kan je de notes van Fokker inzien
Nooit van gehoord, maar hij zal het vast fantastisch doen.quote:
Oh ja nog welkom en zulks. Ik post niet zoveel in NWS maar ben daar ook vooral een lurkertquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben inderdaad meer een lurker en inderdaad ga ik enorm mijn best doen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef damian5700 het volgende:
Ik zie de laatste tijd vaak een Kamima posten en dan denk ik steeds dat jij het bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nog welkom en zulks. Ik post niet zoveel in NWS maar ben daar ook vooral een lurkert
Ik ben begonnen aan de snelcursus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu Specu hier geen mod meer is, is het jouw verplichting hier dagelijks matige gifjes te posten.
Succesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef damian5700 het volgende:
Wie ben jij nou weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef damian5700 het volgende:
Had je dit al gezien?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nog welkom en zulks. Ik post niet zoveel in NWS maar ben daar ook vooral een lurkert
Ik heb het ook gezien en heel soms denk ik: huh daar heb ik toch niet gepostquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd vaak een Kamima posten en dan denk ik steeds dat jij het bent.
Oh thanks zal straks eens terugkijken. Nu nog bezig met huiswerkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien en heel soms denk ik: huh daar heb ik toch niet gepostOverigens op NPO3 is nu een of ander culinair kwisje, misschien iets voor jou.
Rustig maar; ik ga weer lurken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.
Wegwezen uit ons kliekje
Nee maar dat moet welquote:
Nieuwe sharknado komt ook binnenkort natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo slecht dat het weer goed isKan niet wachten op de release.
oeh, ik heb hem weg gejaagd.quote:
Nee joh, dat was specularium gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oeh, ik heb hem weg gejaagd.
Dat is me tot nu toe nog met niemand hier gelukt.
Oke misschien elfletterig
Die geeft mij graag de schuldquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, dat was specularium gewoon.
Denken dat ik weg benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu Specu hier geen mod meer is, is het jouw verplichting hier dagelijks matige gifjes te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denken dat ik weg ben.
Was het maar zo'n feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denken dat ik weg ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer.
Wegwezen uit ons kliekjeBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Geen antwoord op deze vraag, maar ik bedoelde net dit programma: CUL / [CUL TV] Chef in je oorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey FA, ik merk nu dat een quote verdwijnt uit mijn schrijfvakje onderin de pagina als ik van pagina wissel. Dat was eerst niet.
Ik zag Pepijn de Hobbit vandaag ff erin. Maar heb ook geen idee verder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen antwoord op deze vraag, maar ik bedoelde net dit programma: CUL / [CUL TV] Chef in je oor
zag het topic al eerder voorbijkomen maar had geen idee wat het was.
RT.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hey FA, ik merk nu dat een quote verdwijnt uit mijn schrijfvakje onderin de pagina als ik van pagina wissel. Dat was eerst niet.
Ik zou wat harder roepen. Straks wordt er over je heen gekekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Uccie het volgende:
Heb ik de nieuwe mod gemist...nou ja hoi als je dit nog leest.
Ik ben de user met de meeste notes in dit topic.
Ik viel er in en begreep eerst niet helemaal wat de bedoeling was. Maar blijkbaar vertelt een chef hoe iemand anders een gerecht moet klaarmaken of zoiets.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zag Pepijn de Hobbit vandaag ff erin. Maar heb ook geen idee verder.![]()
Overigens was Brandpunt zeer boeiend vandaag.
Was het iets?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik viel er in en begreep eerst niet helemaal wat de bedoeling was. Maar blijkbaar vertelt een chef hoe iemand anders een gerecht moet klaarmaken of zoiets.
Ik ga nu naar de sportschool hoor. Maar dat kapsel en die tattoo zijn wel tof jaquote:
Ik vond het niet zo leuk eigenlijk. Maar ik heb het niet helemaal gevolgd vanaf het begin. Zaten wel bekende chefs in, al ben ik natuurlijk hun namen vergetenquote:
Klinkt leuk, eens checken zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen antwoord op deze vraag, maar ik bedoelde net dit programma: CUL / [CUL TV] Chef in je oor
zag het topic al eerder voorbijkomen maar had geen idee wat het was.
Daar moest een aparte schijf voor geplaatst worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Uccie het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Uccie het volgende:
Neuh. Ik sla wel gewoon over.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk eigenlijk. Maar ik heb het niet helemaal gevolgd vanaf het begin. Zaten wel bekende chefs in, al ben ik natuurlijk hun namen vergetenAnders even in het topic kijken.
Zeg je dat straks ook tegen de baby?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeg je dat straks ook tegen de baby?
Ik heb een eigen server!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar moest een aparte schijf voor geplaatst worden.
Hiquote:
Ohja, gefeliciteerd met de aankomende spruit.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, gefeliciteerd met de aankomende spruit.
Vooral blijven wachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
We wachten al de hele dag op pics van je roze shirt met roze sneakers.
quote:
Wat ben jij soms toch ook een lul he.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oeh, ik heb hem weg gejaagd.
Dat is me tot nu toe nog met niemand hier gelukt.
Oke misschien elfletterig
Dat jij altijd gelijk nieuwe mensen wilt wegjagenquote:
Je staat in mn foboquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij altijd gelijk nieuwe mensen wilt wegjagen
Waarom zou ik daar in staan, ik kom daar nooit.quote:
quote:
*Wats met jou vriend.quote:
Mooi, kunnen we morgenmiddag lekker de landing gaan volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
https://www.flightradar24.com/UAE371/9bdebc7![]()
![]()
Rond 13.00 komt ze ongeveer aanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we morgenmiddag lekker de landing gaan volgen.
De nadaquote:
quote:
Die kans is niet zo groot.quote:
Cloudflare.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft ze hier niet elke dag gepost?
Geen moeite meer gedaan om op FOK te komen.quote:
Jeetje. En toen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen moeite meer gedaan om op FOK te komen.
Nou niet zoveel dus, jij wilde toch weten waarom ze niet elke dag hier postte, nou daarom dus.quote:
Blijf je op om het vliegtuig te volgen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou niet zoveel dus, jij wilde toch weten waarom ze niet elke dag hier postte, nou daarom dus.
Ik moet morgen gewoon werken, dus neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf je op om het vliegtuig te volgen?
Morgen gewoon met roosjesbitterballen op Schiphol natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geloof er niks van, jij hebt gewoon vrij gevraagd.
gewoon ghb toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gewoon met roosjesbitterballen op Schiphol natuurlijk
Maar niet zo fout als jouw voorouders in de oorlog.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]😳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend heh?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gewoon met roosjesbitterballen op Schiphol natuurlijk
Iemand hier is panda.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Fylax het volgende:
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK![]()
sylvana kutwijf simons
Jaaaaaa wil weer terugquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, we hebben je allemaal heel erg gemist hoor. Was het leuk?
Kan ik hier dus geen antwoord op geven...quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nog veel geneukt zonder dat LTDKV het weet?
Nee zag je DM al, het paste er nog maar net inquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik hier dus geen antwoord op geven...
Lekker nummertje Fylax.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Fylax het volgende:
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK![]()
sylvana kutwijf simons
Ik gun jou een date met Sylvana.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:21 schreef sp3c het volgende:
grappig, je moeder vond het ook een lekker nummertje
ik gaf het een 6,5 maar ze gaat vooruit
die heb ik op 3FM aangekondigdquote:
Kutliedje van een kutzangeresquote:
Ik vind het ook wel wat.quote:
Vlecht in je konthaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb geen vlecht op mijn schedel.
Misschien mag je Madonna's outfit lenen voor mijn bruiloft.quote:
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Fylax je klinkt een beetje gayWel schattig
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien mag je Madonna's outfit lenen voor mijn bruiloft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben jullie geen problemen mee, als ik zo kom opdagen?
Neuh joh.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]Daar hebben jullie geen problemen mee, als ik zo kom opdagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |