Zeggen die mannetjes straks ook in kpd.quote:
Hou ohopquote:Op zondag 15 mei 2016 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeggen die mannetjes straks ook in kpd.
Ja ja, daar zit je dan he.quote:
Dat kan ik die mensen in kpd toch niet aandoen?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind dat LTKDV wel vaker naar een race moet gaan kijken.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
Als Verstappen eerste wordt, post ik mijn lul in KPD.
Ik keek voor het eerst dit seizoen....quote:Op zondag 15 mei 2016 16:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind dat LTKDV wel vaker naar een race moet gaan kijken.
Watskeburt?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ben blij dat de gemiddelde crimineel beter wordt behandeld dan iemand die aangifte wil doen.
Als dit het serviceniveau is van het Nederlandse politiekorps, dan begin ik te begrijpen dat sommige mensen agenten bedreigen.
Ik kijk al 28 jaar of zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Nederland toch een mongolenland.
Geen mens heeft zich ooit voor de F1 geinteresseerd, terecht overigens want er is geen reet aan, en nu er een Nederlander wint is iedereen plots F1-fan. Mongolen.
Even apart vind ik het dat mensen doen alsof er een of andere wereldveranderende gebeurtenis. We hebben de val van de Muur, 9/11. de moord op Frans Ferdinand en nu de winst van Max Verstappen. Helemaal koekwaus die lui. Volwassen mannen die posten 'dat ze het nog niet bevatten' of in tranen zijn. Het is gewoon een knul die rondjes rijdt homo's
En het is je niet opgevallen dat er in Nederland successupporterland opeens 100x meer F1-'fans' zijn alleen omdat een Nederlander het toevallig goed doet.quote:
Ach ja... zal me aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het is je niet opgevallen dat er in Nederland successupporterland opeens 100x meer F1-'fans' zijn alleen omdat een Nederlander het toevallig goed doet.
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.quote:
wat moet ik met psv?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach ja... zal me aan mijn reet roesten.
Nog gefeliciteerd met PSV trouwens.
Dat is treurig inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik belde om aangifte te doen en toen kreeg ik letterlijk: dat kan via internet, fijne middag.
Sowieso, die site om aangifte te doen is ook 100x kut.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Wat triestgewoon zeggen dat je internetloos leeft voor een maand. Of een of ander bullshit verhaal
Waarvoor doe je aangifte? Voel je je gepasseerd? Zijn ze over je heengelopen?quote:Op zondag 15 mei 2016 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, die site om aangifte te doen is ook 100x kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarvoor doe je aangifte? Voel je je gepasseerd? Zijn ze over je heengelopen?Iemand vond het nodig om mijn autoruit te slopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Den Haag he..quote:Op zondag 15 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk het ook al vanaf dat ik weet, dat mensen nu ineens gaan kijken lijkt me alleen maar mooi voor de sport, niks mis mee.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Nederland toch een mongolenland.
Geen mens heeft zich ooit voor de F1 geinteresseerd, terecht overigens want er is geen reet aan, en nu er een Nederlander wint is iedereen plots F1-fan. Mongolen.
Even apart vind ik het dat mensen doen alsof er een of andere wereldveranderende gebeurtenis. We hebben de val van de Muur, 9/11. de moord op Frans Ferdinand en nu de winst van Max Verstappen. Helemaal koekwaus die lui. Volwassen mannen die posten 'dat ze het nog niet bevatten' of in tranen zijn. Het is gewoon een knul die rondjes rijdt homo's
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand vond het nodig om mijn autoruit te slopen.
Scheer je weg.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn balhaar moet scheren?
Nee joh, gewoon een heg posten in KPD.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn balhaar moet scheren?
Haha Yasmin is vet.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin doet het wel vet goed in de F1-manager.
Ik zit al urenlang te f5'en.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie de penis van Fokkeral gezien?
Broek op de knieën?quote:
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je die even kijken.
Hij is vrij kut maar alles gaat kapot dus #teamrtl7.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.
Laat mij er lekker buiten.quote:
Die ga ik strakjes kijken denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die staat nog op de lijst ja, volgende week even bekijken.
Gerrard Butler is altijd een topshow èn ik ben nod steeds chagrijnig dus van mij mag alles wel stuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is vrij kut maar alles gaat kapot dus #teamrtl7.
Ik durf niet...mij kennende sloop ik mijn hand.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:28 schreef YokiKater het volgende:
"Heb je een slecht humeur? Sloop een deur!"
Straks ben ik weer de enige die die film nog niet gezien heeft, even een oplossing zoeken.
Nu zou ik natuurlijk een veel te lang verhaal kunnen typen over de kunst van het deuren slopen.. maar het heeft gewoon geen praktisch nut. Naast dat deuren erg handig zijn, zijn ze eigenlijk ook gewoon best lief. Ze doen bijna niemand kwaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf niet...mij kennende sloop ik mijn hand.
Ja deuren zijn wel lief, maar deurposten daarentegen....as van het kwaad, plegen regelmatig aanslagen op mijn voeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu zou ik natuurlijk een veel te lang verhaal kunnen typen over de kunst van het deuren slopen.. maar het heeft gewoon geen praktisch nut. Naast dat deuren erg handig zijn, zijn ze eigenlijk ook gewoon best lief. Ze doen bijna niemand kwaad.
Ik zou het dus ook gewoon niet doen.
Veiligheidsschoenen .. beetje lastig te combineren met jouw kledingstijl maar tegenwoordig schijnt alles te kunnen dus wie weet wordt je wel een trendsetterquote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja deuren zijn wel lief, maar deurposten daarentegen....as van het kwaad, plegen regelmatig aanslagen op mijn voeten.
Maar ik draag nooit schoenen in huis.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen .. beetje lastig te combineren met jouw kledingstijl maar tegenwoordig schijnt alles te kunnen dus wie weet wordt je wel een trendsetter.
Sweet!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:33 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag gewoon een spijkerbroek aan met gympen hoor.
Grijs met roze gympen.
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2494358973944611/
Wiens moeder is dit?
Ik denk de moeder van LTDKV.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2494358973944611/
Wiens moeder is dit?
Roze gympenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:33 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag gewoon een spijkerbroek aan met gympen hoor.
Grijs met roze gympen.
Roze is gewoon altijd goedquote:
quote:
Ik heb een roze truitje aan, zo een kleurtje zoals in jouw UI.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
True [ afbeelding ]
Ik had vandaag roze sportsokken aan. En nu mijn hippietrui, zoals Specularium hem noemde, daar zit ook roze in.
Pics.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een roze truitje aan, zo een kleurtje zoals in jouw UI.
Misschien straks.quote:
quote:A distant relative of mine got cancer and the doctor said it was because he rooted his android phone. He also said android phones emit higher radiation and recommended him to use a Windows Phone or an iPhone. I like my android phone but now I'm not sure.
Je bent terug uit Syriëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |