Te grappig, zn mattie schrok zich wildquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een domme marshalltegen de wind in blussen
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
Dit inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
In your facequote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
ronde 0quote:
Hij reed de eerste keer te lang door.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef franklop het volgende:
Vettel gaat na de volgende pitstops aan de leiding denk ik
Heel apart inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vettel rijdt wel echt andere lijnen trouwens
Al sinds de pitstops.quote:
Ja, Vettel hijgt in zijn nek.quote:
1e ronde maar 0 ronden gereden.quote:
Kart lijntjequote:
Ja hij zal wel sneller zijn maar omdat gevecht nu aan te gaan met Vettel in je nek?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Niemand heeft het door maar Verstappen is gewoon sneller dan Ricciardo deze hele stint al.
Ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zie Max nog wel voor Ricciardo komen, eventueel via de pits
Hele krappe bochten, misschien afstelling ofzo.quote:
Net welquote:
Was al duidelijk toen hij langer door ging op zijn start banden. Het gevecht van de RBR's is het Raikkonen!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk bandjes sparen voor een 2 stopper.
nee, ze hebben een nieuwe pausquote:Op zondag 15 mei 2016 14:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook nog een plofmotor... Wat een pech...
yup. Jammer wel dat dit zeldzaam is...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef nils7 het volgende:
Het is meteen wel een race nu de Mercs weg zijn.
Alleen de start was vettel?quote:
heeft hem nu al even open gehad hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo mazzel. Waarom had Max zijn DRS niet open? Mocht het niet?
Los van Max in de top 3, is het gewoon opeens veel leuker kijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:44 schreef nils7 het volgende:
Het is meteen wel een race nu de Mercs weg zijn.
die was magistraalquote:
Dat had ik al door toen ik een jaar of 7 was... wat een kneus is het toch, maar wel lief hoor, van mij mag hij blijven, hoort bij het meubilair....quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat me nog het meest ergert aan Mol is dat hij na al die jaren nog steeds niet door heeft dat bij rempunten de afstand tussen auto's kleiner wordt maar het tijdsverschil hetzelfde blijft, en de achterste dus niet hard naar de voorligger toeloopt.
Jos van Reygod dan toch wel hequote:Op zondag 15 mei 2016 14:46 schreef luckass het volgende:
ik neem een Jos UI voor een maand als Max wint
Ik een Bryan Smeets UIquote:Op zondag 15 mei 2016 14:46 schreef luckass het volgende:
ik neem een Jos UI voor een maand als Max wint
jellymadquote:
Ja dat viel mij net ook op. Is ook lastig, zo'n nieuwe auto..quote:
Afweging tussen wat je verliest op banden, en tijd die een pittstop kost.quote:
Maar Vettel gaat ook voor 2 en lijkt daarmee sneller te zijn? Of ben ik gek?quote:
Die gaat niet voor 2quote:Op zondag 15 mei 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Vettel gaat ook voor 2 en lijkt daarmee sneller te zijn? Of ben ik gek?
Of als hij losrijdt van vettelquote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Rodawa het volgende:
Max is nu dus z'n plek kwijt aan Vettel, tenzij hij kan schakelen naar een tweestopper
hij moet niet langer door op die m's jaquote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Rodawa het volgende:
Max is nu dus z'n plek kwijt aan Vettel, tenzij hij kan schakelen naar een tweestopper
Maarja, dan heeft die wel verse banden op het eind in vergelijking met Vettel, dus kan die hem aanvallenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:50 schreef Rodawa het volgende:
Dank.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Eerder pitten dan je tegenstander en daarmee inhalen.
RAI drie tiende snellerquote:
Of 2 pitterquote:Op zondag 15 mei 2016 14:51 schreef Justevo het volgende:
Max moet echt banden wisselen nu! Anders gaat dit teveel tijd kosten.
Leef jr nogquote:
Tweede toch al? Bij de eerste stop ook al.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:51 schreef heywoodu het volgende:
Eerste Nederlandse rondje ooit op kop, hoe gaaf
Dan moet die nog wel een rondje of 5 doorquote:Op zondag 15 mei 2016 14:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Max begint nu idd wel op een 2 stopper te lijken
Maax gaat voor P3, zeker wetenquote:
Nee, daar ging hij gelijk naar binnen. Dit is de eerste die de boeken in gaatquote:Op zondag 15 mei 2016 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tweede toch al? Bij de eerste stop ook al.
quote:
Dat moet nu welquote:
Maar nu verliest hij echt gigantisch veel helaas.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, dan heeft die wel verse banden op het eind in vergelijking met Vettel, dus kan die hem aanvallen
daarom denk ik dat Max op Raikkonen countert, Vettel gaat denk ik normaal gesproken winnen vandaagquote:
Hope so...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is zoveel sneller. Die extra rondjes op het einde gaan hem de winst geven.
33/66 nuquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
ik hou het niet meer. hoeveel fucking rondjes nog?
precies de helftquote:
Zijn op de helft.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
ik hou het niet meer. hoeveel fucking rondjes nog?
Het is nog 30 ronden he, als je dan 1 seconde per ronde verliest....quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Al die strategen hier: 'hij verliest 2 seconden per ronde!!!11!1!!1!
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
33quote:
Is nu wel overduidelijk bezig met plaats 3...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef franklop het volgende:
daarom denk ik dat Max op Raikkonen countert, Vettel gaat denk ik normaal gesproken winnen vandaag
die heeft softsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef tbonesteak289 het volgende:
Oei Vettel zet voorlopig snelste ronde op de mediums
Lijkt me wel de meest logische strategie voor Red Bullquote:
Dan moet ie nog een keer pitten.quote:
Ja, als hij een 2 stopper kan halen dan moet het wel lukkenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
Denk het ook onder normale omstandigheden.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef franklop het volgende:
begin toch te vrezen dat het plek 4 wordt..
nog knap, maar dan nog
Net alsof die nieuwe setjes van Vettel en co. eeuwig leven hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is nog 30 ronden he, als je dan 1 seconde per ronde verliest....
Ja, maar met een set banden die 5, 6 rondjes verser zijn dan van Vettel maak je niet de tijd goed die hij nu verliest lijkt me. Daarvoor is het verschil in banden te klein. Het verschil is nu gigantisch tussen de oude mediums van Max en de nieuwe softs van Vettel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Vettel liep al tijden in op Verstappen, alleen maar logisch om dit te doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit doen bij RB en naar Raikkonen gaan kijken. Het liep toch lekker?
Neequote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan moet ie nog een keer pitten.
P2 voor Max als ie nu naar binnen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |