Lijkt me wel de meest logische strategie voor Red Bullquote:
Dan moet ie nog een keer pitten.quote:
Ja, als hij een 2 stopper kan halen dan moet het wel lukkenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Al die strategen hier: 'hij verliest 2 seconden per ronde!!!11!1!!1!
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
Denk het ook onder normale omstandigheden.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef franklop het volgende:
begin toch te vrezen dat het plek 4 wordt..
nog knap, maar dan nog
Net alsof die nieuwe setjes van Vettel en co. eeuwig leven hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is nog 30 ronden he, als je dan 1 seconde per ronde verliest....
Ja, maar met een set banden die 5, 6 rondjes verser zijn dan van Vettel maak je niet de tijd goed die hij nu verliest lijkt me. Daarvoor is het verschil in banden te klein. Het verschil is nu gigantisch tussen de oude mediums van Max en de nieuwe softs van Vettel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Al die strategen hier: 'hij verliest 2 seconden per ronde!!!11!1!!1!
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
Vettel liep al tijden in op Verstappen, alleen maar logisch om dit te doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit doen bij RB en naar Raikkonen gaan kijken. Het liep toch lekker?
Neequote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan moet ie nog een keer pitten.
P2 voor Max als ie nu naar binnen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |