Nou dat denk ik dus niet. Als je ziet hoe hij hier overkomt en met welke bewoordingen hij zichzelf beschrijft en bepaalde zaken twist naar zijn voordeel, denk ik dat hij wel door de cv-selectie komt.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:05 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg lastig, hij heeft nogal een slecht cv en kan zichzelf moeilijk verkopen.
Op zijn cv staat toch keihard de studievertraging vermeldt. Hij moet dat verantwoorden. De vraag is dan: hoe verantwoord hij de studievertraging dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus niet. Als je ziet hoe hij hier overkomt en met welke bewoordingen hij zichzelf beschrijft en bepaalde zaken twist naar zijn voordeel, denk ik dat hij wel door de cv-selectie komt.
Ik vraag me wel af hoe hij zichzelf verkoopt als hij uitgenodigd wordt voor een gesprek.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus niet. Als je ziet hoe hij hier overkomt en met welke bewoordingen hij zichzelf beschrijft en bepaalde zaken twist naar zijn voordeel, denk ik dat hij wel door de cv-selectie komt.
Zeg eens eerlijk, heb je voor die sociale cursus alleen gekozen omdat het gratis is? Of ook omdat je daarbij niet kan falen?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker, dan ben ik blijEn moet ik officieel nog dingen gaan inleveren fysiek op school. En een betoog schrijven (maar dat kan pas op moment dat je weet als echt alles voldoende is). En ik volg sowieso nog die sociale cursus waarvoor ik huiswerk moet maken. Maar ik denk alleen niet dat alles voldoende is..
3,5 jaar nominaal en dan 1,5 jaar tijdelijk stop vanwege persoonlijke omstandigheden. Maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij op een sterk concurrerend baan gaat solliciteren. Je hebt ook starterbanen in kleine kantoren die weinig competitief zijn of detacheringbanen via uitzendbureaus.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:31 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Op zijn cv staat toch keihard de studievertraging vermeldt. Hij moet dat verantwoorden. De vraag is dan: hoe verantwoord hij de studievertraging dan?
Dat is best een leuk idee! Zeker zolang je nog jouw ov hebt zou ik het doen deezer!quote:Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ga anders Nederland doorreizen, op zoek naar mooie dorpen en steden (Urk, Den Briel, etc.) en zet daar mooie gebouwen op de foto. Maak reisverslagen. In Nederland is zat te zien.
Dat verantwoorden van studievertraging valt vaak ook wel mee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:31 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Op zijn cv staat toch keihard de studievertraging vermeldt. Hij moet dat verantwoorden. De vraag is dan: hoe verantwoord hij de studievertraging dan?
Als je legio van neven activiteiten en referenties hebt om het in te vullen wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat verantwoorden van studievertraging valt vaak ook wel mee hoor.
Maar hij heeft geen compensatie, de meesten kunnen studievertraging compenseren door nevenactiviteiten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat verantwoorden van studievertraging valt vaak ook wel mee hoor.
Iedereen is student geweest, de mensen die je aannemen ook. Net zoals mensen die ineens een kind krijgen en dan alles wat jongeren doen afkeuren...terwijl ze jarenlang zelf ook zo geleefd hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen compensatie, de meesten kunnen studievertraging compenseren door nevenactiviteiten.
Zelfs jongeren die te veel feesten staan er beter voor, want groter netwerk en er moet gewerkt worden om die feesten te kunnen betalen. Deezertje heeft echt heel weinig positieve eigenschappen wat hem aan een baan helpt.
Reizen hoeft niet duur te zijn. Ook buitenland niet. Duitse Aachen is met studenten-OV te bereiken, Belgische steden kosten een druppie. Of probeer Flixbus, kost geen drol. Of vlieg met Ryan Air naar Polen of Tsjechië (daar is het leven goedkoper als in West-Europa, maar langzaamaan begint dat bij te trekken). Je ontwikkeld jezelf er alleen maar mee, en dat is alleen maar goed voor een aanstaande journalist.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best een leuk idee! Zeker zolang je nog jouw ov hebt zou ik het doen deezer!
Studietoevoegend nee. Beetje sporten, tijd doorbrengen etc.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je überhaupt wel iets gedaan tijdens je studententijd in plaats van studeren en thuiszitten?
Nee, jij hebt een open blik naar alles wat buiten jouw comfort zone valtquote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen is student geweest, de mensen die je aannemen ook. Net zoals mensen die ineens een kind krijgen en dan alles wat jongeren doen afkeuren...terwijl ze jarenlang zelf ook zo geleefd hebbenmoraalridders.
Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik verbaas mij er echt over dat iemand van 25 zo enorm passief kan zijn.
De hamvraag is hoe jij dit denkt te verantwoorden bij een sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Studietoevoegend nee. Beetje sporten, tijd doorbrengen etc.
Of je doet wat met de tips zodat er wel een basis komt voor een dusdanig vooruitzichtquote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.
Dit is mede het gevolg van jouw enorme passiviteit.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Deezertje het volgende:
geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin)
Dat zien we dan wel als ze dat vragen. Je kan het altijd nog positief brengen. Ik was onzeker over mezelf en de toekomst van het vak en vroeg mij toen af: wat wil ik écht en wie ben ik? Tada, daarom kom ik nu bij deze baan uit. Geknipt voor mij.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De hamvraag is hoe jij dit denkt te verantwoorden bij een sollicitatiegesprek.
Als ie überhaupt al ooit voor een gesprek wordt uitgenodigd.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De hamvraag is hoe jij dit denkt te verantwoorden bij een sollicitatiegesprek.
Ach hou toch op zeg! Totaal geen drive om iets te ontwikkelen of een hobby op te pakken, echt ALLES is 'neeneenee' het ene smoesje volgt het andere op. Iedereen moet zelf weten hoe hij/zij leeft maar het verbaasd me gewoon enorm.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.
Mede dankzij het gebrek aan bevestiging dat je leuk bent, liefde/aandacht etc. Daarom hebben en willen mensen ook relaties. Samen leuk zijn en je geliefd voelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:38 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Dit is mede het gevolg van jouw enorme passiviteit.
Kwestie van de focus leiden naar waarom ze hem wel moeten aannemen. Hij schijnt zelf zijn stage te hebben geregeld en uiteindelijk na een gesprek te zijn gekozen uit meerdere kandidaten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen compensatie, de meesten kunnen studievertraging compenseren door nevenactiviteiten.
Zelfs jongeren die te veel feesten staan er beter voor, want groter netwerk en er moet gewerkt worden om die feesten te kunnen betalen. Deezertje heeft echt heel weinig positieve eigenschappen wat hem aan een baan helpt.
Dat is geen verklaring voor de vertraging natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel als ze dat vragen. Je kan het altijd nog positief brengen. Ik was onzeker over mezelf en de toekomst van het vak en vroeg mij toen af: wat wil ik écht en wie ben ik? Tada, daarom kom ik nu bij deze baan uit. Geknipt voor mij.
Ga je daarvan nu weer de schuld bij een ander leggen? Jij bent degene die faalt, niet de samenleving.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mede dankzij het gebrek aan bevestiging dat je leuk bent, liefde/aandacht etc. Daarom hebben en willen mensen ook relaties. Samen leuk zijn en je geliefd voelen.
Maar je BENT ook niet leuk! Daar moet je juist aan werken! Waarom zou iemand je liefde en aandacht willen geven als je een saaie egoïst bent? Want voor iemand van 25 ben je echt enorm saai! Ik ben ook geen feestbeest en ik bedoel ook niet dat je dat maar moet gaat worden want dat zit in je of niet maar een of andere hobby waar je het niet over wil hebben, geen werk, geen vrienden.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mede dankzij het gebrek aan bevestiging dat je leuk bent, liefde/aandacht etc. Daarom hebben en willen mensen ook relaties. Samen leuk zijn en je geliefd voelen.
Het is al verbazingwekkend voor een ASS'er. Gemiddelde ASS'er die ik ken, heeft gewoon een aantal hobby's, zoals salsa dansen of in verschillende koren zingen of gewoon boeken lezen...quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wat versta jij onder passief? Op zich is daar toch niks mis mee zolang hij zich daar gelukkig bij voelt?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ja het maakt niet uit WAT voor hobby iemand heeft maar gewoon echt dat helemaal niets doen en dan nog denken dat mensen je dan boeiend vinden......quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is al verbazend voor een ASS'er. Gemiddelde ASS'er die ik ken, heeft gewoon een aantal hobby's, zoals salsa dansen of in verschillende koren zingen of gewoon boeken lezen...
Nee hoor maar dan moet je niet verwachten dat andere mensen je leuk gaan vinden want je bent saai, hebt niets te meldenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat versta jij onder passief? Op zich is daar toch niks mis mee zolang hij zich daar gelukkig bij voelt?
Om eerlijk te zijn is dit geen sterk antwoord. Een toekomstige werkgever krijgt dan een niet zo positief beeld van je. De werkgever zal dan denken dat je jezelf tijdens je studievertraging niet verder hebt ontwikkeld.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel als ze dat vragen. Je kan het altijd nog positief brengen. Ik was onzeker over mezelf en de toekomst van het vak en vroeg mij toen af: wat wil ik écht en wie ben ik? Tada, daarom kom ik nu bij deze baan uit. Geknipt voor mij.
Als je niet boeiend bent kun je natuurlijk ook geen aansluiting krijgen he. Helemaal niet als je geen enkele interesse in een ander toont.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat versta jij onder passief? Op zich is daar toch niks mis mee zolang hij zich daar gelukkig bij voelt?
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor. Besluiteloosheid (indirect maak je dan toch nog een keuze hehe) is voor mensen met ass killing.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja het maakt niet uit WAT voor hobby iemand heeft maar gewoon echt dat helemaal niets doen en dan nog denken dat mensen je dan boeiend vinden......
Smoesjes.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waarom dan geen dingen proberen? Dan ontdek je wat je leuk kan vinden maar jij roept bij alles nee of je negeert het gewoonquote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor. Besluiteloosheid (indirect maak je dan toch nog een keuze hehe) is voor mensen met ass killing.
Nee, maar het maakt hem minder saai. Elke ASS'er heeft een passie om zijn of haar overprikkeling te verwerken dat maakt ze ook gelukkiger. Ik krijg het gevoel dat Deezertje dat niet heeft...quote:Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een zelfstandige taalcursus gaat hem niet helpen met aansluiting of een sociaal leven.
Dit is niet je probleem. Je geeft nieuwe hobbies niet eens een kans, hoe ga je dan ooit kunnen ontdekken wat je leuk vindt?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor.
Ik heb mij ingeschreven, nu nog doenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
En waarom dan geen dingen proberen? Dan ontdek je wat je leuk kan vinden maar jij roept bij alles nee of je negeert het gewoon
Waarom bijvoorbeeld niet die taalcursus?? Gratis dus je verliest er niets aan. Probeer iets 2 maanden, dan weet je of het iets is.
Dus je schrijft iedereen die een afwijkende hobby heeft af omdat ze te saai zijn? Geldt dat dus ook voor gamers en ander volk waar hun hobby zich voornamelijk thuis afspeelt?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nee hoor maar dan moet je niet verwachten dat andere mensen je leuk gaan vinden want je bent saai, hebt niets te melden
Het feit dat dit deel 58 schijnt te zijn geeft aan dat hij zich daar blijkbaar niet gelukkig bij voelt.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Voor iemand die zo saai en egoistisch is doen er enorm veel mensen hier moeite om contact met hem te maken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Maar je BENT ook niet leuk! Daar moet je juist aan werken! Waarom zou iemand je liefde en aandacht willen geven als je een saaie egoïst bent? Want voor iemand van 25 ben je echt enorm saai! Ik ben ook geen feestbeest en ik bedoel ook niet dat je dat maar moet gaat worden want dat zit in je of niet maar een of andere hobby waar je het niet over wil hebben, geen werk, geen vrienden.
Ik vond het heel positief dat je een taal wil(de) leren, persoonlijke ontwikkeling is altijd goed. Iemand geeft je (Nota bene GRATIS) een site met een taal cursus en FLOEPS daar komen de smoesjes weer!
Ik doe geen moeite om contact met hem te maken, ik doe moeite om hem te helpen dat hij contact met anderen kan maken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Voor iemand die zo saai en egoistisch is doen er enorm veel mensen hier moeite om contact met hem te maken.
En zelfs dat lukt niet. En echt niet door de onbegaafdheid van iedereen hier hoor Deezertje.
Oh nee hoor zeker niet, een afwijkende hobby kan ook heel boeiend zijn maar dan moet je er wel over praten, er passie voor hebben, er een mening over hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus je schrijft iedereen die een afwijkende hobby heeft af omdat ze te saai zijn? Geldt dat dus ook voor gamers en ander volk waar hun hobby zich voornamelijk thuis afspeelt?
Doordat hij zoveel films bekijkt kan hij hierover wel over meepraten.Maar dan moet hij wel iemand treffen die dezelfde interesses heeft.
Niet weten wat je leukt vindt omdat je bang bent overal voor te falen. Dat is iets anders dan besluiteloosheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor. Besluiteloosheid (indirect maak je dan toch nog een keuze hehe) is voor mensen met ass killing.
Ik denk dat zijn interesses niet het grootste probleem is. Het is meer een gebrek aan oprechte wederkerigheid, hij wil iets van anderen, aandacht en aansluiting maar andersom wil hij niet delen en investeren in vriendschappen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je niet boeiend bent kun je natuurlijk ook geen aansluiting krijgen he. Helemaal niet als je geen enkele interesse in een ander toont.
Het hebben van een rijbewijs voorkomt ook een hoop smoesjes waarom hij straks niet kan gaan solliciteren bij bedrijf X of Y.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef DoubleDip het volgende:
Oh ja dat ook nog. Nou daar is dan mooi een kans voor nu. Ze hebben vast wel plek ergens. Zijn overigens ook speciale instructeurs die lesgeven aan mensen met autisme.
Pareltje dit. Welliswaar voor de spreekwoordelijke zwijnen gegooidquote:Op maandag 16 mei 2016 14:10 schreef Shadowlyse het volgende:
Beste Deezertje,
Op dit moment heb je een keuze.
De keuze is: je doet iets of je doet niets.
Zoals het er nu naar uitziet na 57+ topics heb je besloten om niets te doen, behalve klagen.
De buitenwereld is zoals ie is, daar kun je niets aan veranderen. Klagen lucht wellicht op, maar er verandert verder niets. De enige die kan veranderen ben je zelf.
Nee, voor verandering is er geen magische formule die opeens alles verandert. Verandering is een proces van jaren en dat zal niet vanzelf gaan. Je zult hard moeten werken, je zult keihard op je bek gaan, je zult falen, het zal moeilijk en pijnlijk worden. Het enige wat telt is doorzetten en leren van je fouten. Het gaat er niet om of je faalt of niet, het gaat erom hoe je jezelf weer herpakt na een falen vervolgens leert van je fouten en doorgaat.
Ik snap dat er veel op je af komt en dat je niet alles tegelijk kunt doen. Echter als je te langzaam gaat en te weinig stappen tegelijkertijd doet werkt het niet. Het een en ander vult elkaar aan en overlapt. Als je bijvoorbeeld zegt oké eerst afstuderen, dan een baan, dan het huis uit en dan gaan werken aan jezelf, gaat het te langzaam. Want om een leuke collega te zijn, om überhaupt een baan te vinden zul je aan jezelf moeten werken. Vergelijk het met een opleiding. Als steeds een vak zou hebben zou je opleiding 8+ jaar duren. In de praktijk heb je ook meerdere vakken tegelijkertijd en vallen tentamens vlakbij bij elkaar.
Als je steeds hetzelfde doet en niets verandert aan jezelf en je eigen gedrag zul je ook steeds hetzelfde resultaat verkrijgen. Aangenomen dat je andere resultaten wil halen zul je dus moeten veranderen. Doe je dat niet, dan gebeurt er geen flikker. Vijf jaar later zul je afgestudeerd zijn maar verder heb je nog steeds niet bereikt wat je graag wil.
Dan hoeft hij ook niet per se in het centrum te wonen. Voor woningen buiten het centrum kun je meestal veel eerder terecht.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het hebben van een rijbewijs voorkomt ook een hoop smoesjes waarom hij straks niet kan gaan solliciteren bij bedrijf X of Y.
Dat is ook niet echt gekoppeld aan het hebben van een rijbewijs, tenzij je in de middle of nowhere wilt wonen. Ik woon ook niet in het centrum, heb geen rijbewijs en red me prima.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook niet per se in het centrum te wonen. Voor woningen buiten het centrum kun je meestal veel eerder terecht.
Als hij een rijbewijs wil zal hij toch eerst langs de psycholoog moeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt gekoppeld aan het hebben van een rijbewijs, tenzij je in de middle of nowhere wilt wonen. Ik woon ook niet in het centrum, heb geen rijbewijs en red me prima.
Waarom?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij een rijbewijs wil zal hij toch eerst langs de psycholoog moeten.
Volgens mij is dat vooral relevant als je bijv. Ritalin gebruikt, of andere medicijnen. Voorzover ik weet gebruikt Deezer geen medicijnen die zijn rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Ik geloof dat hij ook al gestopt was met de kuur tegen acne.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als hij Asperger heeft moet hij dit wel bij z'n eigen verklaring erbij vermelden.
Maar gaat slecht om met prikkels en heeft slechte motoriek. Lijkt mij relevant.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral relevant als je bijv. Ritalin gebruikt, of andere medicijnen. Voorzover ik weet gebruikt Deezer geen medicijnen die zijn rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Ik geloof dat hij ook al gestopt was met de kuur tegen acne.
Dat is wel waar ja. Dan kan een speciaal opgeleide instructeur hem wellicht goed helpen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:43 schreef Kamina het volgende:
[..]
Maar gaat slecht om met prikkels en heeft slechte motoriek. Lijkt mij relevant.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua rijbewijs is een ander verhaal. Het maakt me een heel stuk vrijer en ga ook zeker proeflessen nemen, maar het is nu of studie afronden óf rijles nemen, Dat kan ik niet allebei doen, ook al zou dat misschien qua tijd wel kunnen, mentaal niet. Dat zou prima kunnen als ik mijn diploma heb en aan het solliciteren ben.
Daar is hij net even te autistisch voor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker een goede, maar ik vertrouw mezelf alleen niet op de wegEn dat valt waarschijnlijk wel te leren, maar de constante aandacht die het van je vergt kan ik niet opbrengen, en dit meen ik serieus en is geen standaard angstpraatje. Ik denk vaak in situaties, veel structuur etc. en op de weg is elke seconde anders en kan je niets vooraf plannen (zelfs de route niet
) Maar je bent inderdaad een stuk sneller op je bestemming en niet afhankelijk van anderen. Beter ga ik dicht bij mijn werk wonen of in een stad waar het OV gewoon lekker loopt
een lifecoach is voor iedereen aan te raden trouwens, of je hebt zelfvertrouwen en je doet het goed en je krijgt bevestiging met wat tips ofzo..andere kunnen daar heel wat van leren.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Van taalcursussen naar discussies over zelfstandigheid naar het halen van een rijbewijs..
Voor het onderwerp rijbewijs zie vanaf: R&P / Aansluiting #2
Of dit topic: R&P / Geen rijbewijs: probleem?
Hier stond in de OP 'rijbewijs halen' op zijn to-do-list: R&P / Aansluiting #3
Hier gaf hij aan dat hij zelfs nog een proefles zou nemen:
[..]
Daar is hij net even te autistisch voor.
Lifecoach een optie?
Hij heeft eerder lopen klagen over zijn vader. Denkt dat t een moederskindje is? Dat hotel mama nog maar lang open mag blijven als hij eenmaal op zichzelf woont.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vraag me af wat de rol van zijn ouders is, zelf heb ik het ook meegemaakt bij mijn autistische broer. Als mijn vader niet het heft in eigen handen had genomen dan had ie nog steeds thuis gezeten met zijn ziel onder de arm, vol excuses en verklaringen. Gaat nu heel goed met hem trouwens met vast werk, een koophuisje en zelfs een vriendin maar de weg ernaar toe
Rijbewijs is zeker een optie, maar ik heb besloten mij daar pas op te richten ná mijn diploma. Nu lessen/leren geen optie want ik focus mij volledig op afstuderen en wachtlijsten praktijkexamens zijn nu een week of 7. Volgende maand gaat mijn weekend-ov in ipv week-ov zodat ik de hele zomer in het weekend gratis kan reizen ipv niet en daarna is het fenito met mijn studenten-ov. Dus ja na de zomer moet ik of gewoon betalen voor het OV, of rijles nemen en dan betalen voor benzine straks (auto mag ik lenen van mijn ouders). Zolang ik niet dichtbij mijn werk woon zijn dat de twee opties: auto of OV. En voor auto moet ik dus nog wat stappen ondernemen ná mijn afstuderen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
een lifecoach is voor iedereen aan te raden trouwens, of je hebt zelfvertrouwen en je doet het goed en je krijgt bevestiging met wat tips ofzo..andere kunnen daar heel wat van leren.
je hebt denk ik de verkeerde gequotequote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Rijbewijs is zeker een optie, maar ik heb besloten mij daar pas op te richten ná mijn diploma. Nu lessen/leren geen optie want ik focus mij volledig op afstuderen en wachtlijsten praktijkexamens zijn nu een week of 7. Volgende maand gaat mijn weekend-ov in ipv week-ov zodat ik de hele zomer in het weekend gratis kan reizen ipv niet en daarna is het fenito met mijn studenten-ov. Dus ja na de zomer moet ik of gewoon betalen voor het OV, of rijles nemen en dan betalen voor benzine straks (auto mag ik lenen van mijn ouders). Zolang ik niet dichtbij mijn werk woon zijn dat de twee opties: auto of OV. En voor auto moet ik dus nog wat stappen ondernemen ná mijn afstuderen.
Ik dacht dat je de komende twee weken films ging kijken, 20 minuten een afspraak had ergens volgende week en boodschappen ging doen?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Rijbewijs is zeker een optie, maar ik heb besloten mij daar pas op te richten ná mijn diploma. Nu lessen/leren geen optie want ik focus mij volledig op afstuderen en wachtlijsten praktijkexamens zijn nu een week of 7. Volgende maand gaat mijn weekend-ov in ipv week-ov zodat ik de hele zomer in het weekend gratis kan reizen ipv niet en daarna is het fenito met mijn studenten-ov. Dus ja na de zomer moet ik of gewoon betalen voor het OV, of rijles nemen en dan betalen voor benzine straks (auto mag ik lenen van mijn ouders). Zolang ik niet dichtbij mijn werk woon zijn dat de twee opties: auto of OV. En voor auto moet ik dus nog wat stappen ondernemen ná mijn afstuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |