WAT ga je doen om te zorgen dat je AANSLUITING krijgt?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar elke dag komt op 't zelfde neer bij mij. Opstaan, ontbijten, wassen, je ding doen, lunchen, je ding doen, eten koken, je ding doen, wassen, slapen. En je ding doen is dus vrije tijd: series/films/sporten/lezen etc. Dus ik hoop dat die vrije tijd straks weer met school is ingevuld (moet sowieso nog wat dingen voorbereiden voor eindgesprek komende maand).
Je hebt sowieso zomervakantie neem ik aan... Veel vrije tijd, hoe ga je dat invullen?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, officieel moet ik het vóór 1 juni horen, dus morgen is misschien al te vroeg gehooptMaar het bepaald voor een groot gedeelte wel hoe lang ik van deze 'break' kan genieten. 1 dikke onvoldoende = in touw klimmen om 't een voldoende te maken. Scriptie niet goed = aanpassen. Liever deze week dan straks binnen 3 dagen (officiële versie inleveren deadline is 1 juni). Dus daarom is wachten ook zeker niet aan te raden, maar ik kan ook niet 2 weken winterslaap houden hé..
Zeker, dan ben ik blijquote:Op maandag 16 mei 2016 11:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En als het een voldoende is, wat ga je dan doen? Heb je daar al over nagedacht?
Sowieso écht op vakantie, wat ik nu al 2 jaar uitstel omdat ik studie meesleep... vertrekdatum is pas vanaf half juli, dan heb ik of mijn diploma of ik moet tot eind augustus wachten op eindgesprek dus kan dan gewoon weg tussendoor. En misschien gaan werken.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso zomervakantie neem ik aan... Veel vrije tijd, hoe ga je dat invullen?
Waarom wil je een taal leren Deezertje? Wat is het idee er achter?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad bekeken, die Italiaanse cursus zag er goed uit. Misschien koop/download ik een cursus. Eerst even bepalen welke taal ik écht wil: Russisch, Spaans, Zweeds of Italiaans.
Waarom ga je niet nu alvast een bijbaan zoeken tot je afstuderen? Kan je wat bijverdienen. Of alvast op jacht naar een echte baan? Het gaat toch nog wel even duren zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sowieso écht op vakantie, wat ik nu al 2 jaar uitstel omdat ik studie meesleep... vertrekdatum is pas vanaf half juli, dan heb ik of mijn diploma of ik moet tot eind augustus wachten op eindgesprek dus kan dan gewoon weg tussendoor. En misschien gaan werken.
"je ding doen" kan je dus opvullen door iets anders. Je hebt 3 keer "je ding doen" staan, er kunnen er best 2 afquote:Op maandag 16 mei 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar elke dag komt op 't zelfde neer bij mij. Opstaan, ontbijten, wassen, je ding doen, lunchen, je ding doen, eten koken, je ding doen, wassen, slapen. En je ding doen is dus vrije tijd: series/films/sporten/lezen etc. Dus ik hoop dat die vrije tijd straks weer met school is ingevuld (moet sowieso nog wat dingen voorbereiden voor eindgesprek komende maand).
Ik ga me straks aanmelden ja. Alleen balen dat het Engels is dus eigenlijk twee talen leert.. Voordat je weet wat het in het Nederlands is moet je 2x denken.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
"je ding doen" kan je dus opvullen door iets anders. Je hebt 3 keer "je ding doen" staan, er kunnen er best 2 afExtra cursus bijvoorbeeld (schrijf je nou maar in voor gratis Italiaans, zit niet zo moeilijk te doen. Een betaalde taalcursus kan je over een maand ook nog kiezen).
Of pik een hobby weer op. Fotografie bijvoorbeeld? Altijd goed om dat verder te ontwikkelen als je de journalistiek in wilt.
Maar waarom heb je dan een spiegelreflex-camera gekocht?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga me straks aanmelden ja. Alleen balen dat het Engels is dus eigenlijk twee talen leert.. Voordat je weet wat het in het Nederlands is moet je 2x denken.
Fotografie... Nee haha. Of ik moet die opdracht herkansen, dan verdiep ik mij er misschien in..
Aansluiting zoeken? Investeren in bezigheden die daarbij kunnen helpen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan? Deze 'feestdagen' zijn sowieso zinloos, dus kan je prima opvullen met films/series. Morgen begint het normale leven weer: naar de PO, wachten op cijfers en boodschappen halen.
Dat was jaren geleden. Toen dacht ik inderdaad: leuk. Maar ik doe er niks mee en heb daarvoor de intentie ook niet bljkt.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan een spiegelreflex-camera gekocht?
Reageer hier eens op. Dat je dagen nu nog behoorlijk leeg zijn begrijpen we wel, maar dat wil je toch veranderen of niet?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
WAT ga je doen om te zorgen dat je AANSLUITING krijgt?
Daar gaan je topics om.
Kijk eens op langwiser.com. Kun je taal van iemand leren via webcam. En zelf je lerares uitzoeken. Kost wel wat (of meld jezelf aan om nederlandse les te geven en zo wat geld te verdienen) maar doe je naast de taal leren misschien ook wat sociale vaardigheden op en ken je misschien al iemand als je ooit eens het land van die taal wilt bezoeken.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga me straks aanmelden ja. Alleen balen dat het Engels is dus eigenlijk twee talen leert.. Voordat je weet wat het in het Nederlands is moet je 2x denken.
Fotografie... Nee haha. Of ik moet die opdracht herkansen, dan verdiep ik mij er misschien in..
Zo'n ding is hartstikke duurquote:Op maandag 16 mei 2016 11:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden. Toen dacht ik inderdaad: leuk. Maar ik doe er niks mee en heb daarvoor de intentie ook niet bljkt.
Ik vind het vreemd. Hier doe je moeilijk over een gratis taalcursus maar je kocht wel een dure camera zonder dat je wist of het wat voor je was?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden. Toen dacht ik inderdaad: leuk. Maar ik doe er niks mee en heb daarvoor de intentie ook niet bljkt.
Nee hoor, het is een 'nutteloze feestdag' dus in Deezertje's taal betekent dat thuisblijven en films kijken, ondertussen zitten andere 16.999.999 Nederlanders buiten te genieten van elkaars aandachtquote:Op maandag 16 mei 2016 11:31 schreef DoubleDip het volgende:
Het is Pinksteren, er is vast wel iets leuks te doen in de stad.
En dtt duurt een hele dag? Kom op zeg, ga eens wat nuttigs doen ipv afwachten en feitelijk niets doen. Zoek een baan of andere hobby's, werk aan jezelf. Genoeg dingen die je kunt doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan? Deze 'feestdagen' zijn sowieso zinloos, dus kan je prima opvullen met films/series. Morgen begint het normale leven weer: naar de PO, wachten op cijfers en boodschappen halen.
Nee maar hij doet dan in ieder geval wat, en er is daar ook een forum om over de cursus te praten dus in die zin heeft hij wel weer iets meer contact.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een zelfstandige taalcursus gaat hem niet helpen met aansluiting of een sociaal leven.
Nee, maar op de zeilcursus die ik in post 107 voorstelde wordt niet op gereageerd.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een zelfstandige taalcursus gaat hem niet helpen met aansluiting of een sociaal leven.
Ik had de hoop dat het wat was. Zoals met veel dingen. Ik heb heeeel veel geprobeerd. Van duur tot goedkoop. Vroeger dure spelcomputers. Nu wat goedkoper.. Heb hier ook van die kleurboeken voor volwassenen liggen.. Tja 1 euro maar behalve inkleuren en tijdsopvulling haal ik het toch niet snel uit de kast. Puzzelboeken idem. Soms leuke tijdsopvulling maar weer in je eentje..quote:Op maandag 16 mei 2016 11:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd. Hier doe je moeilijk over een gratis taalcursus maar je kocht wel een dure camera zonder dat je wist of het wat voor je was?
Je weet hoe motorisch ik ben. Ik denk dat ik met die andere sport curus ook stop.. Voel me er niet helemaal Happy of mezelf bij.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:38 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, maar op de zeilcursus die ik in post 107 voorstelde wordt niet op gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |