Ga je dit nu iedere dag vragen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef MMunkun het volgende:
En wat zijn je plannen voor vandaag, Deezertje?
Een paar films bekijken op Netflix?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef MMunkun het volgende:
En wat zijn je plannen voor vandaag, Deezertje?
Ja, in de hoop dat hij eens extra stilstaat bij bij het gebrek aan zinvolle invulling van zijn dagen...quote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ga je dit nu iedere dag vragen?
¤10,- als het je lukt én als je antwoord krijgt.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:32 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ja, in de hoop dat hij eens extra stilstaat bij bij het gebrek aan zinvolle invulling van zijn dagen...
Ik vrees dat dit niet gaat lukken, nu het schoolopdrachten-leven voorbij is en zijn leven daardoor echt leeg is geworden, valt deze vraag waarschijnlijk ook in de categorie 'te confronterend => negeren'.quote:
Is wel een vraag die ertoe doet. Misschien ziet hij dan hoe weinig invulling hij geeft aan zijn dagen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En jij gaat bepalen wat wel en niet zinvol is? Zijn genoeg mensen die genieten van het bekijken van series terwijl anderen zich eraan ergeren. Als hij zich daar prettig bij voelt, waarom zou hij dan iets anders moeten doen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:32 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ja, in de hoop dat hij eens extra stilstaat bij bij het gebrek aan zinvolle invulling van zijn dagen...
Hij zou ook bijvoorbeeld kunnen gaan werken, of iets anders nuttigs kunnen gaan doen. Zelfstandigheid enzo weet je.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
En jij gaat bepalen wat wel en niet zinvol is? Zijn genoeg mensen die genieten van het bekijken van series terwijl anderen zich eraan ergeren. Als hij zich daar prettig bij voelt, waarom zou hij dan iets anders moeten doen?
Als hij zich daar prettig bij voelt, moet hij maar eens stoppen met dit soort topics te openen want het gaat om het ontbreken van aansluiting en daar moet hij wel wat voor doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
En jij gaat bepalen wat wel en niet zinvol is? Zijn genoeg mensen die genieten van het bekijken van series terwijl anderen zich eraan ergeren. Als hij zich daar prettig bij voelt, waarom zou hij dan iets anders moeten doen?
Wat is nuttig? Als hij liever de hele dag films wil gaan kijken moet hij dat toch lekker zelf weten, het is zijn manier van chillen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hij zou ook bijvoorbeeld kunnen gaan werken, of iets anders nuttigs kunnen gaan doen. Zelfstandigheid enzo weet je.
Wat moet je anders doen dan? Deze 'feestdagen' zijn sowieso zinloos, dus kan je prima opvullen met films/series. Morgen begint het normale leven weer: naar de PO, wachten op cijfers en boodschappen halen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is wel een vraag die ertoe doet. Misschien ziet hij dan hoe weinig invulling hij geeft aan zijn dagen.
Maar heb je nu wat gedaan met die tips die ik aan het begin van dit topic deed of heb ik voor jan lul die cursussen uitgezocht? Je wilde een taalcursus doen, in het engels, zonder veel geld uit te geven. Ik geef je een link van een gratis taalcursus, gegeven door een engelse universiteit en je zegt er niks op.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan? Deze 'feestdagen' zijn sowieso zinloos, dus kan je prima opvullen met films/series. Morgen begint het normale leven weer: naar de PO, wachten op cijfers en boodschappen halen.
Dat is voor hem elke dag een verstandige vraag om zichzelf te stellen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En verder? Een dag bestaat uit 24 uur.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan? Deze 'feestdagen' zijn sowieso zinloos, dus kan je prima opvullen met films/series. Morgen begint het normale leven weer: naar de PO, wachten op cijfers en boodschappen halen.
Nee, officieel moet ik het vóór 1 juni horen, dus morgen is misschien al te vroeg gehooptquote:Op maandag 16 mei 2016 10:59 schreef Copycat het volgende:
Wachten of cijfers? Want die komen morgen? Dat is niet echt een zinvolle invulling. Dat is sowieso niet echt een invulling.
En als het een voldoende is, wat ga je dan doen? Heb je daar al over nagedacht?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, officieel moet ik het vóór 1 juni horen, dus morgen is misschien al te vroeg gehooptMaar het bepaald voor een groot gedeelte wel hoe lang ik van deze 'break' kan genieten. 1 dikke onvoldoende = in touw klimmen om 't een voldoende te maken. Scriptie niet goed = aanpassen. Liever deze week dan straks binnen 3 dagen (officiële versie inleveren deadline is 1 juni). Dus daarom is wachten ook zeker niet aan te raden, maar ik kan ook niet 2 weken winterslaap houden hé..
Ik heb het inderdaad bekeken, die Italiaanse cursus zag er goed uit. Misschien koop/download ik een cursus. Eerst even bepalen welke taal ik écht wil: Russisch, Spaans, Zweeds of Italiaans.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar heb je nu wat gedaan met die tips die ik aan het begin van dit topic deed of heb ik voor jan lul die cursussen uitgezocht? Je wilde een taalcursus doen, in het engels, zonder veel geld uit te geven. Ik geef je een link van een gratis taalcursus, gegeven door een engelse universiteit en je zegt er niks op.
Dan kun je vandaag daarover nadenken/op onderzoek uit, en aan het eind van de dag horen we welke taal je wil leren. Akkoord?quote:Op maandag 16 mei 2016 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad bekeken, die Italiaanse cursus zag er goed uit. Misschien koop/download ik een cursus. Eerst even bepalen welke taal ik écht wil: Russisch, Spaans, Zweeds of Italiaans.
Klopt, maar elke dag komt op 't zelfde neer bij mij. Opstaan, ontbijten, wassen, je ding doen, lunchen, je ding doen, eten koken, je ding doen, wassen, slapen. En je ding doen is dus vrije tijd: series/films/sporten/lezen etc. Dus ik hoop dat die vrije tijd straks weer met school is ingevuld (moet sowieso nog wat dingen voorbereiden voor eindgesprek komende maand).quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En verder? Een dag bestaat uit 24 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |