abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2016 @ 13:47:57 #181
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242561
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Het is al verbazend voor een ASS'er. Gemiddelde ASS'er die ik ken, heeft gewoon een aantal hobby's, zoals salsa dansen of in verschillende koren zingen of gewoon boeken lezen...
Ja het maakt niet uit WAT voor hobby iemand heeft maar gewoon echt dat helemaal niets doen en dan nog denken dat mensen je dan boeiend vinden......
  maandag 16 mei 2016 @ 13:48:53 #182
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242583
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat versta jij onder passief? Op zich is daar toch niks mis mee zolang hij zich daar gelukkig bij voelt?
Nee hoor maar dan moet je niet verwachten dat andere mensen je leuk gaan vinden want je bent saai, hebt niets te melden
  maandag 16 mei 2016 @ 13:49:18 #183
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_162242589
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel als ze dat vragen. Je kan het altijd nog positief brengen. Ik was onzeker over mezelf en de toekomst van het vak en vroeg mij toen af: wat wil ik écht en wie ben ik? Tada, daarom kom ik nu bij deze baan uit. Geknipt voor mij.
Om eerlijk te zijn is dit geen sterk antwoord. Een toekomstige werkgever krijgt dan een niet zo positief beeld van je. De werkgever zal dan denken dat je jezelf tijdens je studievertraging niet verder hebt ontwikkeld.
pi_162242593
quote:

[..]

Wat versta jij onder passief? Op zich is daar toch niks mis mee zolang hij zich daar gelukkig bij voelt?
Als je niet boeiend bent kun je natuurlijk ook geen aansluiting krijgen he. Helemaal niet als je geen enkele interesse in een ander toont.
pi_162242618
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja het maakt niet uit WAT voor hobby iemand heeft maar gewoon echt dat helemaal niets doen en dan nog denken dat mensen je dan boeiend vinden......
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor. Besluiteloosheid (indirect maak je dan toch nog een keuze hehe) is voor mensen met ass killing.
pi_162242626
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mede dankzij het gebrek aan bevestiging dat je leuk bent, liefde/aandacht etc. Daarom hebben en willen mensen ook relaties. Samen leuk zijn en je geliefd voelen.
Smoesjes.

Je legt alle zaken in je leven die niet lekker lopen buiten jezelf. De ander kun je niet veranderen, jezelf wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 mei 2016 @ 13:51:32 #187
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242645
Als ik dan lees dat Deezer een dure camera heeft maar er niets mee doet dan denk ik echt tjongejonge wat zonde! Waarom niet gewoon proberen, je hebt het ding er liggen! En dan inderdaad Nederland door en verschillende onderwerpen op de foto zetten, wel of niet bewerken, leuke blog van maken........
  maandag 16 mei 2016 @ 13:52:52 #188
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242683
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor. Besluiteloosheid (indirect maak je dan toch nog een keuze hehe) is voor mensen met ass killing.
En waarom dan geen dingen proberen? Dan ontdek je wat je leuk kan vinden maar jij roept bij alles nee of je negeert het gewoon
Waarom bijvoorbeeld niet die taalcursus?? Gratis dus je verliest er niets aan. Probeer iets 2 maanden, dan weet je of het iets is.
pi_162242696
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een zelfstandige taalcursus gaat hem niet helpen met aansluiting of een sociaal leven.
Nee, maar het maakt hem minder saai. Elke ASS'er heeft een passie om zijn of haar overprikkeling te verwerken dat maakt ze ook gelukkiger. Ik krijg het gevoel dat Deezertje dat niet heeft...

Een blije Deezertje is al iets

[ Bericht 7% gewijzigd door Mathemaat op 16-05-2016 13:58:39 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162242699
quote:
Niet weten wat je leuk vindt is ook mogelijk hoor.
Dit is niet je probleem. Je geeft nieuwe hobbies niet eens een kans, hoe ga je dan ooit kunnen ontdekken wat je leuk vindt?

Over die taalcursus van een paar pagina's geleden horen we je al niet meer... Het enige wat je wel volhoudt, is netflixen. Zo ga je die aansluiting echt niet vinden.
pi_162242712
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

En waarom dan geen dingen proberen? Dan ontdek je wat je leuk kan vinden maar jij roept bij alles nee of je negeert het gewoon
Waarom bijvoorbeeld niet die taalcursus?? Gratis dus je verliest er niets aan. Probeer iets 2 maanden, dan weet je of het iets is.
Ik heb mij ingeschreven, nu nog doen :)
pi_162242720
Hier, kies wat uit en ga je daar mee bezig houden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hobby
pi_162242725
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Nee hoor maar dan moet je niet verwachten dat andere mensen je leuk gaan vinden want je bent saai, hebt niets te melden
Dus je schrijft iedereen die een afwijkende hobby heeft af omdat ze te saai zijn? Geldt dat dus ook voor gamers en ander volk waar hun hobby zich voornamelijk thuis afspeelt?

Doordat hij zoveel films bekijkt kan hij hierover wel over meepraten. :Y Maar dan moet hij wel iemand treffen die dezelfde interesses heeft.
pi_162242736
quote:

[..]

Het feit dat dit deel 58 schijnt te zijn geeft aan dat hij zich daar blijkbaar niet gelukkig bij voelt.
pi_162242750
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Maar je BENT ook niet leuk! Daar moet je juist aan werken! Waarom zou iemand je liefde en aandacht willen geven als je een saaie egoïst bent? Want voor iemand van 25 ben je echt enorm saai! Ik ben ook geen feestbeest en ik bedoel ook niet dat je dat maar moet gaat worden want dat zit in je of niet maar een of andere hobby waar je het niet over wil hebben, geen werk, geen vrienden.
Ik vond het heel positief dat je een taal wil(de) leren, persoonlijke ontwikkeling is altijd goed. Iemand geeft je (Nota bene GRATIS) een site met een taal cursus en FLOEPS daar komen de smoesjes weer!
Voor iemand die zo saai en egoistisch is doen er enorm veel mensen hier moeite om contact met hem te maken. :')

En zelfs dat lukt niet. En echt niet door de onbegaafdheid van iedereen hier hoor Deezertje.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 16 mei 2016 @ 13:57:14 #196
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242798
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Voor iemand die zo saai en egoistisch is doen er enorm veel mensen hier moeite om contact met hem te maken. :')

En zelfs dat lukt niet. En echt niet door de onbegaafdheid van iedereen hier hoor Deezertje.
Ik doe geen moeite om contact met hem te maken, ik doe moeite om hem te helpen dat hij contact met anderen kan maken.
En gewoon omdat ik zijn manier van denken wil snappen en dat lukt me echt niet hahaha
  maandag 16 mei 2016 @ 13:58:02 #197
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242811
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dus je schrijft iedereen die een afwijkende hobby heeft af omdat ze te saai zijn? Geldt dat dus ook voor gamers en ander volk waar hun hobby zich voornamelijk thuis afspeelt?

Doordat hij zoveel films bekijkt kan hij hierover wel over meepraten. :Y Maar dan moet hij wel iemand treffen die dezelfde interesses heeft.
Oh nee hoor zeker niet, een afwijkende hobby kan ook heel boeiend zijn maar dan moet je er wel over praten, er passie voor hebben, er een mening over hebben.
En Deezer wil niet over films praten dus wat heeft iemand anders aan die hobby, niets
pi_162242820
quote:

[..]

Niet weten wat je leukt vindt omdat je bang bent overal voor te falen. Dat is iets anders dan besluiteloosheid.
pi_162242888
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als je niet boeiend bent kun je natuurlijk ook geen aansluiting krijgen he. Helemaal niet als je geen enkele interesse in een ander toont.
Ik denk dat zijn interesses niet het grootste probleem is. Het is meer een gebrek aan oprechte wederkerigheid, hij wil iets van anderen, aandacht en aansluiting maar andersom wil hij niet delen en investeren in vriendschappen.

Daar is in het vorige deel al veel over geschreven en ik denk dat dit de basis is waarom hij geen aansluiting heeft bij anderen.

Heeft Deezer wel aansluiting met andere mensen, of mist hij deze alleen bij leeftijdsgenoten of vrouwen?
  maandag 16 mei 2016 @ 14:03:13 #200
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242949
Ik noem maar iets, creatief. Ik doe heel veel creatieve dingen, zou je kunnen zeggen saai, kan je vinden maar ik heb hier in CRE meegedaan met het Round Robin project (voor andere mensen iets knutselen in een boekje) Daar heb ik veel leuke dingen uit kunnen halen en ik ga naar de hobby beurs in Rijswijk waar ook workshops zijn, heb ik ook nieuwe mensen leren kennen.

Fotografie, op een forum meedoen met challenges over bepaalde onderwerpen, met mensen afspreken op een leuke locatie en daar foto's maken en later met elkaar bekijken. Genoeg mensen die het enorm suf vinden maar het levert wel gezelligheid en contacten op, DAAR gaat het om, niet om wat andere mensen van een hobby vinden
  maandag 16 mei 2016 @ 14:04:13 #201
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_162242976
Wou je ook nog ergens je rijbewijs gaan halen eigenlijk, Deezer? Of had ik dat verkeerd begrepen een paar topics terug?
pi_162243008
Oh ja dat ook nog. Nou daar is dan mooi een kans voor nu. Ze hebben vast wel plek ergens. Zijn overigens ook speciale instructeurs die lesgeven aan mensen met autisme.
pi_162243085
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef DoubleDip het volgende:
Oh ja dat ook nog. Nou daar is dan mooi een kans voor nu. Ze hebben vast wel plek ergens. Zijn overigens ook speciale instructeurs die lesgeven aan mensen met autisme.
Het hebben van een rijbewijs voorkomt ook een hoop smoesjes waarom hij straks niet kan gaan solliciteren bij bedrijf X of Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2016 14:10:46 ]
  maandag 16 mei 2016 @ 14:10:33 #204
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_162243125
Beste Deezertje,

Op dit moment heb je een keuze.
De keuze is: je doet iets of je doet niets.
Zoals het er nu naar uitziet na 57+ topics heb je besloten om niets te doen, behalve klagen.
De buitenwereld is zoals ie is, daar kun je niets aan veranderen. Klagen lucht wellicht op, maar er verandert verder niets. De enige die kan veranderen ben je zelf.
Nee, voor verandering is er geen magische formule die opeens alles verandert. Verandering is een proces van jaren en dat zal niet vanzelf gaan. Je zult hard moeten werken, je zult keihard op je bek gaan, je zult falen, het zal moeilijk en pijnlijk worden. Het enige wat telt is doorzetten en leren van je fouten. Het gaat er niet om of je faalt of niet, het gaat erom hoe je jezelf weer herpakt na een falen vervolgens leert van je fouten en doorgaat.

Ik snap dat er veel op je af komt en dat je niet alles tegelijk kunt doen. Echter als je te langzaam gaat en te weinig stappen tegelijkertijd doet werkt het niet. Het een en ander vult elkaar aan en overlapt. Als je bijvoorbeeld zegt oké eerst afstuderen, dan een baan, dan het huis uit en dan gaan werken aan jezelf, gaat het te langzaam. Want om een leuke collega te zijn, om überhaupt een baan te vinden zul je aan jezelf moeten werken. Vergelijk het met een opleiding. Als steeds een vak zou hebben zou je opleiding 8+ jaar duren. In de praktijk heb je ook meerdere vakken tegelijkertijd en vallen tentamens vlakbij bij elkaar.

Als je steeds hetzelfde doet en niets verandert aan jezelf en je eigen gedrag zul je ook steeds hetzelfde resultaat verkrijgen. Aangenomen dat je andere resultaten wil halen zul je dus moeten veranderen. Doe je dat niet, dan gebeurt er geen flikker. Vijf jaar later zul je afgestudeerd zijn maar verder heb je nog steeds niet bereikt wat je graag wil.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  maandag 16 mei 2016 @ 14:10:34 #205
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162243126
En nu heb je ook mooi de tijd om je theorie te gaan leren
pi_162243235
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 14:10 schreef Shadowlyse het volgende:
Beste Deezertje,

Op dit moment heb je een keuze.
De keuze is: je doet iets of je doet niets.
Zoals het er nu naar uitziet na 57+ topics heb je besloten om niets te doen, behalve klagen.
De buitenwereld is zoals ie is, daar kun je niets aan veranderen. Klagen lucht wellicht op, maar er verandert verder niets. De enige die kan veranderen ben je zelf.
Nee, voor verandering is er geen magische formule die opeens alles verandert. Verandering is een proces van jaren en dat zal niet vanzelf gaan. Je zult hard moeten werken, je zult keihard op je bek gaan, je zult falen, het zal moeilijk en pijnlijk worden. Het enige wat telt is doorzetten en leren van je fouten. Het gaat er niet om of je faalt of niet, het gaat erom hoe je jezelf weer herpakt na een falen vervolgens leert van je fouten en doorgaat.

Ik snap dat er veel op je af komt en dat je niet alles tegelijk kunt doen. Echter als je te langzaam gaat en te weinig stappen tegelijkertijd doet werkt het niet. Het een en ander vult elkaar aan en overlapt. Als je bijvoorbeeld zegt oké eerst afstuderen, dan een baan, dan het huis uit en dan gaan werken aan jezelf, gaat het te langzaam. Want om een leuke collega te zijn, om überhaupt een baan te vinden zul je aan jezelf moeten werken. Vergelijk het met een opleiding. Als steeds een vak zou hebben zou je opleiding 8+ jaar duren. In de praktijk heb je ook meerdere vakken tegelijkertijd en vallen tentamens vlakbij bij elkaar.

Als je steeds hetzelfde doet en niets verandert aan jezelf en je eigen gedrag zul je ook steeds hetzelfde resultaat verkrijgen. Aangenomen dat je andere resultaten wil halen zul je dus moeten veranderen. Doe je dat niet, dan gebeurt er geen flikker. Vijf jaar later zul je afgestudeerd zijn maar verder heb je nog steeds niet bereikt wat je graag wil.
Pareltje dit. Welliswaar voor de spreekwoordelijke zwijnen gegooid :') maar ook dan is en blijft het een pareltje.
pi_162243403
Ik vraag me af wat de rol van zijn ouders is, zelf heb ik het ook meegemaakt bij mijn autistische broer. Als mijn vader niet het heft in eigen handen had genomen dan had ie nog steeds thuis gezeten met zijn ziel onder de arm, vol excuses en verklaringen. Gaat nu heel goed met hem trouwens met vast werk, een koophuisje en zelfs een vriendin maar de weg ernaar toe -O-
pi_162243486
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Het hebben van een rijbewijs voorkomt ook een hoop smoesjes waarom hij straks niet kan gaan solliciteren bij bedrijf X of Y.
Dan hoeft hij ook niet per se in het centrum te wonen. Voor woningen buiten het centrum kun je meestal veel eerder terecht.
pi_162243514
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 14:25 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan hoeft hij ook niet per se in het centrum te wonen. Voor woningen buiten het centrum kun je meestal veel eerder terecht.
Dat is ook niet echt gekoppeld aan het hebben van een rijbewijs, tenzij je in de middle of nowhere wilt wonen. Ik woon ook niet in het centrum, heb geen rijbewijs en red me prima.
pi_162243579
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is ook niet echt gekoppeld aan het hebben van een rijbewijs, tenzij je in de middle of nowhere wilt wonen. Ik woon ook niet in het centrum, heb geen rijbewijs en red me prima.
Als hij een rijbewijs wil zal hij toch eerst langs de psycholoog moeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')