abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162240341
Om het overzichtelijk te houden:

1 Afstuderen
2 Baan vinden (op niveau)
3 Uit huis gaan
4
5
6

Vriendin zoeken
Aan sociale vaardigheden werken
...
pi_162240581
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:05 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dat wordt wel erg lastig, hij heeft nogal een slecht cv en kan zichzelf moeilijk verkopen.
Nou dat denk ik dus niet. Als je ziet hoe hij hier overkomt en met welke bewoordingen hij zichzelf beschrijft en bepaalde zaken twist naar zijn voordeel, denk ik dat hij wel door de cv-selectie komt.
pi_162240692
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nou dat denk ik dus niet. Als je ziet hoe hij hier overkomt en met welke bewoordingen hij zichzelf beschrijft en bepaalde zaken twist naar zijn voordeel, denk ik dat hij wel door de cv-selectie komt.
Op zijn cv staat toch keihard de studievertraging vermeldt. Hij moet dat verantwoorden. De vraag is dan: hoe verantwoord hij de studievertraging dan?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162240753
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe hij zichzelf verkoopt als hij uitgenodigd wordt voor een gesprek.
En in deze tak van sport zijn neven activiteiten een plus. Die heeft Deezertje weinig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162240808
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker, dan ben ik blij :) En moet ik officieel nog dingen gaan inleveren fysiek op school. En een betoog schrijven (maar dat kan pas op moment dat je weet als echt alles voldoende is). En ik volg sowieso nog die sociale cursus waarvoor ik huiswerk moet maken. Maar ik denk alleen niet dat alles voldoende is..
Zeg eens eerlijk, heb je voor die sociale cursus alleen gekozen omdat het gratis is? Of ook omdat je daarbij niet kan falen?

Ik heb het idee dat alle opties die je nu overweegt ook zo veilig mogelijk zijn? Dat zou ook je beperkte interesse verklaren.

Ik kan hier nu wel makkelijk gaan schrijven dat je na elke faal in je leven tot nu toe toch weer op bent gestaan en voorzichtig opnieuw iets bent gaan proberen. Misschien is het een overweging waard om iets wat je vroeger geprobeerd hebt opnieuw te proberen? Je bent intussen gegroeid mag ik hopen dus wie weet ontdek je zo voor de verandering wat je in je hart ook echt leuk vindt ipv alleen iets te kiezen waarvan je verstand zegt dat het veilig is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162241024
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:31 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Op zijn cv staat toch keihard de studievertraging vermeldt. Hij moet dat verantwoorden. De vraag is dan: hoe verantwoord hij de studievertraging dan?
3,5 jaar nominaal en dan 1,5 jaar tijdelijk stop vanwege persoonlijke omstandigheden. Maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij op een sterk concurrerend baan gaat solliciteren. Je hebt ook starterbanen in kleine kantoren die weinig competitief zijn of detacheringbanen via uitzendbureaus.
  maandag 16 mei 2016 @ 12:55:38 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162241306
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ga anders Nederland doorreizen, op zoek naar mooie dorpen en steden (Urk, Den Briel, etc.) en zet daar mooie gebouwen op de foto. Maak reisverslagen. In Nederland is zat te zien.
Dat is best een leuk idee! Zeker zolang je nog jouw ov hebt zou ik het doen deezer!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 16 mei 2016 @ 13:23:50 #158
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162241947
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:31 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dat verantwoorden van studievertraging valt vaak ook wel mee hoor.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162242026
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Als je legio van neven activiteiten en referenties hebt om het in te vullen wel ja.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162242050
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen compensatie, de meesten kunnen studievertraging compenseren door nevenactiviteiten.

Zelfs jongeren die te veel feesten staan er beter voor, want groter netwerk en er moet gewerkt worden om die feesten te kunnen betalen. Deezertje heeft echt heel weinig positieve eigenschappen wat hem aan een baan helpt.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162242062
Heb je überhaupt wel iets gedaan tijdens je studententijd in plaats van studeren en thuiszitten?
Feyenoord Rotterdam
pi_162242111
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen compensatie, de meesten kunnen studievertraging compenseren door nevenactiviteiten.

Zelfs jongeren die te veel feesten staan er beter voor, want groter netwerk en er moet gewerkt worden om die feesten te kunnen betalen. Deezertje heeft echt heel weinig positieve eigenschappen wat hem aan een baan helpt.
Iedereen is student geweest, de mensen die je aannemen ook. Net zoals mensen die ineens een kind krijgen en dan alles wat jongeren doen afkeuren...terwijl ze jarenlang zelf ook zo geleefd hebben :') moraalridders.
pi_162242141
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:55 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is best een leuk idee! Zeker zolang je nog jouw ov hebt zou ik het doen deezer!
Reizen hoeft niet duur te zijn. Ook buitenland niet. Duitse Aachen is met studenten-OV te bereiken, Belgische steden kosten een druppie. Of probeer Flixbus, kost geen drol. Of vlieg met Ryan Air naar Polen of Tsjechië (daar is het leven goedkoper als in West-Europa, maar langzaamaan begint dat bij te trekken). Je ontwikkeld jezelf er alleen maar mee, en dat is alleen maar goed voor een aanstaande journalist.
pi_162242158
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je überhaupt wel iets gedaan tijdens je studententijd in plaats van studeren en thuiszitten?
Studietoevoegend nee. Beetje sporten, tijd doorbrengen etc.
  maandag 16 mei 2016 @ 13:34:33 #165
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242208
Ik verbaas mij er echt over dat iemand van 25 zo enorm passief kan zijn.
pi_162242251
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Iedereen is student geweest, de mensen die je aannemen ook. Net zoals mensen die ineens een kind krijgen en dan alles wat jongeren doen afkeuren...terwijl ze jarenlang zelf ook zo geleefd hebben :') moraalridders.
Nee, jij hebt een open blik naar alles wat buiten jouw comfort zone valt _O- :')

En in je reactie praat je weer zo makkelijk om de kern heen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je kritiek hebt op anderen.
pi_162242273
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik verbaas mij er echt over dat iemand van 25 zo enorm passief kan zijn.
Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.
  maandag 16 mei 2016 @ 13:37:58 #168
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_162242285
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Studietoevoegend nee. Beetje sporten, tijd doorbrengen etc.
De hamvraag is hoe jij dit denkt te verantwoorden bij een sollicitatiegesprek.
pi_162242302
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je niet weet wat je met je leven wilt of geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin) hebt is dat niet zo gek hoor.
Of je doet wat met de tips zodat er wel een basis komt voor een dusdanig vooruitzicht
pi_162242309
quote:
geen vooruitzicht op beter (liefde, vriendin)
Dit is mede het gevolg van jouw enorme passiviteit.
pi_162242358
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel als ze dat vragen. Je kan het altijd nog positief brengen. Ik was onzeker over mezelf en de toekomst van het vak en vroeg mij toen af: wat wil ik écht en wie ben ik? Tada, daarom kom ik nu bij deze baan uit. Geknipt voor mij.
pi_162242361
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Als ie überhaupt al ooit voor een gesprek wordt uitgenodigd.

Geen ervaring, een ontzettend leeg CV zonder ook maar iets onderscheidend er op te hebben en totaal geen netwerk. Good luck
Feyenoord Rotterdam
  maandag 16 mei 2016 @ 13:40:57 #173
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162242371
quote:

[..]

Ach hou toch op zeg! Totaal geen drive om iets te ontwikkelen of een hobby op te pakken, echt ALLES is 'neeneenee' het ene smoesje volgt het andere op. Iedereen moet zelf weten hoe hij/zij leeft maar het verbaasd me gewoon enorm.
pi_162242388
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:38 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Dit is mede het gevolg van jouw enorme passiviteit.
Mede dankzij het gebrek aan bevestiging dat je leuk bent, liefde/aandacht etc. Daarom hebben en willen mensen ook relaties. Samen leuk zijn en je geliefd voelen.
pi_162242403
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Kwestie van de focus leiden naar waarom ze hem wel moeten aannemen. Hij schijnt zelf zijn stage te hebben geregeld en uiteindelijk na een gesprek te zijn gekozen uit meerdere kandidaten.

Heb zelf wel eens gezegd tijdens een gesprek dat ik niet kom voor de gezelligheid maar om hard te werken. Dat was blijkbaar ook een voltreffer in positieve zin ondanks dat dat ook niet bleek uit mijn CV.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')