abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162239710
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee maar hij doet dan in ieder geval wat, en er is daar ook een forum om over de cursus te praten dus in die zin heeft hij wel weer iets meer contact.

-silver lining, dit dat...-
Dit is ook een forum waar hij over vanalles zou kunnen praten, maar hier gaat het ook alleen over hem. Er is geen gesprek.
pi_162239727
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je weet hoe motorisch ik ben. Ik denk dat ik met die andere sport curus ook stop.. Voel me er niet helemaal Happy of mezelf bij.
Zeilen valt motorisch erg mee.
pi_162239738
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Reageer hier eens op. Dat je dagen nu nog behoorlijk leeg zijn begrijpen we wel, maar dat wil je toch veranderen of niet?
Toch maar onder de mensen begeven hè. Dus werken straks. Dat is voor veel mensen ook een bron van sociale contacten en je nuttig voelen.
pi_162239748
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik had de hoop dat het wat was. Zoals met veel dingen. Ik heb heeeel veel geprobeerd. Van duur tot goedkoop. Vroeger dure spelcomputers. Nu wat goedkoper.. Heb hier ook van die kleurboeken voor volwassenen liggen.. Tja 1 euro maar behalve inkleuren en tijdsopvulling haal ik het toch niet snel uit de kast. Puzzelboeken idem. Soms leuke tijdsopvulling maar weer in je eentje..
Ga anders Nederland doorreizen, op zoek naar mooie dorpen en steden (Urk, Den Briel, etc.) en zet daar mooie gebouwen op de foto. Maak reisverslagen. In Nederland is zat te zien.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162239759
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Toch maar onder de mensen begeven hè. Dus werken straks. Dat is voor veel mensen ook een bron van sociale contacten en je nuttig voelen.
Dus je zet alles in op werk? Wauw. Succes ermee.
pi_162239774
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeilen valt motorisch erg mee.
Juist zeilen is iets waar je gemakkelijker aansluiting kan krijgen. Je zit met meerdere mensen op een boot, moet samenwerken. Er komt geen fysieke kracht of uitstekende motorische vaardigheden bij kijken zoals bij de meeste sporten. En ¤20 is niet veel geld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162239787
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je zet alles in op werk? Wauw. Succes ermee.
Dat is straks waar je het grootste gedeelte van je leven doorbrengt hoor. Iemand in mijn familie is nu werkloos en die mist gelijk een hoop sociale contacten. Je maakt er geen deel meer vanuit.
pi_162239807
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een zelfstandige taalcursus gaat hem niet helpen met aansluiting of een sociaal leven.
Nee maar het dwingt hem wel om contact op te zoeken als hij snel vorderingen wil maken. Op zich kan hij nu full time met een taal aan de slag gaan. Ik bedoel het doel van het leren van een nieuwe taal is toch om te kunnen communiceren met mensen van andere culturen?
pi_162239837
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is straks waar je het grootste gedeelte van je leven doorbrengt hoor. Iemand in mijn familie is nu werkloos en die mist gelijk een hoop sociale contacten. Je maakt er geen deel meer vanuit.
Als je al werk vindt.

Maar het is niet de enige bron van sociale contacten en in jouw geval ook niet de handigste, omdat collega's meestal gewoon collega's van elkaar blijven. Maar dit is je al vaker gezegd. Het is zo ontzettend hopeloos, je wil gewoon niets aannemen. Dus veel succes, je gaat het nodig hebben.
pi_162239843
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:46 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nee maar het dwingt hem wel om contact op te zoeken als hij snel vorderingen wil maken. Op zich kan hij nu full time met een taal aan de slag gaan. Ik bedoel het doel van het leren van een nieuwe taal is toch om te kunnen communiceren met mensen van andere culturen?
Zie je hem dat al doen?
pi_162239849
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ga anders Nederland doorreizen, op zoek naar mooie dorpen en steden (Urk, Den Briel, etc.) en zet daar mooie gebouwen op de foto. Maak reisverslagen. In Nederland is zat te zien.
Goed idee, zeker voor zijn journalistieke skills, die dan beter ontwikkeld worden. Kan nooit kwaad als je een baan hebt.

Of ga nu een taal leren en ga daarna op vakantie naar het land van de taal. Kun je je skills gelijk in de praktijk brengen.
pi_162239858
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Om je nuttig te voelen heb je geen andere mensen nodig. Bovendien ben je te egoistisch voor sociale contacten. Dat mag toch wel een keertje duidelijk zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162239871
Ik weet een goede tijdsbesteding: de huisarts bellen voor doorverwijzing naar een psycholoog.
pi_162239892
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Goed idee, zeker voor zijn journalistieke skills, die dan beter ontwikkeld worden. Kan nooit kwaad als je een baan hebt.

Of ga nu een taal leren en ga daarna op vakantie naar het land van de taal. Kun je je skills gelijk in de praktijk brengen.
Dit zijn natuurlijk goede ideeën, hopelijk doet hij er wat mee.
pi_162239945
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:48 schreef Koral het volgende:

[..]

Om je nuttig te voelen heb je geen andere mensen nodig. Bovendien ben je te egoistisch voor sociale contacten. Dat mag toch wel een keertje duidelijk zijn?
Dan kan ik beter eigen baas worden..
pi_162239953
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En daarnaast is het Duitse Aachen te bereizen met studenten-OV (de bus vanaf Maastricht), kosten Antwerpen, Liège, Hasselt (bus), Gent (bus via Zeeland), Brugge (bus via Zeeland) ook niet veel om daar naar toe te gaan.

Of probeer Flixbus, spotgoedkope reizen naar diverse Europese steden zoals Brussel en Berlijn.
pi_162239961
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar heb je ook contacten/sociale skills voor nodig. Hoe wil je anders jouw product of dienst verkopen?
pi_162240002
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie je hem dat al doen?
Weet ik niet, maar ik dacht nu heb je een reden om iemand aan te spreken. Voorheen klaagde hij altijd dat hij niet weet hoe je met iemand een gesprek aan moet knopen zonder bijbedoelingen. Gewoon een gesprek om het gesprek, wat hij doelloos vindt omdat het hem niet interesseert.
pi_162240026
Opgeven voor een sovacursus vind ik anders ook geen slecht idee.
  maandag 16 mei 2016 @ 11:56:29 #145
47102 Elvi
miemkwien
pi_162240035
quote:

[..]

Je had toch al een KvK-nummer?
pi_162240129
Of je wordt freelancejournalist
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162240158
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:00 schreef Vimbavimba het volgende:
Of je wordt freelancejournalist
dacht dat hij juist in vaste dienst wilde zodat hij een vast salaris kon krijgen om uit huis te gaan.
pi_162240183
quote:

[..]

Nee want dan doe je nog minder sociaal. Je bent al geen natuurtalent daarin.

Zonder weerstand kun je niet vliegen. Wat je nu doet is weerstand ontlopen. Pas als je het op gaat zoeken ga je er misschien wat van opsteken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162240227
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Weinig inkomen en minimaal contact met collega's, dacht dat hij juist in vaste dienst wilde zodat hij een vast salaris kon krijgen om uit huis te gaan.
Dat wordt wel erg lastig, hij heeft nogal een slecht cv en kan zichzelf moeilijk verkopen.
pi_162240269
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En zowat alle tips die hier gegeven worden, worden gegeven om je te helpen je kansen op een baan te vergroten. Omdat je je social skills kunt oefenen en je CV kunt aanvullen.
Jij lijkt ervan uit te gaan dat die baan vanzelf komt. Dat is niet zo.

Om nog maar te zwijgen over je aanname dat een baan automatisch zorgt voor sociale contacten.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')