Ik had gewoon ff in jouw actives moeten kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je hier zijn![]()
ESF / [ESF 2016 / SC] #Verstoa er geen kut van
Australië was toch goed?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:07 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo oneerlijk, ik ga naar mijn bed en kijk nooit meer
Top 10 zeiden zequote:Op zondag 15 mei 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Australië was toch goed?![]()
Die had ik ook gezegd, die Griek zei Spanje![]()
Douwe kan het wel vergeten denk ik
Australië hoort er helemaal niet bijquote:Op zondag 15 mei 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Australië was toch goed?![]()
Die had ik ook gezegd, die Griek zei Spanje![]()
Douwe kan het wel vergeten denk ik
Mij boeit het eigenlijk ook niet héél veel, maar hoef ik niet na te denkenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Australië hoort er helemaal niet bij![]()
Waarom maak ik me druk, dat hele ESF kan me geen ruk schelen eigenlijk, maar ik laat me gewoon weer meeslepen
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze had nog minder Tet dan ik in elk geval
daar ben ik ENORM bijquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinneren
En ik heb ondertussen mijn deken klaar, ook leukquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mij boeit het eigenlijk ook niet héél veel, maar hoef ik niet na te denken![]()
ook wel eens lekker
Heb jij naar Fann d'r tieten zitten kijken?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinneren
is toch weer een nuttig besteed avondje moet je maar denken ....quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik heb ondertussen mijn deken klaar, ook leuk
Zo is dat, kan ik mooi weer aan een nieuwe beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch weer een nuttig besteed avondje moet je maar denken ....
ze hebben toch indruk gemaakt als hij dat nog weetquote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij naar Fann d'r tieten zitten kijken?
zo is datquote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, kan ik mooi weer aan een nieuwe beginnen.
Nuttige bezigheidstherapie, zeg maar
Maar hij is wel mooi gewordenquote:
en hoe gaan ze dat oplossen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Deisyy het volgende:
O, het wordt niet in Australië georganiseerd
morgen een foto dan maarquote:Op zondag 15 mei 2016 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij is wel mooi geworden
Mijn mooiste tot nu toe.
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.quote:
dat zal dan wel moeten denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.
Oh ik luister BBCquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.
Nee top 13quote:Op zondag 15 mei 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
Toch heeft Douwe het niet slecht gedaan.... zķ laag staat hij niet eens
Australiëquote:Op zondag 15 mei 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dit.. Maar het is nu wel duidelijk
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ikquote:
Ik snap ook geen reet van deze puntentellingquote:Op zondag 15 mei 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ik
Ouwe doos.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ik
ik ook niet, ik zie het welquote:Op zondag 15 mei 2016 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook geen reet van deze puntentelling
gelijk heb jequote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een peuk roken en naar mijn nest. Doei!
Truste.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een peuk roken en naar mijn nest. Doei!
Ja Want ik ik weet morgen niet meer wie er gewonnen heeft... Wel dat het vals was en dat het nog steeds niet werkt met dat tele voting.. Terug de vakjury alleenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Net niet in de top 10.![]()
Maar goed, hij deed zijn best en het is verder een beste knul voor zover ik in de media heb kunnen zien...![]()
Maar kom op, het is het ESF, winnen boeit niet, hij heeft wel wereldwijd airplay gehad.
Ik hoor deze winnares voor het eerst en het is matig, en indd niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Want ik ik weet morgen niet meer wie er gewonnen heeft... Wel dat het vals was en dat het nog steeds niet werkt met dat tele voting.. Terug de vakjury alleen
Volgens mij was het tijdens de finale slechter, voor wat ik me herinner., want ik zappte gelijk wegquote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor deze winnares voor het eerst en het is matig, en indd niet helemaal zuiver.
Ik heb er helemaal niks van gezien vandaag op de winnares van zojuist na.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
En Australie leuk , maar 2 keer is leuk geweest
Niets gemistquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van gezien vandaag op de winnares van zojuist na.
Ik had het hem wel gegund, maar dit resultaat zal hem ook geen windeieren leggen.quote:
Sas zal hem met warme armen ontvangenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het hem wel gegund, maar dit resultaat zal hem ook geen windeieren leggen.
Je vond het leuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef sacha het volgende:
ik heb wéér een hele avond aan het songfestival besteed
Gelukkig mag je maandag vrij zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef sacha het volgende:
ik heb wéér een hele avond aan het songfestival besteed
Ja de smaak of vaderlandsgevoel is dan in het voordeel van de migranten.. Ik stel voor om volgens jaar Syrie ook mee te laten doenquote:
Oekraīne, met dat lied, geloof je het zelf?quote:
dat weet ik allemaal niet hoor, ik heb het lied nog steeds niet helemaal gehoord maar boeit ook nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oekraīne, met dat lied, geloof je het zelf?
Doorgestoken kaart.
Niet aan beginnen.. Denk ook niet dat het hier veel te horen zal zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 01:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal niet hoor, ik heb het lied nog steeds niet helemaal gehoord maar boeit ook niet
OK, ja ik heb je verder ook niet gevolgd.. Op R49 heb ik je ook weinig gezien... en de KSC is weer uit mn ATquote:
op vakantie geweest, wat minder gefokt, meestal alleen KSC en laat/vroegquote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ja ik heb je verder ook niet gevolgd.. Op R49 heb ik je ook weinig gezien... en de KSC is weer uit mn AT
Slow down periode , Bekende Nederlander zong daar nog over .. tijdje terugquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op vakantie geweest, wat minder gefokt, meestal alleen KSC en laat/vroeg
ESF, wat een frustratie was het weerquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Slow down periode , Bekende Nederlander zong daar nog over .. tijdje terug
Elk jaar weer hetzelfde, alhoewel die gescheiden telling wel een hoop duidelijk maakt.. Publiek denkt er anders over dan de expertsquote:
yep. maar ook publiek is veel te politiek gevoeligquote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde, alhoewel die gescheiden telling wel een hoop duidelijk maakt.. Publiek denkt er anders over dan de experts
En al die gastarbeiders in alle westerse landen .. Polen vanaf nummer laatst naar nummer 3 of zo..quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. maar ook publiek is veel te politiek gevoelig
maar zo slecht was Polen ook niet, geen winnaar, maar 3 punten van de vakjury was treurig weinigquote:Op zondag 15 mei 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En al die gastarbeiders in alle westerse landen .. Polen vanaf nummer laatst naar nummer 3 of zo..
Ja waar die allemaal vandaan kwamen .. Tis voorbijquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zo slecht was Polen ook niet, geen winnaar, maar 3 punten van de vakjury was treurig weinig
maar al die emo stemmen op het sieluge Oekraine vind ik
naja, hopen dat Australie nokt want dat heeft nog minder met Europa te maken dan Armenie en Israel.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar die allemaal vandaan kwamen .. Tis voorbij
Ja Australie zei ik ook al en dat Israel is ooit als vriendjes politiek ontstaan omdat ze eigenlijk geen vrienden in Azie hebben.. Maar ondertussen zijn ze politiek al jaren zo beladen dat we ze zouden moeten weigeren.. Maar Nederland zou dat weer niet willen want hier heb je juist de pro Israel mensen zitten...quote:Op zondag 15 mei 2016 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, hopen dat Australie nokt want dat heeft nog minder met Europa te maken dan Armenie en Israel.
Verwacht sowieso dat Rusland het boycot volgend jaar.
maar Israel geven we al jaren nauwelijks nog puntenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Australie zei ik ook al en dat Israel is ooit als vriendjes politiek ontstaan omdat ze eigenlijk geen vrienden in Azie hebben.. Maar ondertussen zijn ze politiek al jaren zo beladen dat we ze zouden moeten weigeren.. Maar Nederland zou dat weer niet willen want hier heb je juist de pro Israel mensen zitten...
Geen idee .. Dat hou ik niet bij..quote:Op zondag 15 mei 2016 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar Israel geven we al jaren nauwelijks nog punten
weekje All-in op Gran Canaria, was topquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
Maar waar ben je naar toe geweest op vakantie?
Dan was het daar kennelijk beter weer dan in de rest van Spanje afgelopen week,, Nu gaat het weer een beetje hoorde ik..quote:
1 van de dagen was het in NL warmerquote:Op zondag 15 mei 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het daar kennelijk beter weer dan in de rest van Spanje afgelopen week,, Nu gaat het weer een beetje hoorde ik..
Subtropisch klimaatje is wel relaxed
Ik was er ooit 1 keer in 96 moet het geweest zijn (want OS) We logeerden bij een Spaanse kennis in de Las Palmas, maar dat was in augustus en de temperatuur was ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 van de dagen was het in NL warmer
verder 23-27 graden, prima te doen
klopt, in tegenstelling tot Spanje vasteland is temperatuur daar hele jaar door ongeveer gelijkquote:Op zondag 15 mei 2016 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er ooit 1 keer in 96 moet het geweest zijn (want OS) We logeerden bij een Spaanse kennis in de Las Palmas, maar dat was in augustus en de temperatuur was ongeveer hetzelfde
En best wel aangenaam ...quote:Op zondag 15 mei 2016 02:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, in tegenstelling tot Spanje vasteland is temperatuur daar hele jaar door ongeveer gelijk
Voor werkende mensen wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
Pinksteren betekent einde vrije dagen tot kerst
Dat is minder leuk... Wordt ie wel gezien?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit ondertussen te stoeien met het formatteren van een smart media card, krijg verdomme steeds een error.
Stuk, in de vuilnisbak er mee..quote:Op zondag 15 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit ondertussen te stoeien met het formatteren van een smart media card, krijg verdomme steeds een error.
Ja, komt ook wel goed, ik piel nog wel even door.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is minder leuk... Wordt ie wel gezien?
Dan heeft het nog last van de jetlegquote:Op zondag 15 mei 2016 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, komt ook wel goed, ik piel nog wel even door.
Heb het ding gisteren ontvangen.
Dat begrijp ik, maar het zijn zeer gevoelige dingen die als ze een keer dienst weigeren vaak niet meer te gebruiken zijn. Heb er al aardig wat versleten...quote:
Het ding moet in het apparaat waarin het gebruikt gaat worden geformatteerd worden, ik heb 2 van zulke apparaten, nu heb ik op 1 geprobeerd, daar krijg ik een error, en als ik hem in een kaarlezer stop en op de pc bekijk en wil formatteren geeft ie aan dat ie beveiligd is tegen schrijven, maar ik heb geen idee hoe dan? Want er zit geen dingetje aan die kaart dus dat moet iets softwarematigs zijn ga ik vanuit, ik probeer eerst straks eens op dat 2e apparaat, kijken wat ie daar doet.quote:
Rechtermuisknop, eigenschappen kiezen en kijken of er een schrijfbeveiling op zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ding moet in het apparaat waarin het gebruikt gaat worden geformatteerd worden, ik heb 2 van zulke apparaten, nu heb ik op 1 geprobeerd, daar krijg ik een error, en als ik hem in een kaarlezer stop en op de pc bekijk en wil formatteren geeft ie aan dat ie beveiligd is tegen schrijven, maar ik heb geen idee hoe dan? Want er zit geen dingetje aan die kaart dus dat moet iets softwarematigs zijn ga ik vanuit, ik probeer eerst straks eens op dat 2e apparaat, kijken wat ie daar doet.
Ik ben een zuinige Limbo, ik moet wel zeker weten of iets kapot is voor ik het dump.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het zijn zeer gevoelige dingen die als ze een keer dienst weigeren vaak niet meer te gebruiken zijn. Heb er al aardig wat versleten...
Zit er geen garantie op? Je hebt ze net binnenquote:Op zondag 15 mei 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een zuinige Limbo, ik moet wel zeker weten of iets kapot is voor ik het dump.
14 days money back, buyer pays return shippingquote:Op zondag 15 mei 2016 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er geen garantie op? Je hebt ze net binnen
OK en loont dat de meoite of is het van laat maarquote:Op zondag 15 mei 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
14 days money back, buyer pays return shipping
Dat is de moeite dus niet, ik krijg dat ding wel aan de praat, tenminste daar ga ik gewoon vanuit, ben wat dat betreft een optimist.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en loont dat de meoite of is het van laat maar
Wandel of fiets ze.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:49 schreef chufi het volgende:
OK succes er mee .. Ik ga even douchen en verse broodjes of croissantjes halen
Wandel, te fiets is het opstappen en gelijk weer afstappen en dan ben ik langer bezig met het op slot zetten van mn fiets dus ga ik wel lopenquote:
quote:Vandaag de koudste eerste pinksterdag sinds 1936.
Is geen SD, maar daar ga ik straks mee aan de gang, heb zojuist eerst eens iets gegeten.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Doet die SD kaart het nu al?
Hier net operatie Mifi afgerond, met succes...
Ok en nu gaat alles mobiel?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Doet die SD kaart het nu al?
Hier net operatie Mifi afgerond, met succes...
Wat is het dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is geen SD, maar daar ga ik straks mee aan de gang, heb zojuist eerst eens iets gegeten.
Dank je.
Smart Media, ja ik weet, dat is oud.quote:
Waar ik zit is geen WiFi in huis, dus leende ik tot nu toe altijd zo'n apparaatje met een lokale SIM er in van een Spanjaard daar.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je daar dan internet of koop je een SIM?
Alleen nog op de veilingsites en zo te koop.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat die niet meer verkocht werden, dus dat je daarom SD bedoelde...
Old skool opslag, misschien heb ik ze hier ook nog wel ergens liggen...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen nog op de veilingsites en zo te koop.
Logische gedachte, dat ligt ook veel meer voor de hand.
Ze werden vooral in de fotografiewereld gebruikt.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Old skool opslag, misschien heb ik ze hier ook nog wel ergens liggen...
Ja, heb ze voor een nu oude HP camera nog wel gebruikt...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze werden vooral in de fotografiewereld gebruikt.
Koekoekquote:Op zondag 15 mei 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil een Nationale Feestdag 15 mei Max Verstappen dag!!!
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud nieuws Hut en we willen het niet horen, want het is een kutnummer
Zwarte Pietquote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud nieuws Hut en we willen het niet horen, want het is een kutnummer
ik vind het een leuk liedje.quote:
Niet heel bijzonder, een beetje Mariah Carey-achtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:39 schreef Treehut362 het volgende:
Thomas MaxfumoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hence the name of his 1972 band, the Hallelujah Chicken Run Band.
quote:
Volgens mij wisten de mensen die er woonden al lang dat die rivieren en meren er waren , dus dat ontdekken van Mr Livingstone is natuurlijk BSquote:Op zondag 15 mei 2016 17:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The journeys of Livingstone in Africa between 1851 and 1873
Vorige week nog een docu over Cook en Nieuw Zeeland gezien.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wisten de mensen die er woonden al lang dat die rivieren en meren er waren , dus dat ontdekken van Mr Livingstone is natuurlijk BS
Het in kaart brengen is een ander verhaal
I know.. Heb het zelf ook moeten doenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vorige week nog een docu over Cook en Nieuw Zeeland gezien.
Best knap dat in kaart brengen in die tijd.
Tegenwoordig hebben we wel even wat 'hulpmiddeltjes' die men toen nog niet had.quote:
Ik maakte gebruik van militaire kaarten, met vnl. hoogtelijnen er op.. Zo toch een bijna 100 km2 Spanje in geologische kaarten proberen te brengen..quote:Op zondag 15 mei 2016 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we wel even wat 'hulpmiddeltjes' die men toen nog niet had.
Je moet het niet onderschatten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 15 mei 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat kaartje
Ik heb mijn kaartje in gebruik, het was een klein rond stickertje, nu dat eraf is kan ie lezen en schrijven, dus ik ben vrij happy nu.quote:
Het heeft wel even geduurtquote:Op zondag 15 mei 2016 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje in gebruik, het was een klein rond stickertje, nu dat eraf is kan ie lezen en schrijven, dus ik ben vrij happy nu.Even tijd voor een
Nou ja, ik doe altijd van alles tussendoor en in die tijd ga ik nadenken en eventueel op zoek naar info, ik heb zelden haast, ik zei toen straks al, dat loopt wel los, MM had had ding al lang weggeflikkerd, dat kan dus niet, die dingen moet je naar mijn mening in ere houden.quote:
Ja weet ik..quote:Op zondag 15 mei 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe altijd van alles tussendoor en in die tijd ga ik nadenken en eventueel op zoek naar info, ik heb zelden haast, ik zei toen straks al, dat loopt wel los, MM had had ding al lang weggeflikkerd, dat kan dus niet, die dingen moet je naar mijn mening in ere houden.
Die dingen worden steeds meer waard omdat er altijd weirdo's zoals ik zijn die dat soort ouwe shit nog graag willen gebruiken.quote:
Hoeveel geheugen zit er op die kaartjes..quote:Op zondag 15 mei 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen worden steeds meer waard omdat er altijd weirdo's zoals ik zijn die dat soort ouwe shit nog graag willen gebruiken.![]()
Deze was niet duur, 15 euro, en ik had er minimaal eentje nodig vanwege data transfer tussen apparaat en pc.
Wilde uiteraard eerst eens met eentje testen voor ik er eventueel nog een aanschaf.
Domme lulquote:Op zondag 15 mei 2016 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje in gebruik, het was een klein rond stickertje, nu dat eraf is kan ie lezen en schrijven, dus ik ben vrij happy nu.Even tijd voor een
Stukken meer dan Mo'squote:Op zondag 15 mei 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen zit er op die kaartjes..
Die zijn maar klein, gaat om 64 en 128 mb's, maar dat is voor de data die op te slaan is voldoende omdat het louter een medium is om mee heen en weer te kunnen migreren..quote:Op zondag 15 mei 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen zit er op die kaartjes..
Je hebt geen idee waar ik mee bezig ben dus hou gewoon je vreet tegen mij.quote:
Wat heeft ze gegeten dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik mee bezig ben dus hou gewoon je vreet tegen mij.
Misschien wel rattengif, ik heb geen idee, en wil het ook niet weten.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik mee bezig ben dus hou gewoon je vreet tegen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Goede morgenquote:Op maandag 16 mei 2016 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk geslapen, en een goedemorgen...............![]()
Goedemorgen, ik heb beroerd geslapen, straks naar Rrollend Rotterdam en misschien nog even langs De Trap.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk geslapen, en een goedemorgen...............![]()
Ik had gelezen over die trap en foto's gezien,dat ding is nogal een klim....quote:Op maandag 16 mei 2016 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik heb beroerd geslapen, straks naar Rrollend Rotterdam en misschien nog even langs De Trap.
Geen eens een roltrap...quote:Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gelezen over die trap en foto's gezien,dat ding is nogal een klim....
180 treden, dat moet te doen zijn voor een mooi uitzicht.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gelezen over die trap en foto's gezien,dat ding is nogal een klim....
De alternatieve marathon van Rotjeknor.quote:
Ben gek op uitzicht.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
180 treden, dat moet te doen zijn voor een mooi uitzicht.
Is er wel een lift binnen in het gebouw? Want echt handicap vriendelijk is het nietquote:Op maandag 16 mei 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De alternatieve marathon van Rotjeknor.
Dat wel, maar ik zag en las er vanmorgen over en dacht meteen, dat is cool.quote:
Natuurlijk is er een lift in het gebouw, die trap staat er maar voor een maand zodat je naar boven kunt klimmen en daar kunt kijken naar de wederopbouw van Rotterdam.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er wel een lift binnen in het gebouw? Want echt handicap vriendelijk is het niet
Dat was mij wel duidelijk, het is gewoon een tijdelijk project, ik juich zulks wel toe.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een lift in het gebouw, die trap staat er maar voor een maand zodat je naar boven kunt klimmen en daar kunt kijken naar de wederopbouw van Rotterdam.
Ziet er cool uit hč, als het er van komt zal ik zeker een paar foto's maken.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zag en las er vanmorgen over en dacht meteen, dat is cool.![]()
Als ik er zou wonen dan ging ik er wel op, is tof voor foto's.
Jij wel, maar chufi leest niet verder dan zijn neus lang isquote:Op maandag 16 mei 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk, het is gewoon een tijdelijk project, ik juich zulks wel toe.
Die is liever lui dan moe.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wel, maar chufi leest niet verder dan zijn neus lang is
Die afko is leuk omdat je automatisch in de eerste instantie LSD leest en daarna pas ziet dat het dat niet is.quote:
Dat ja, een 40+ inside jokequote:Op maandag 16 mei 2016 12:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die afko is leuk omdat je automatisch in de eerste instantie LSD leest en daarna pas ziet dat het dat niet is.
En dan denk je hey, dat staat er niet, maar wat is LDS???quote:
En denken ze dat wel hier een stel trippende 40+-ers zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan denk je hey, dat staat er niet, maar wat is LDS???
Die is gelukkig niet erg lang.. Maar dat het er maar een maandje zou staan had ik al begrepenquote:Op maandag 16 mei 2016 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wel, maar chufi leest niet verder dan zijn neus lang is
Dan begrijp ik je vraag over de lift niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is gelukkig niet erg lang.. Maar dat het er maar een maandje zou staan had ik al begrepen
zeker Formule 1 zekerquote:Op maandag 16 mei 2016 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe held, maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Een nieuwe 40 plusserquote:Op maandag 16 mei 2016 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Een discomix voor wie er zin in heeft.quote:12:15 - 13:15 MadMaster - Grand Mix 1985
We?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
ik heb zo'n krantje daarvan.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een lift in het gebouw, die trap staat er maar voor een maand zodat je naar boven kunt klimmen en daar kunt kijken naar de wederopbouw van Rotterdam.
Voor mij hoeft het ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Leuk voor liefhebbers, maar ik vind dat gerag met auto's en motoren geen reet aan.
Alleen als ze flink crashen...
quote:
Golf boeit me ook niet...quote:Op maandag 16 mei 2016 12:47 schreef chufi het volgende:
Het ballen met een stokje slaan seizoen is weer begonnen
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op maandag 16 mei 2016 12:53 schreef Treehut362 het volgende:
ik dacht het was vandaag Pinkpop, maar dat is pas 10 11 12 juniIs Lionel Richie dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nein kartoffelsalatquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 12:53 schreef Treehut362 het volgende:
ik dacht het was vandaag Pinkpop, maar dat is pas 10 11 12 juniDie hebben mazzel en nog kans dat het wat aangenamer wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft toch niet?quote:
Me tooquote:
Schroom niet, gooi ze maar in de groep.quote:
Of kunnen we zelf niets meer zonder Fann...quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schroom niet, gooi ze maar in de groep.
Misschien dat als het dan lekker weer is dat ik er vrijdag 10 en zaterdag 11 juni tussen 21 u. en 00 u. even naartoe fiets.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of kunnen we zelf niets meer zonder Fann...
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/programma/
Nou dat komt zo: ik heb nu ook Spotifyquote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schroom niet, gooi ze maar in de groep.
Persoonlijk ga ik dus voor de the London Souls dit jaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien dat als het dan lekker weer is dat ik er vrijdag 10 en zaterdag 11 juni tussen 21 u. en 00 u. even naartoe fiets.
quote:Op maandag 16 mei 2016 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een discomix voor wie er zin in heeft.
De volgende...quote:15:15 - 16:15 MadMaster - Grand Mix 1990
Snap ik niks vanquote:
http://www.radio49.nl/listen.plsquote:
Ik sla even een beurt over.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/listen.pls
Gewoon klikken en op Radio 49 naar MadMaster luisteren.
Dat maakt niet uit, maar je zei dat je er niets van snapte, dus ik dacht, ik helder Hut een beetje op.quote:
Ja ja dat begreep ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar je zei dat je er niets van snapte, dus ik dacht, ik helder Hut een beetje op.
De keuze is aan jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |