Ik had gewoon ff in jouw actives moeten kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je hier zijn![]()
ESF / [ESF 2016 / SC] #Verstoa er geen kut van
Australië was toch goed?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:07 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo oneerlijk, ik ga naar mijn bed en kijk nooit meer
Top 10 zeiden zequote:Op zondag 15 mei 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Australië was toch goed?![]()
Die had ik ook gezegd, die Griek zei Spanje![]()
Douwe kan het wel vergeten denk ik
Australië hoort er helemaal niet bijquote:Op zondag 15 mei 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Australië was toch goed?![]()
Die had ik ook gezegd, die Griek zei Spanje![]()
Douwe kan het wel vergeten denk ik
Mij boeit het eigenlijk ook niet héél veel, maar hoef ik niet na te denkenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Australië hoort er helemaal niet bij![]()
Waarom maak ik me druk, dat hele ESF kan me geen ruk schelen eigenlijk, maar ik laat me gewoon weer meeslepen
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze had nog minder Tet dan ik in elk geval
daar ben ik ENORM bijquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinneren
En ik heb ondertussen mijn deken klaar, ook leukquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mij boeit het eigenlijk ook niet héél veel, maar hoef ik niet na te denken![]()
ook wel eens lekker
Heb jij naar Fann d'r tieten zitten kijken?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik me zelfs nog te herinneren
is toch weer een nuttig besteed avondje moet je maar denken ....quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik heb ondertussen mijn deken klaar, ook leuk
Zo is dat, kan ik mooi weer aan een nieuwe beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch weer een nuttig besteed avondje moet je maar denken ....
ze hebben toch indruk gemaakt als hij dat nog weetquote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij naar Fann d'r tieten zitten kijken?
zo is datquote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, kan ik mooi weer aan een nieuwe beginnen.
Nuttige bezigheidstherapie, zeg maar
Maar hij is wel mooi gewordenquote:
en hoe gaan ze dat oplossen dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Deisyy het volgende:
O, het wordt niet in Australië georganiseerd
morgen een foto dan maarquote:Op zondag 15 mei 2016 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij is wel mooi geworden
Mijn mooiste tot nu toe.
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.quote:
dat zal dan wel moeten denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.
Oh ik luister BBCquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cornald dat straks uit gaat leggen.
Nee top 13quote:Op zondag 15 mei 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
Toch heeft Douwe het niet slecht gedaan.... zó laag staat hij niet eens
Australiëquote:Op zondag 15 mei 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dit.. Maar het is nu wel duidelijk
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ikquote:
Ik snap ook geen reet van deze puntentellingquote:Op zondag 15 mei 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ik
Ouwe doos.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
''vroeger'' héél vroeger was het spannend, toen je met het hele gezin keek, nou ja behalve mijn broers die zaten ergens in een kroeg denk ik
ik ook niet, ik zie het welquote:Op zondag 15 mei 2016 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook geen reet van deze puntentelling
gelijk heb jequote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een peuk roken en naar mijn nest. Doei!
Truste.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga een peuk roken en naar mijn nest. Doei!
Ja Want ik ik weet morgen niet meer wie er gewonnen heeft... Wel dat het vals was en dat het nog steeds niet werkt met dat tele voting.. Terug de vakjury alleenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Net niet in de top 10.![]()
Maar goed, hij deed zijn best en het is verder een beste knul voor zover ik in de media heb kunnen zien...![]()
Maar kom op, het is het ESF, winnen boeit niet, hij heeft wel wereldwijd airplay gehad.
Ik hoor deze winnares voor het eerst en het is matig, en indd niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Want ik ik weet morgen niet meer wie er gewonnen heeft... Wel dat het vals was en dat het nog steeds niet werkt met dat tele voting.. Terug de vakjury alleen
Volgens mij was het tijdens de finale slechter, voor wat ik me herinner., want ik zappte gelijk wegquote:Op zondag 15 mei 2016 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor deze winnares voor het eerst en het is matig, en indd niet helemaal zuiver.
Ik heb er helemaal niks van gezien vandaag op de winnares van zojuist na.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
En Australie leuk , maar 2 keer is leuk geweest
Niets gemistquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van gezien vandaag op de winnares van zojuist na.
Ik had het hem wel gegund, maar dit resultaat zal hem ook geen windeieren leggen.quote:
Sas zal hem met warme armen ontvangenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het hem wel gegund, maar dit resultaat zal hem ook geen windeieren leggen.
Je vond het leuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef sacha het volgende:
ik heb wéér een hele avond aan het songfestival besteed
Gelukkig mag je maandag vrij zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef sacha het volgende:
ik heb wéér een hele avond aan het songfestival besteed
Ja de smaak of vaderlandsgevoel is dan in het voordeel van de migranten.. Ik stel voor om volgens jaar Syrie ook mee te laten doenquote:
Oekraïne, met dat lied, geloof je het zelf?quote:
dat weet ik allemaal niet hoor, ik heb het lied nog steeds niet helemaal gehoord maar boeit ook nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oekraïne, met dat lied, geloof je het zelf?
Doorgestoken kaart.
Niet aan beginnen.. Denk ook niet dat het hier veel te horen zal zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 01:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal niet hoor, ik heb het lied nog steeds niet helemaal gehoord maar boeit ook niet
OK, ja ik heb je verder ook niet gevolgd.. Op R49 heb ik je ook weinig gezien... en de KSC is weer uit mn ATquote:
op vakantie geweest, wat minder gefokt, meestal alleen KSC en laat/vroegquote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ja ik heb je verder ook niet gevolgd.. Op R49 heb ik je ook weinig gezien... en de KSC is weer uit mn AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |