Beetje gay is Oke.quote:
Ja eeeh, straks vast wel ergensquote:
Golden Earringquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met de DJ's blazen we zelfs de zweden weg.
quote:
Met dit nummer wil hij idd op 1 komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dit een promotie van JT's nummer. Het is fuckinf ESF, ga weg.
Ja oa Ghost, Sabaton, Pain of Salvation en Hammerfall gespot.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had even gemute. Kwam Ghost nou langs?
Mygod wat een kutlied zeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met dit nummer wil hij idd op 1 komen.
ow help moeten we hem zo lang aanhoren?quote:
Wel tof dat Ghost daadwerkelijk groot is in Zweden. Die hele act eromheen is gewoon tof gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oa Ghost, Sabaton, Pain of Salvation en Hammerfall gespot.
En ook The Hives
Van Petraquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Justified was wel een GODENPLAAT.
Misschien kan Justin nu een BH van iemand uittrekken ofzo
Ja want Timberlake komt uit Zweden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Nederland zou Lee Towers dit doen
oow em gie zeg. Kutjustin.quote:
Volledig terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
En natuurlijk eindbaas George Baker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hardwell, Armin, Tiësto, AfroSJEK
en FRANS BAUERGOD
Nou, dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja want Timberlake komt uit Zweden.
Nog maar 1 drankje weg van een klassieke dronken Geo34567kant actquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bij Justin hoor ik ben echt zingen. Het is afwijkend van cd's maar net bij dexdeelnemers voelde het als playback met autotune uit de studio
Ja, wist je dat niet dan? Hij is geboren in dit stadium.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
#LeukeFeitjes volgende keer gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijn. Gewoon met de hele zaal You'll never walk alone zingenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet verplicht om een Nederlander als Nederlandse inzending te sturenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef ntm het volgende:
Kan Justin niet even Nederlands worden en volgend jaar voor ons meedoen
flkkrquote:
En dan winnen we nooit meerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef MakkieR het volgende:
VS doet volgend jaar mee, ik voel het aan mijn water
quote:
Hij is verwekt op een nummer van ABBA.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet dan? Hij is geboren in dit stadium.
Dude spoiler.quote:
Ja, wij stuurden toch ook de Toppersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om een Nederlander als Nederlandse inzending te sturen
Ghost is wel tof ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tof dat Ghost daadwerkelijk groot is in Zweden. Die hele act eromheen is gewoon tof gedaan.
Ik voel het ook aan jouw water.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef MakkieR het volgende:
VS doet volgend jaar mee, ik voel het aan mijn water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |