Been there, done thatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:43 schreef Joezi het volgende:
Over water lopen staat ook op mijn bucket list
Is maar goed ook voor die Pool.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na vanavond is er geen enkele deelnemer nog ongesteld voor 9 maanden dankzij Douwe.
Logisch, Wit Rusland heeft zelf geen negersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij had Wit Rusland een Nederlandse negger die won.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na vanavond is er geen enkele deelnemer nog ongesteld voor 9 maanden dankzij Douwe.
welkequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:44 schreef MagicIsland1 het volgende:
Odd van Rusland ondertussen naar het laagste punt tot nu toe..
Dan kun je lekker met je achtergrond zangers gaan promoten zoals Belgie dat doet met een Nederlandse zanger.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:42 schreef MakkieR het volgende:
mag je eigenlijk een achterkoor hebben die vrijwel uit heel Europa komt?
Alles mag uit het buitenland komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:42 schreef MakkieR het volgende:
mag je eigenlijk een achterkoor hebben die vrijwel uit heel Europa komt?
Misschien houdt ze van slagroomtaart.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zie wel klein buikje maar idk
ik dacht even dat jezus terug op aarde was.. Maar zelfs god doet zijn zoon Polen niet aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn geweldige snorgroei
Maar, eerlijk is eerlijk, het gaat niet om snorgroei vandaag, anders hadden we Johan Derksen of Danny Vera gestuurd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn geweldige snorgroei
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:45 schreef superniger het volgende:
Tweeling van Mattie Valk doet ook mee.
Iedereen is aan het trippenquote:
je mag niet playbacken met het ESF.. Daarom is het niks voor Amerikanen.quote:
Ja slechter dan vorig jaarquote:
beter dan je poesquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:47 schreef La_Moustache het volgende:
mensen die dit mooi vinden zijn sporen niet
3quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:47 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk had je Douwe Bob na dit optreden moeten hebben
quote:
ja ik weet wel dat jij dat ook dachtquote:
Hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Unites het volgende:
Nederland gaat winnen!!
Wat een niveau dit jaar zeg...
man... man... man...
ze is wel uit haar kelder.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Veelte close met haar vader. Daar krijg ik rare onderbuikgevoelens bij aangezien ze Oostenrijks is.
Even een grapje voor tussendoor hoor![]()
![]()
Ook die man met dat snorretje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Alles is net iets te truttig aan oostenrijk
alizee ofzo?quote:
Fritzl ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Alles is net iets te truttig aan oostenrijk
Duitsland was lieverquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef Unites het volgende:
Nederland gaat winnen!!
Wat een niveau dit jaar zeg...
man... man... man...
Nee jij lacht zo lekker natuurlijk!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
My god, weg ermee hoor. Met haar geforceerde lach
Ik kan Frans ook niet uitstaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Dit lied is echt raar. Ik mag Frans niet, maar ze lijkt me wel leuk op een manier dat..
heel gek is dit zeg.
Weet jij veel wat ze allemaal onder die veelte wijde jurk verbergt om vooral maar niet uit de kelder te klappen.quote:
Lavenderr vindt dit lied leuk. Voor haar gaan we ook JUICHEN voor dit lied.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind haar eventueel wel leuk
en het liedje ook wel
Ze heeft wel te veel makeup maar ik vergeef haar.
Jaloersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Frans wel leuk, maar ik vind haar een beetje vreemd
Aldus HAHAHAHAHA Opso.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee jij lacht zo lekker natuurlijk!!!!
grapje schat
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar waarom in 's hemelsnaam in het Frans? Oostenrijk heeft toch vrij weinig te maken met de fransozen
Ha ha ha daar heb je de afgunst weerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Bedoel je niet Sandra Kim uit België?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef isax het volgende:
blijft me doen denken aan dat liedje uit de 90's van dat fransje grietje.
duidelijke beschrijving ik weet.
Hipsters gonna hip.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar waarom in 's hemelsnaam in het Frans? Oostenrijk heeft toch vrij weinig te maken met de fransozen
Omdat Oostenrijks (is dat een taal?) helemaal niet te verstaan is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Jeu le taxi?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef isax het volgende:
blijft me denken aan dat liedje uit de 90's van dat fransje grietje.
duidelijke beschrijving ik weet.
Op zn Frans is gewoon lekkerder dan op zn Oostenrijks hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Tinychat says noquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik "HAHAHAAHH" typ, dan lach ik irl ook, srs
nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik "HAHAHAAHH" typ, dan lach ik irl ook, srs
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ha ha ha daar heb je de afgunst weer
Heb je niet opgelet bij de intro? Ze zat op een franstalige school.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
En hijzelf de verassingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Volgens Jan Smit wordt iedereen de verrassing van de avond
In Oostenrijk praten ze toch Duits?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat Oostenrijks (is dat een taal?) helemaal niet te verstaan is.
Prinses Sisiquote:
winnaarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En het grafiekje voor Nederland? Zal wel het tegenovergestelde zijn.
En ik nog 2x langzamerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Ik post vanaf nu 2x zo snel.
Nou en? Nederlwnd gaat toch ook niet ineens zweeds zingen omdat de artiest op een zweedse school zat. Gewoon Nederlands of Engels. Geen gekke fratsenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet bij de intro? Ze zat op een franstalige school.
Wat zit jou nou weer te bazelen, tuinkabouterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:52 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
winnaar
[ afbeelding ]
top 5:
[ afbeelding ]
top 10
[ afbeelding ]
Ha ha ha pak hem maar aanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zit jou nou weer te bazelen, tuinkabouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |