Dagelijksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar je gebruikt het bad dan ook niet, neem ik aan?
ik zat te genieten van alle mooie foto's die voorbijkwamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen, de keuken is echt een juweeltje van smakeloosheid
het centrum valt wel mee hoor. prachtige panden op de havens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:00 schreef Oksel het volgende:
Schiedam.. grootste pauperstad van NL, maar wel met paar mooie pandjes in de binnenstad. Prijs vind ik meevallen inderdaad.
http://www.rijksmonument-(...)en-verbeteringen.phpquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat te genieten van alle mooie foto's die voorbijkwamen.
tot ik bij de keuken kwam.
wat is dat een afknapper. vreselijk
De keuken en de badkamer vallen behoorlijk uit de toon ja. Zonde.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat schitterend zeg. Maar je moet geen houtworm krijgen. Wát een onderhoud...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:25 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Maar toch... al zou ik die keuken verplicht zo moeten houden (brr..) alleen al voor die bibliotheek (beide kamers) zou ik het doen....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Stokken_en_stenen bovenstaande leuk vindt dan is dit misschien ook wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Trouwens zo'n project lijkt me ook wel wat als ik de tijd en het geld zou hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)country-retreat.html
Gaaf!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:17 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Als Stokken_en_stenen bovenstaande leuk vindt dan is dit misschien ook wel wat![]()
Bieden maar...
http://beskrivning.fasad.eu/objekt/737333/beskrivning.html
[ afbeelding ]
Zulke objecten als dit zal je in ons landje helaas niet zo snel aantreffen.
Een herenhuis met een lullige badkamer en een onhandige keuken (oversteken voor het afgieten) die ook niet doet denken aan een herenhuis. Bovendien moet de hele familie in de ouderslaapkamer tanden poetsen omdat daar in de badkamer geen ruimte voor was. Heel geschikt met pubers in huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
tsja, jij en ik zien een arbeiderswoninkje, de makelaar spreekt van een herenhuis. Maar qua ruimte zit het daar tussenin.
Elke slaapkamer heeft een eigen wastafel, kijk maar op de plattegrond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Een herenhuis met een lullige badkamer en een onhandige keuken (oversteken voor het afgieten) die ook niet doet denken aan een herenhuis. Bovendien moet de hele familie in de ouderslaapkamer tanden poetsen omdat daar in de badkamer geen ruimte voor was. Heel geschikt met pubers in huis.
Ruwe houten balken in de constructie .quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:44 schreef Aoxomoxoa het volgende:
deze is dan weer wat duurder, maar wel een sjiek naambordje op je wc deur.
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:25 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/leidschendam/huis-49728737-herberg-80/
Bouwval midden in een jaren 80-woonwijk.![]()
Tuin is weg en de oprit is begroeid en verzakt.
Proest 265.000 euro.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet? Dat heet lekkage.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe je nou bruine strepen op muren en plafond krijgt.
Op de kleur na is die keuken best wel ok. Beetje schilderen en je hebt een nette keuken.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
It's a blue blue christmas kitchen without you
[ afbeelding ]
Hier voor heel veel geld en weinig ruimte. (hoewel? volgens mij klopt die 70m2 niet helemaal?)
Volgens mij is dit een zwaar vervuilde woning (en tuin) geweest. Lijkt er op dat alles prof. Verwijderd, gestript en behandeld is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:25 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ha en dan een asbest, ouderdom en niet-bewoningsclausule... Dus ga er maar vanuit dat de hele omschrijving van de makelaar genegeerd mag worden want als je na aankoop een gebrek vindt ben je altijd zelf de klos. Wat een verkoopprijsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:25 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als ik het geld had...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:42 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Lekkage bovenverdieping bij dakkapel.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die moet ik niet aan mijn vrouw laten zien...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:42 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De naam van de makelaar is dan wel weer toepasselijk, 'De Gier', je bent dus kaalgeplukt....quote:Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ha en dan een asbest, ouderdom en niet-bewoningsclausule... Dus ga er maar vanuit dat de hele omschrijving van de makelaar genegeerd mag worden want als je na aankoop een gebrek vindt ben je altijd zelf de klos. Wat een verkoopprijs
Leuk maar zelfs als je de hoofdprijs van staatsloterij wint (nu 22,1 miljoen netto) kan je er niet wonen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:42 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
De ex bewonersquote:Op zondag 22 mei 2016 14:25 schreef PandaDrop het volgende:
http://www.funda.nl/koop/voorburg/huis-48140813-oosteinde-100/
Huis is niet zo bijzonder, maar vergeet niet dat her in WOII Duitsers hier gehuisvest hebben.![]()
Dan heb je een eigen Moffenhaus.
https://www.leidschendam-(...)943/19422V20248.html
Ah ja, ik las ooit ergens dat iedere Argentijnse stiekem een prinsesje wil wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die moet ik niet aan mijn vrouw laten zien...
Die wil dat ik ooit een kasteel voor haar koop
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah ja, ik las ooit ergens dat iedere Argentijnse stiekem een prinsesje wil worden
Sommigen schoppen het zelfs tot koninginquote:Op zondag 22 mei 2016 14:39 schreef Gaoxing het volgende:
Ah ja, ik las ooit ergens dat iedere Argentijnse stiekem een prinsesje wil worden
wat dacht je van lekkagequote:Op zondag 22 mei 2016 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als het een ander gebouw betreft...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:18 schreef bondage het volgende:
Mooie combi ook, het heeft ook moderne elementen
[ afbeelding ]
Iemand wakker maken om te vertellen hoe mooi hij/zij is als hij/zij slaapt.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:10 schreef flipsen het volgende:
Beetje rare tekst. Je bent lief als je slaapt, dus of je alsjeblieft wakker wil worden? Want dan ben je niet meer lief?
Owjaquote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als het een ander gebouw betreft...
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bijzondere aanrecht met eettafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vind dat gasstel zo in het blad verwerkt echt helemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze stout als tegenovergestelde zien van lief en dan heeft het wel een betekenisquote:Op zondag 22 mei 2016 18:10 schreef flipsen het volgende:
Beetje rare tekst. Je bent lief als je slaapt, dus of je alsjeblieft wakker wil worden? Want dan ben je niet meer lief?![]()
Het is een oud herenhuis en een keer uitgebouwd met bij- en waskeuken. Een onhandige inrichting zegt niets over wel of niet herenhuis en deze keuken is makkelijk te veranderen. Aan de buitenkant zie je dat er werk van gemaakt, het is niet zomaar een huis. Ernaast staat een villa, waardoor het kleiner lijkt. De plattegrond laat zien dat het wel een groot huis is. Maar er had eigenlijk een mansardedak met vliering moeten zijn Het is waarschijnlijk net geen herenhuis, maar kan er wel voor doorgaan als je dat graag wil (makelaar, verkoper).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:11 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]
Een herenhuis met een lullige badkamer en een onhandige keuken (oversteken voor het afgieten) die ook niet doet denken aan een herenhuis. Bovendien moet de hele familie in de ouderslaapkamer tanden poetsen omdat daar in de badkamer geen ruimte voor was. Heel geschikt met pubers in huis.
Ik heb ook een herenhuis. Als ik brieven krijg staat er altijd 'heer' voor mijn naam en ik woon hier, dus is het een herenhuis.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk net geen herenhuis, maar kan er wel voor doorgaan als je dat graag wil (makelaar, verkoper).
Loesje spreukenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:05 schreef snellejelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is lekker wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |