Een arbeiderswoninkje met 150 m2 woonoppervlak?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
tsja, jij en ik zien een arbeiderswoninkje, de makelaar spreekt van een herenhuis. Maar qua ruimte zit het daar tussenin.
Dat is echt onzin. Ik heb op de badkamer een echte houten vloer met vrijstaand bad er hier nooit last van hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:42 schreef flipsen het volgende:
Sowieso in zo´n badkuip niet fijn. Ja, het staat hardstikke leuk en romantisch, maar probeer je maar eens met goed fatsoen af te spoelen na het badderen zonder dat je daarna kan lopen dweilen. Eén keer zo´n romantische hotelkamer geboekt, nooit weer
Dagelijksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar je gebruikt het bad dan ook niet, neem ik aan?
ik zat te genieten van alle mooie foto's die voorbijkwamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen, de keuken is echt een juweeltje van smakeloosheid
het centrum valt wel mee hoor. prachtige panden op de havens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:00 schreef Oksel het volgende:
Schiedam.. grootste pauperstad van NL, maar wel met paar mooie pandjes in de binnenstad. Prijs vind ik meevallen inderdaad.
http://www.rijksmonument-(...)en-verbeteringen.phpquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat te genieten van alle mooie foto's die voorbijkwamen.
tot ik bij de keuken kwam.
wat is dat een afknapper. vreselijk
De keuken en de badkamer vallen behoorlijk uit de toon ja. Zonde.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat schitterend zeg. Maar je moet geen houtworm krijgen. Wát een onderhoud...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:25 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Maar toch... al zou ik die keuken verplicht zo moeten houden (brr..) alleen al voor die bibliotheek (beide kamers) zou ik het doen....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Stokken_en_stenen bovenstaande leuk vindt dan is dit misschien ook wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Trouwens zo'n project lijkt me ook wel wat als ik de tijd en het geld zou hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)country-retreat.html
Gaaf!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:17 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]
Als Stokken_en_stenen bovenstaande leuk vindt dan is dit misschien ook wel wat![]()
Bieden maar...
http://beskrivning.fasad.eu/objekt/737333/beskrivning.html
[ afbeelding ]
Zulke objecten als dit zal je in ons landje helaas niet zo snel aantreffen.
Een herenhuis met een lullige badkamer en een onhandige keuken (oversteken voor het afgieten) die ook niet doet denken aan een herenhuis. Bovendien moet de hele familie in de ouderslaapkamer tanden poetsen omdat daar in de badkamer geen ruimte voor was. Heel geschikt met pubers in huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
tsja, jij en ik zien een arbeiderswoninkje, de makelaar spreekt van een herenhuis. Maar qua ruimte zit het daar tussenin.
Elke slaapkamer heeft een eigen wastafel, kijk maar op de plattegrond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Een herenhuis met een lullige badkamer en een onhandige keuken (oversteken voor het afgieten) die ook niet doet denken aan een herenhuis. Bovendien moet de hele familie in de ouderslaapkamer tanden poetsen omdat daar in de badkamer geen ruimte voor was. Heel geschikt met pubers in huis.
Ruwe houten balken in de constructie .quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:44 schreef Aoxomoxoa het volgende:
deze is dan weer wat duurder, maar wel een sjiek naambordje op je wc deur.
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:25 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/leidschendam/huis-49728737-herberg-80/
Bouwval midden in een jaren 80-woonwijk.![]()
Tuin is weg en de oprit is begroeid en verzakt.
Proest 265.000 euro.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |