Ja, we zijn er toch al uit geschopt, gaan we niet vrolijk lopen doen over een of andere Amerikaan.quote:
Ik begreep dat ie nogal met een sterkte come-back bezig is, een of andere filmsong geschreven die het goed doet, geen idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Justingod. Oh nee, wacht, eveneens vergane glorie die komt om zijn carrière op te poetsen
Zeg hé.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Justingod. Oh nee, wacht, eveneens vergane glorie die komt om zijn carrière op te poetsen
Ik geloof niet dat de Paus op Justin Timberlake.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, is Justin Timberlake de Paus ofzo? (en dan nog)
Ja, precies, hij is bezig met een come-back, maar hij is er nog niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie nogal met een sterkte come-back bezig is, een of andere filmsong geschreven die het goed doet, geen idee.
Het is al lang op shownieuws geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef Greys het volgende:
Sietse zegt dat hij in de 10 seconden iets meer vrijheid heeft maar ook echt liever niet ivm back-up tapes. Op boete of andere gevolgen geeft hij nog geen antwoord. Moet hij vast mee wachten tot het op Shownieuws is geweest
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie nogal met een sterkte come-back bezig is, een of andere filmsong geschreven die het goed doet, geen idee.
Dit is niet grappig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihihihiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de Paus op Justin Timberlake.
()
Haha hou op, zojuist een hardverzakkingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef pussycatdoll het volgende:
Breek!![]()
![]()
![]()
![]()
Douwe Bob disqualified after lyric change
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef pussycatdoll het volgende:
Breek!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is al lang op shownieuws geweest.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant hij houdt zich toch gewoon aan dezelfde melodie en cameradingen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
"Sowieso tekst terug wijzigen" is het antwoord.
Over andere gevolgen blijft hij nog vaag.
Ik snap het trouwens serieus wel hoor, dat je je tekst niet meer mag aanpassen na zeshonderdachtenveertig repetities. Eerlijk is eerlijk.
Dan zit hij er dus nog wel gewoon in.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik snap het trouwens serieus wel hoor, dat je je tekst niet meer mag aanpassen na zeshonderdachtenveertig repetities. Eerlijk is eerlijk.
Ja, hij wil geen precedent scheppen natuurlijk. Voor je het weet wordt er in het Armeens iets politiek incorrects gezongen tijdens de finale.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
Gaat hij ook niet alleen over denk ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:17 schreef Greys het volgende:
Ja natuurlijk. Alleen kunnen ze dat niet meteen zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaat hij ook niet alleen over denk ik?
Maar als die vlag geen straf kreeg terwijl dat wereldwijd werd uitgezonden, moet het toch wel zonder gevolgen blijven.
Hij heeft vanavond tijdens de juryshow een hele andere laatste zin gezongen.quote:
Knurft die je dr bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef pussycatdoll het volgende:
Breek!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |