Geen idee. Niet echt handig.quote:
Zo ben ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:46 schreef Elvi het volgende:
Alsof ik mn ouders hoor praten"in je goede broek!?"
Doet m'n moeder ook altijd als m'n vader weer eens wil gaan klussen in z'n goeie spijkerbroekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:46 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het ook cute. En dan heb je van die zure sloten als burenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Schattig he! Vind het wel attent. Alleen jammer dat die Fransen niet zo hartelijk zijn.
Bob vindt hem vriendelijk. Bob stelt geen eisen.quote:
Ik doe het ze niet na hoor. Maar ik ga ook niet emigreren naar Frankrijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog MAVO-2 gehalte hoor.
tsja, vive la Francequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het ook cute. En dan heb je van die zure sloten als buren
Ik weet niet waar hij geweest isquote:
Ik hoor het..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bob vindt hem vriendelijk. Bob stelt geen eisen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor. Maar ik ga ook niet emigreren naar Frankrijk
Yep, ik zou daar ook amper een stokbrood kunnen bestellenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor. Maar ik ga ook niet emigreren naar Frankrijk
Oh ja *noteert*quote:
Echt he... Hij ziet toch hetzelfde als wij of zijn de Fransen alleen zo zuur als er een camera bij is?quote:
Emigreren beslis je niet binnen een paar maanden dus ik zou zeker op cursus gaan en thuis met elkaar al vaak Frans praten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik zou daar ook amper een stokbrood kunnen bestellen
Haha ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ik dacht serieus... gaat ze nou een drol laten zien?
Ik verwachte een slang.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ik dacht serieus... gaat ze nou een drol laten zien?
LE brood!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik zou daar ook amper een stokbrood kunnen bestellen
Pain de stocque.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed komen met die 2.
Ik ook. Ze bennen ook wel een bepaalde gunfactorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
ik ben niet jaloers, ik gun het ze van harte
Mooie huis, mooie locatiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
ik ben niet jaloers, ik gun het ze van harte
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:53 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed komen met die 2.
"Nou Rob hoe staat het er voor"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Snowsquall het volgende:
Hij moet eigenlijk 99% van het werk doen
En de hoofdletter a .quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nou de h uit mijn naam weg gehaald?
quote:
Viel me eerder ook al op met de wasmiddel!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom is deze bus trouwens niet gespiegeld?![]()
En die muur!quote:
Nee, ze wonen er bijna een jaar, toch?quote:
Ze zijn dood voor alles klaar is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect dat ze zoveel zelf doen en kunnen.
Maar misschien toch maar eens 1 of 2 hulpjes inschakelen..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Wel respect dat ze zoveel zelf doen en kunnen.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, ze wonen er bijna een jaar, toch?
quote:
Hebben jullie een goed punt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar misschien toch maar eens 1 of 2 hulpjes inschakelen..
Misschien kunnen die nog een beetje helpen?quote:
70.000 ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Pas na een jaar open...dan moeten ze een behoorlijk budget hebben gehad.
Dat inderdaad. Als je het verneukt bij vrienden, is het minder ergquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Een keer proefdraaien als het ware.
ze hebben we het gun factorquote:
ook niet echt handig met al die trapjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe gaan ze het redden als 1 van de twee fysiek wat mankeert....
Als ze genoeg verdienen iemand inhuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
Was toch zonder die afkoopsom meegeteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, geen megabudget dus. Om een jaartje zonder gasten te leven heb je al 30k a 40k nodig.
Hij heeft al 2 ribben gebroken, dus ze kunnen wel iets opvangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
das onbetaalbaar joh, dan houden ze niks meer overquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze genoeg verdienen iemand inhuren.
Daar hoef je niet helemaal voor naar Frankrijk te gaan. Die zitten hier in het park ook.quote:
hier soms in de tuinquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar hoef je niet helemaal voor naar Frankrijk te gaan. Die zitten hier in het park ook.
psies! Of gewoon google mapsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar hoef je niet helemaal voor naar Frankrijk te gaan. Die zitten hier in het park ook.
Yep, daarvoor kun je ook naar de Huttenheugte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen tuinquote:
Ik heb eksters op het balkon, somsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin![]()
Ik heb wel duiven op m'n balkon en een kat die over het schuurtje loopt.
Kutbeesten. Die schijten alles onder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb eksters op het balkon, soms
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef Wave103 het volgende:
de truc is om met de hamer op de noten te slaan
soms is het zo simpel hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef Wave103 het volgende:
Echte Rocket Science!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef Wave103 het volgende:
En duiven niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kutbeesten. Die schijten alles onder.
dat is nou ijzerquote:
Van die duiven heb ik nooit zo'n last. Maar van die eksters des te meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En duiven niet?
Wij vinden hier eigenlijk nooit ekster-shit op het balkon. M'n auto zit altijd wel helemaal onder
Dan hebben wij het goed geregeld. Wij de eksters en jij de duivenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van die duiven heb ik nooit zo'n last. Maar van die eksters des te meer![]()
quote:Blot-l'Eglise Bonjour à tous, hallo allemaal, In wat voor een geweldig avontuur en droom zijn we beland?? Het voelt al erg lang als thuis, maar tegelijkertijd is het nog steeds een onwerkelijk iets: wonen wij hier écht, in dit geweldig stukje Frankrijk?
De afgelopen 2 jaar hebben we veel beleefd, meestal positief en vol goede moed. De verbouwing kost ongeveer 3 x zoveel tijd dan we hadden ingeschat, deels omdat materialen kopen je altijd een dag kost, deels omdat we voor een zo mooi mogelijk plaatje (en dus afwerking etc.) kiezen. Ook de hoge ruimtes kosten letterlijk en figuurlijk méér... maar we zijn tot nu toe erg tevreden over het resultaat.
De filmopnames met de 3 verschillende crews van "Ik Vertrek" hebben we ervaren als een spannend, maar erg leuke belevenis; leuke mensen ontmoet, we voelden ons niet gestuurd, gingen meestal onze eigen gang... En wie weet, komt er nog eens een crew kijken wat we er uiteindelijk van hebben gemaakt! Zij zijn welkom!
Wat ons tegenviel waren de ontzettend dikke muren, waardoorheen we afvoerbuizen, waterleidingen en elektrabuizen wilden leiden. Een watergekoelde kernboor gehuurd die best diep kon boren en nóg waren we soms niet helemaal tot de volgende ruimte!
Wat ons méévalt zijn de prijzen van bouwmaterialen :-) altijd prettig... We hebben wel de lange bedden in Nederland gekocht, evenals sommige marktplaatsspullen, want tweedehands zaken zijn hier dan wél weer duurder. We zijn er nog niet helemaal: er moet nog één gastenkamer worden afgerond, evenals onze eigen slaapkamer. Ook een keuken ín huis zou handig zijn om straks ontbijtjes te maken... koken doen we nu óf in het appartement (indien niet verhuurd) óf in de caravan. We hopen in juli wel klaar te zijn met deze klussen.
We hebben ook nog genoeg ideeën voor het wellness- en buitengebeuren, maar dat zal de komende jaren geleidelijk gestalte krijgen. Eerst de zomer in met hopelijk mooi weer en gasten die net als wij graag in deze streek willen genieten. Dus zeggen wij: au revoir, tot ziens!
xx Bob & Jos Mud
Moulin de la Fayolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ben jij toch ook wel gewend?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:39 schreef MCH het volgende:
Lijkt me wel kut dat Bob al 33 jaar tijdens de seks een mannennaam moet roepen als hij klaarkomt.
Dit is ongetwijfeld een van de meest gestelde vragen aller tijden. Bijna iedereen herkent dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:46 schreef Elvi het volgende:
Zure Fransen ook altijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Snowsquall het volgende:
Die vent staat te kijken van; Wat motten jullie nou?
En zie hier: de naïeve Hollander.quote:
Ah, dat is toch die familie waarbij er iets kapot ging (wasmachine ofzo) , het zoontje het moest uitleggen aan het bedrijf en dat die vader boos was omdat zijn zoontje de waarheid vertelde dat er aan geprutst wasquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ah, dat is toch die familie waarbij er iets kapot ging (wasmachine ofzo) , het zoontje het moest uitleggen aan het bedrijf en dat die vader boos was omdat zijn zoontje de waarheid vertelde dat er aan geprutst was?
Is dat een "Hoe is het nu met..." aflevering?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:04 schreef Adrie072 het volgende:
@ikvertrek
In #IkVertrek een weerzien met de familie Paauwe #Frankrijk en Kees en Monique #Duitsland ow.ly/4Mcl300auc3 pic.twitter.com/2hXiLoQyAc
[..]
Ah, dat is toch die familie waarbij er iets kapot ging (wasmachine ofzo) , het zoontje het moest uitleggen aan het bedrijf en dat die vader boos was omdat zijn zoontje de waarheid vertelde dat er aan geprutst was?
Oh ja!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:37 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
2012 was dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja!
Maar dat is niet zo héél lang geleden, toch?
[..]
2012quote:
valt wel mee johquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:43 schreef Revanches het volgende:
Dat Zeeuws is ook niet te verstaan zeg..lijkt wel Fries
Nou nou nouquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:43 schreef Revanches het volgende:
Dat Zeeuws is ook niet te verstaan zeg..lijkt wel Fries
Dat viel mij ook al op! Heeft hij zeer snel opgepikt.quote:
Snel? Overtoom is snel!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op! Heeft hij zeer snel opgepikt.
quote:
Nog steeds niet echt geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Snel? Overtoom is snel!
Dit is razend snel.
Ben benieuwd of die ouders al Frans spreken.
Zeeuws iddquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik versta haar amper. Damn wat een kutaccent.
Ik ken mensen die een schaap gewoon in de kofferbak van hun personenwagen vervoeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:55 schreef Elvi het volgende:
Dat schaap in het busjegotver wat een mensen joh
Niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een Spaanse hond spreek je aan met Piti
bij een sedan kan dat primaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een schaap gewoon in de kofferbak van hun personenwagen vervoeren.
Dit kwam ook bij mij opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen gaan écht op hun huisdier lijken zeg.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben ze dat vooraf niet gecontroleerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
gas, water en Electra kapot...man man man
Ik gok van nier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hebben ze dat vooraf niet gecontroleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |