Hoe kwam je hier nou weer bijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
Playstation Now is beschikbaar vanaf 25 mei. Haha waarom zou je voor deze service moeten betalen?Het gaat toch gewoon om het gamen van je eigen games van de PS3?
In de war met de backwards compatibility van Xbox? Daar kun je namelijk eerder gekochte games op de 360 spelen op je Xbox One. Maar niet streamen, wat de essentie van PS Now is.quote:
Ik las even te snel. Verder ben ik het eens met T_Fuff. PS3 spellen koop je tegenwoordig voor minder +/- € 5,-. Ik speel wel gewoon op mijn Ps3 met DS4 controller.quote:
grr 33eurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie deal voor de Uncharted Collection.
http://www.cdkeys.com/pla(...)on-playstation-4-ps4
Wel een USA PSN account voor nodig
Net zelf aangeschaft via deze weg. Cheap! Ik had de link naar de downloadcode na betaling al na 2 seconde in de mail
Sorry als deze aanbieding al bekend was
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grr 33eur
ik helemaal blij, denk écht een goede deal
nopeHad ie de helft geweest was het een instabuy
17eur om ze alle 3 te streamen over 4 dagen, das goedkoperquote:
Als ze het nou even duur maken als ps+ had ik mogelijk een jaar abo gekocht.. Killzone/resistance/infamous etc zijn wel leuk om te spelen en op het moment heb ik geen ps3 meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:37 schreef Morri2 het volgende:
17 euro per maand...Dat haal ik er persoonlijk nooit uit. Ik speel daarvoor te weinig. Koop ik liever de remakes
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze het nou even duur maken als ps+ had ik mogelijk een jaar abo gekocht.. Killzone/resistance/infamous etc zijn wel leuk om te spelen en op het moment heb ik geen ps3 meer
Die je vervolgens weer kan verhandelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:37 schreef Morri2 het volgende:
17 euro per maand...Dat haal ik er persoonlijk nooit uit. Ik speel daarvoor te weinig. Koop ik liever de remakes
Dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..
Dat is dus eigenlijk wat ik zegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..
gelukkig zijn we het eensquote:
Hoe fix je een US account?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie deal voor de Uncharted Collection.
http://www.cdkeys.com/pla(...)on-playstation-4-ps4
Wel een USA PSN account voor nodig
Net zelf aangeschaft via deze weg. Cheap! Ik had de link naar de downloadcode na betaling al na 2 seconde in de mail
Sorry als deze aanbieding al bekend was
via de us storequote:
ik zie iets van 6 games die ik nog wil spelen, dus ik neem t wel een maandje, misschien twee..en dan is het uit met de pretquote:
Ik doe het wel als er geen andere games zijn die ik wil spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie iets van 6 games die ik nog wil spelen, dus ik neem t wel een maandje, misschien twee..en dan is het uit met de pret
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
23-05 tot en met 29-05 bij de MM.
Waren je ogen zoveel achteruit gegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb een nieuwe bril en alle games lijken opeens een stuk hogere resolutie te hebben![]()
Leuke actie maar met zulke prijzen ben je niet goedkoper uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
23-05 tot en met 29-05 bij de MM.
Ik heb het 1x gedaan.. Belde dat ik 1 game wilde ruilen en dan kon prima! Sta je daar in de rij fucking lang te wachten... sorry je moet wel alle games bij je hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Leuke actie maar met zulke prijzen ben je niet goedkoper uit.
Verklaar deze trucquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Jimbo het volgende:
ik koop morgen alle games, laat ze in de seal en ga op maandag na t werk weer langs, dan kan je ze voor de actieprijs meekrijgen en heb je sowieso t aanbod.
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemenquote:
Je kan een gelijk weer meenemen na het retourneren? Dacht ze nemen altijd alles mee naar achter eerst oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemen
je krijgt gewoon je korting dus
Nice, maar voor mij heeft het geen zin, want ik heb alle games die ik tof vind al. Ik zou niet weten welke 3 games ik danog zou moeten nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemen
je krijgt gewoon je korting dus
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan een gelijk weer meenemen na het retourneren? Dacht ze nemen altijd alles mee naar achter eerst oid.
overwatch uncharted4 darksouls 3..im settledquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef DKUp het volgende:
Ik ben ook geen fan van die actie, maar sommige mensen wel......
Overwatch is niet mn ding, DS3 ook niet en Uncharted 4 heb ik al uitgespeeld. Ik denk dat ik ga voor Mortal Kombat, Black Ops 3 en nog iets.... Geen idee wat nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
overwatch uncharted4 darksouls 3..im settled
Als je drie spellen wilt inderdaad, anders niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ze allemaal nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je drie spellen wilt inderdaad, anders niet echt
Hier zit ik dus ook aan te denken 😁quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef Dark Souls een kans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Overwatch is niet mn ding, DS3 ook niet en Uncharted 4 heb ik al uitgespeeld. Ik denk dat ik ga voor Mortal Kombat, Black Ops 3 en nog iets.... Geen idee wat nog.
pics van je #ynwa tattooquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ze allemaal nog nieten ik wil ze wel
wel jammer dat ik deze en aankomende maand zo geldloos ben al eigenlijkmn tattoo is zegmaar 6x zo duur uitgevallen als dat ik hoopte
die staat al een tijdjequote:
Mad Max is tofquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, zit wat door die titels te kijken... Is Mad Max de moeite waard ofzo. Want bv Dark Souls is niet mijn ding, maar Mortal Kombat is op zich wel aardig, maar dan moet ik er nog 2 titels bij hebben
Was hij in de aanbieding? Dacht dat de oudere GTA's 15 per stuk waren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:04 schreef Drankster het volgende:
GTA: Vice City gekocht voor €7,99 en man, de framerate en controls zijn echt pure aids.
De soundtrack is en blijft awesome.
Nog steeds, tot 2 juni.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 05:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was hij in de aanbieding? Dacht dat de oudere GTA's 15 per stuk waren.
Behalve dat de soundtrack ook fucked up is, geen michael jackson?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:04 schreef Drankster
het volgende:
GTA: Vice City gekocht voor €7,99 en man, de framerate en controls zijn echt pure aids.
De soundtrack is en blijft awesome.
Echt niet die flash sale is bagger gastquote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:04 schreef Necrodeath het volgende:
Die US sale op het moment in de PS Store is echt heel nice.
Die in EU is daarentegen zwakjes helaas...
Ook dat niet nee En nog zo'n Spaans nummer is verwijderdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Behalve dat de soundtrack ook fucked up is, geen michael jackson?
ik heb nog 70 euro aan psn tegoed op mijn europese accountquote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:04 schreef Necrodeath het volgende:
DaSo 3 is ook meesterlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Bloodborne uitgespeeld, meesterlijke game!
Nu tijd voor iets simpels tussendoor en daarna maar aan DS3 beginnen
Kan je niet eerst retouren?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef DKUp het volgende:
Kan ik met de bon van Uncharted 4 terug om dinsdag Overwatch en nog een spel te halen?
(3=2 MM)
Volgens mij moet ik 7 euro betalen voor Uncharted (omdat de prijs is verhoogd) en dan is de actie gewoon met twee andere spellen normaal.quote:
Bel die faggets morgen gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik 7 euro betalen voor Uncharted (omdat de prijs is verhoogd) en dan is de actie gewoon met twee andere spellen normaal.
Ik kijk dinsdag wel anders even
Zolang het plastic nog om het hoesje zit moet er geen problemen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:14 schreef DKUp het volgende:
Kan ik met de bon van Uncharted 4 terug om dinsdag Overwatch en nog een spel te halen?
(3=2 MM)
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zolang het plastic nog om het hoesje zit moet er geen problemen zijn denk ik.
Ja dan heb je pech vrees ik. Had Samurai Warriors 4 gekocht maar had alleen Japanse dub dus wou het terugbrengen maar kon niet omdat de seal verbroken was.quote:
Misschien maar beter ook, ik heb nog wat uit te spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech vrees ik. Had Samurai Warriors 4 gekocht maar had alleen Japanse dub dus wou het terugbrengen maar kon niet omdat de seal verbroken was.
Ja je kent de regels toch. Zelfs de Bart Smit zou ze niet meer terugnemenquote:
Ook een seal vanuit de fabriek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja je kent de regels toch. Zelfs de Bart Smit zou ze niet meer terugnemen
Maar bij de Mediamarkt zit meestal toch geen seal, want de games zitten in zo'n doosje? Haal nooit games daar
Welke mooie deals hebben ze dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:04 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat er mij niet om dat er toppers in staan met redelijke kortingen, maar gewoon dat er aardig wat spellen in staan die ik voor de volle prijs altijd links laat liggen, maar voor een paar dollar best wil proberen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet die flash sale is bagger gast
Killzone voor 5 dollar maakt het wel het proberen waard, ook TWD complete seizoen voor 5 dollar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet die flash sale is bagger gast
En het moet toch sowieso binnen 24 uur? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech vrees ik. Had Samurai Warriors 4 gekocht maar had alleen Japanse dub dus wou het terugbrengen maar kon niet omdat de seal verbroken was.
Dan heb je voorlopig nog wat te doen danquote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef RickoKun het volgende:
The witcher 3 vanilla plat gehaald
Nu nog de DLC en daarna Dying Light uitspelen en daarna eindelijk beginnen aan DaSo 3
2 weken bij Mediamarkt.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het moet toch sowieso binnen 24 uur? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Nice, zeker de 50 headshots als laatste moeten halen?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef RickoKun het volgende:
The witcher 3 vanilla plat gehaald
Nu nog de DLC en daarna Dying Light uitspelen en daarna eindelijk beginnen aan DaSo 3
http://www.ebay.nl/itm/OF(...)iginal-/121331973249quote:Op zondag 22 mei 2016 16:21 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand waar je blanco hoesjes voor de PS4 games kan halen?
Heb wat games waarvan de hoesjes kapot/beschadigd zijn en ik ben nogal een pietje precies op dat punt.
doe nou maarquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Fylax het volgende:
wel klote, ik heb the witcher 3 toen n keer via steam gehaald, maar alleen de intro gedaan want ik speel niet meer op PC.
nog ff twijfelen dus
Ik had hem bij mijn videokaart gekregenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Fylax het volgende:
wel klote, ik heb the witcher 3 toen n keer via steam gehaald, maar alleen de intro gedaan want ik speel niet meer op PC.
nog ff twijfelen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |