Misschien maar beter ook, ik heb nog wat uit te spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech vrees ik. Had Samurai Warriors 4 gekocht maar had alleen Japanse dub dus wou het terugbrengen maar kon niet omdat de seal verbroken was.
Ja je kent de regels toch. Zelfs de Bart Smit zou ze niet meer terugnemenquote:
Ook een seal vanuit de fabriek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja je kent de regels toch. Zelfs de Bart Smit zou ze niet meer terugnemen
Maar bij de Mediamarkt zit meestal toch geen seal, want de games zitten in zo'n doosje? Haal nooit games daar
Welke mooie deals hebben ze dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:04 schreef Necrodeath het volgende:
Die US sale op het moment in de PS Store is echt heel nice.
Die in EU is daarentegen zwakjes helaas...
Het gaat er mij niet om dat er toppers in staan met redelijke kortingen, maar gewoon dat er aardig wat spellen in staan die ik voor de volle prijs altijd links laat liggen, maar voor een paar dollar best wil proberen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet die flash sale is bagger gast
Killzone voor 5 dollar maakt het wel het proberen waard, ook TWD complete seizoen voor 5 dollar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet die flash sale is bagger gast
En het moet toch sowieso binnen 24 uur? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech vrees ik. Had Samurai Warriors 4 gekocht maar had alleen Japanse dub dus wou het terugbrengen maar kon niet omdat de seal verbroken was.
Dan heb je voorlopig nog wat te doen danquote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef RickoKun het volgende:
The witcher 3 vanilla plat gehaald
Nu nog de DLC en daarna Dying Light uitspelen en daarna eindelijk beginnen aan DaSo 3
2 weken bij Mediamarkt.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het moet toch sowieso binnen 24 uur? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Nice, zeker de 50 headshots als laatste moeten halen?quote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef RickoKun het volgende:
The witcher 3 vanilla plat gehaald
Nu nog de DLC en daarna Dying Light uitspelen en daarna eindelijk beginnen aan DaSo 3
http://www.ebay.nl/itm/OF(...)iginal-/121331973249quote:Op zondag 22 mei 2016 16:21 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand waar je blanco hoesjes voor de PS4 games kan halen?
Heb wat games waarvan de hoesjes kapot/beschadigd zijn en ik ben nogal een pietje precies op dat punt.
doe nou maarquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Fylax het volgende:
wel klote, ik heb the witcher 3 toen n keer via steam gehaald, maar alleen de intro gedaan want ik speel niet meer op PC.
nog ff twijfelen dus
Ik had hem bij mijn videokaart gekregenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Fylax het volgende:
wel klote, ik heb the witcher 3 toen n keer via steam gehaald, maar alleen de intro gedaan want ik speel niet meer op PC.
nog ff twijfelen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |