quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
23-05 tot en met 29-05 bij de MM.
Waren je ogen zoveel achteruit gegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb een nieuwe bril en alle games lijken opeens een stuk hogere resolutie te hebben![]()
Leuke actie maar met zulke prijzen ben je niet goedkoper uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
23-05 tot en met 29-05 bij de MM.
Ik heb het 1x gedaan.. Belde dat ik 1 game wilde ruilen en dan kon prima! Sta je daar in de rij fucking lang te wachten... sorry je moet wel alle games bij je hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Leuke actie maar met zulke prijzen ben je niet goedkoper uit.
Verklaar deze trucquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:34 schreef Jimbo het volgende:
ik koop morgen alle games, laat ze in de seal en ga op maandag na t werk weer langs, dan kan je ze voor de actieprijs meekrijgen en heb je sowieso t aanbod.
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemenquote:
Je kan een gelijk weer meenemen na het retourneren? Dacht ze nemen altijd alles mee naar achter eerst oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemen
je krijgt gewoon je korting dus
Nice, maar voor mij heeft het geen zin, want ik heb alle games die ik tof vind al. Ik zou niet weten welke 3 games ik danog zou moeten nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
14dagen retourtijd. dus zolang ze in de seal zitten kan je ze retourneren tijdens de actieperiodeen gelijk weer meenemen
je krijgt gewoon je korting dus
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan een gelijk weer meenemen na het retourneren? Dacht ze nemen altijd alles mee naar achter eerst oid.
overwatch uncharted4 darksouls 3..im settledquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef DKUp het volgende:
Ik ben ook geen fan van die actie, maar sommige mensen wel......
Overwatch is niet mn ding, DS3 ook niet en Uncharted 4 heb ik al uitgespeeld. Ik denk dat ik ga voor Mortal Kombat, Black Ops 3 en nog iets.... Geen idee wat nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
overwatch uncharted4 darksouls 3..im settled
Als je drie spellen wilt inderdaad, anders niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ze allemaal nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je drie spellen wilt inderdaad, anders niet echt
Hier zit ik dus ook aan te denken 😁quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef Dark Souls een kans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Overwatch is niet mn ding, DS3 ook niet en Uncharted 4 heb ik al uitgespeeld. Ik denk dat ik ga voor Mortal Kombat, Black Ops 3 en nog iets.... Geen idee wat nog.
pics van je #ynwa tattooquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ze allemaal nog nieten ik wil ze wel
wel jammer dat ik deze en aankomende maand zo geldloos ben al eigenlijkmn tattoo is zegmaar 6x zo duur uitgevallen als dat ik hoopte
die staat al een tijdjequote:
Mad Max is tofquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, zit wat door die titels te kijken... Is Mad Max de moeite waard ofzo. Want bv Dark Souls is niet mijn ding, maar Mortal Kombat is op zich wel aardig, maar dan moet ik er nog 2 titels bij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |