was al, sinds begin van het jaar :pquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:51 schreef HerrFritz het volgende:
Ligt het aan mij, maar ik zie nu op de RB Aston Martin staan... was dit al ?? of heb ik dat gewoon helemaal gemist?
Moet je hier ff kijken: http://www.f1fanatic.co.uk/pictures/new/quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef HerrFritz het volgende:
Ik ben trouwens ook wel geinteresseerd in mooie high res plaatjes van max in de RB
Maar op m'n polo (die gisteren is binnen gekomen) staat het niet terwijl op Max' polo staat t logo van AM welquote:
2 rondjes hooguitquote:
/troll-mode;quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:57 schreef RAVW het volgende:
en nu al weer op de 6de plaats aan tijd ...
moet die gast niet wennen aan die auto ...
maar dit laat wel zien hoe goed hij is.
het is zo als hij zelf zegt , gewoon gas geven en zo hard mogelijk gaan
ach je moet het toch even doen met een auto die je niet gewent benquote:
Nee, maar hij zit wel kort op zn teamgenoot. Hoewel het niets zegt is het goed te zien, maar voor hetzelfde geld was Max zn tank bijna leeg en die van Ricardo bijna vol. Dat zal hendig niet, maar je kan het nooit weten natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, maar hij zit wel kort op zn teamgenoot. Hoewel het niets zegt is het goed te zien, maar voor hetzelfde geld was Max zn tank bijna leeg en die van Ricardo bijna vol. Dat zal hendig niet, maar je kan het nooit weten natuurlijk.
P2 opnemen en vanavond om 00:00 uur kijken als ik terug kom van mn werk. Biertje erbij, wat nootjes, heerlijk
Hesjtek zin inquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
#genieten #henkeningrid #genietermaarvanmetjevrouwtje
Als dit je troll-mode is, dan moet je nog heel veel leren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
/troll-mode;
Ach, ik ben nu ook veel sneller in m'n BMW vergeleken met m'n ex-Opel, zo moeilijk is het niet
Fons en Jensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:18 schreef Geralt het volgende:
http://www.skysports.com/(...)-best-driver-line-up
Even stemmen wie de beste line-up heeft
Ik ben niet goed in trollen, dat wil ik eigenlijk wel zo latenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als dit je troll-mode is, dan moet je nog heel veel leren.
Gebeurt idd wel vakerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat wilde in FP1 al bij Red Bull naar binnen rijden. Hij was niet de eerste die zich vergiste, want ook Hamilton, Button en Massa zijn al eens de fout in gegaan
Max zei dat dat hem nooit zal gebeuren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat wilde in FP1 al bij Red Bull naar binnen rijden. Hij was niet de eerste die zich vergiste, want ook Hamilton, Button en Massa zijn al eens de fout in gegaan
Het beste is natuurlijk ook dat Sainz Kvyat compleet in de pan hakt. Als Kvayt Sainz in de pan hakt dan is Max dus ongeveer gelijk aan Kvyat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gebeurt idd wel vaker
Op Sky zeiden ze waarschijnlijk dat dit het laatste jaar van Kvyat zou zijn in de F1...
ex-teamgenoot?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Max doet het vooralsnog beter tov zijn teamgenoot.
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:38 schreef Geralt het volgende:
Vandaag 66 jaar geleden, de eerste Grand Prix ooit
mierenneukerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.
En Formule 1 races ook...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.
Om die streams draaiende te houden is het de bedoeling dat ze niet zomaar gedeeld worden en er met reddit log ins gewerkt wordt...quote:
Allemaal de schuld van Kvyatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef F1gamer het volgende:
Eerst herkent herkent qwindows mijn luidsprekers niet meer en na opnieuw starten heeft hij areo van mijn windows vensters naar windows 98 gezet
Zoals Max elke kans aangrijpt om aan te geven dat hij aan de auto moet wennen, zal ook Kvyat aan de auto moeten wennen. Als echter over 3 a 4 races hij consequent langzamer is dan Sainz, dan kunnen we van Kvyat denk ik afscheid nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
Dus om het gelijk van RB aan te tonen moet Sainz winnen van Kvyat
die is nog aan het chillenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef Angry_Bird het volgende:
Sainz 4e, Kbyat 5e
En VES nog geen tijd gezet.
Zit wel .2 tussenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef Angry_Bird het volgende:
Sainz 4e, Kvyat 5e
En VES nog geen tijd gezet.
Weinig actie momenteel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef SnowOokami het volgende:
ik mis alle actie omdat ik perongeluk de stream weggooide en nu heb ik hem niet meer
Ik leef voor de vrije trainingen. Quali en race kijk ik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:24 schreef Beach het volgende:
ik snap niet waarom mensen hier zoveel waarde hechten aan de tijd van een fp
Je ziet het toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef Floriz87 het volgende:
Is er ergens te zien op welke banden een bepaalde coureur rijdt? Nu is het appels met peren vergelijken als de een op medium rijdt en de ander op soft (voor zover fp tijden uberhaupt iets zeggen).
Ja, maar in een overzicht, live ergens. Nu moet ik steeds wachten tot een coureur daadwerkelijk in beeld wordt gebracht. Zou leuk zijn als ze het bij alle tijden lieten zien (dat rijtje links), gewoon het symbooltje erachter.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef tralalala het volgende:
We're lucky this is downhill in the pits
officiele formula 1 app. Daar kun je dat allemaal zien als je ervoor betaald. Gratis kun je alleen de rondetijden zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ja, maar in een overzicht, live ergens. Nu moet ik steeds wachten tot een coureur daadwerkelijk in beeld wordt gebracht. Zou leuk zijn als ze het bij alle tijden lieten zien (dat rijtje links), gewoon het symbooltje erachter.
ik denk dat je daarvoor livetiming moet hebben (app) kan iemand je vast wel wat over vertellen aangezien ik dat niet hebquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ja, maar in een overzicht, live ergens. Nu moet ik steeds wachten tot een coureur daadwerkelijk in beeld wordt gebracht. Zou leuk zijn als ze het bij alle tijden lieten zien (dat rijtje links), gewoon het symbooltje erachter.
Omdat het leuker is om te volgen dan niks volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:24 schreef Beach het volgende:
ik snap niet waarom mensen hier zoveel waarde hechten aan de tijd van een fp
Was er al bang voorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:29 schreef zolderraam het volgende:
[..]
officiele formula 1 app. Daar kun je dat allemaal zien als je ervoor betaald. Gratis kun je alleen de rondetijden zien.
Net zoals ze gewoon blokjes voor de sectoren zouden moeten laten zien, zoals in de motoren ook het geval is. Dan weet je tenminste wie goed bezig is zonder op een of andere peperdure livetiming te moeten kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |