Als dit je troll-mode is, dan moet je nog heel veel leren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
/troll-mode;
Ach, ik ben nu ook veel sneller in m'n BMW vergeleken met m'n ex-Opel, zo moeilijk is het niet
Fons en Jensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:18 schreef Geralt het volgende:
http://www.skysports.com/(...)-best-driver-line-up
Even stemmen wie de beste line-up heeft
Ik ben niet goed in trollen, dat wil ik eigenlijk wel zo latenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als dit je troll-mode is, dan moet je nog heel veel leren.
Gebeurt idd wel vakerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat wilde in FP1 al bij Red Bull naar binnen rijden. Hij was niet de eerste die zich vergiste, want ook Hamilton, Button en Massa zijn al eens de fout in gegaan
Max zei dat dat hem nooit zal gebeuren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat wilde in FP1 al bij Red Bull naar binnen rijden. Hij was niet de eerste die zich vergiste, want ook Hamilton, Button en Massa zijn al eens de fout in gegaan
Het beste is natuurlijk ook dat Sainz Kvyat compleet in de pan hakt. Als Kvayt Sainz in de pan hakt dan is Max dus ongeveer gelijk aan Kvyat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gebeurt idd wel vaker
Op Sky zeiden ze waarschijnlijk dat dit het laatste jaar van Kvyat zou zijn in de F1...
ex-teamgenoot?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Max doet het vooralsnog beter tov zijn teamgenoot.
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:38 schreef Geralt het volgende:
Vandaag 66 jaar geleden, de eerste Grand Prix ooit
mierenneukerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.
En Formule 1 races ook...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De eerste Formule 1 race bedoel je. Grands Prix worden al veel langer gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |