Om die streams draaiende te houden is het de bedoeling dat ze niet zomaar gedeeld worden en er met reddit log ins gewerkt wordt...quote:
Allemaal de schuld van Kvyatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef F1gamer het volgende:
Eerst herkent herkent qwindows mijn luidsprekers niet meer en na opnieuw starten heeft hij areo van mijn windows vensters naar windows 98 gezet
Zoals Max elke kans aangrijpt om aan te geven dat hij aan de auto moet wennen, zal ook Kvyat aan de auto moeten wennen. Als echter over 3 a 4 races hij consequent langzamer is dan Sainz, dan kunnen we van Kvyat denk ik afscheid nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
Dus om het gelijk van RB aan te tonen moet Sainz winnen van Kvyat
die is nog aan het chillenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef Angry_Bird het volgende:
Sainz 4e, Kbyat 5e
En VES nog geen tijd gezet.
Zit wel .2 tussenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef Angry_Bird het volgende:
Sainz 4e, Kvyat 5e
En VES nog geen tijd gezet.
Weinig actie momenteel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef SnowOokami het volgende:
ik mis alle actie omdat ik perongeluk de stream weggooide en nu heb ik hem niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |