quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Mooi, kunnen we ze dan uitlachen(ookal geen ek)
Ik ga gewoon naar bed. Misschien nog heel eventjes kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even douchen en daarna zie ik jullie graag terug bij de woonbootshow
Boy George met syndroom van down.quote:
Het is gebruikelijk dat als je doucht tijdens Pauw dat je dan douche pics in het topic plaatst.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even douchen en daarna zie ik jullie graag terug bij de woonbootshow
Sommige Belgen nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
In België denken ze daar heel anders over...
De Denen, de Finnen en de Noren mogen gewoon stemmen, dus die gaan allemaal voor Zweden stemmen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Zweden gaat dus sws niet winnen. Denemarken Finland Noorwegen niet door genot
Feitelijk zijn we ook allemaal Duits, tenzij je allochtoon bent van niet Duits komafquote:
Het liefst ben ik geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Eerder Duits lieve mani. Belgen richting het Frans.
Ik denk dat het superkut is achter de schermenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
heeft ook wel iets weg van INXSquote:
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat als je doucht tijdens Pauw dat je dan douche pics in het topic plaatst.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
Ik heb een opa uit Indonesie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een opa uit Indonesië niet te vergeten
Sommige tradities dienen gerespecteerd te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.
Of wat het Turkije. Ik kan al die landen niet uit elkaar halen hoor. In Azie liggen die landen zo extreem dichtbij elkaar.quote:
Dat is nog maar 1000x gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Dat deuntje van belgië doet me denken aan another one bites the dust
Bedankt, Hans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ze hebben een stuk of 10 liedjes door een versnipperaar gegooid, de splinters bij elkaar geplakt met plakband.. Et voila, het ESF liedje van Belgiëquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
ik hoop hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uhm nee. Gebrek aan beter hé. Ik zie ze wel lager dan Nederland eindigen.
Belgie 1. Nu een of andere talkshow ofzoquote:
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doen we hier ook op zaterdag wanneer Douwe het beter doet.
dat weet je al zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doen we hier ook op zaterdag wanneer Douwe het beter doet.
Nee, iemand dacht dat mijn opa een turk was, maar hij is gewoon nederlanderquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of wat het Turkije. Ik kan al die landen niet uit elkaar halen hoor. In Azie liggen die landen zo extreem dichtbij elkaar.
Hey die heb ik zelfs in HD.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Belgie 1. Nu een of andere talkshow ofzo
Wel eurovision drinking game doen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht jullie komende zaterdag allemaal in het livetopic. Stomdronken.
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)
Oh, moest dat stomdronken zaterdag pas?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Geen gekkenhuis maar een zottenkotquote:
Elke keer dat iemand een Barney gifje in het topic post moet je een biertje atten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel eurovision drinking game doen dan
Ik ben dan op mobiel aanwezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Lager dan Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En nu hoop ik dat ze superlaag eindigen in de finale
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Symphonic het volgende:
En toch vind ik da Zweden alsnog gediskwalificeerd moet worden
100% plagiaat
Voor elke post een short wodka voor de echte die-hards.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand een Barney gifje in het topic post moet je een biertje atten.
Nederland 1 en België 2.quote:
Just do it LRquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.
Belgie was goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
belgen die dansen ziet er altijd stom uit..
waarom weet ik niet
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel eurovision drinking game doen dan
Ik heb altijd dat gevoel als ze hun bek lostrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
belgen die dansen ziet er altijd stom uit..
waarom weet ik niet
Nederland ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België mag van geluk spreken als ze de top-5 halen
Niet zo hatenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België mag van geluk spreken als ze de top-5 halen
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nationale vrije dag maandag om iedereen de kans te geven het goed te vieren. Meestal werken dit soort oproepen van mij wel.
Dinsdag ook vrijquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.
Haha, religie gekkie gespot. Bedankt me later maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan is het 2e Pinksterdag dus dat helpt niet echt. Kan je wel goed doorzuipen iig.
Ik spring in de fonteinquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dinsdag ook vrij![]()
Met z'n allen de coolsingel op
Doe ik alleen als NL wint heb ik tegen Pascalus gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dinsdag ook vrij![]()
Met z'n allen de coolsingel op
Nee hoor. Ik hoef sowieso niet te werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, religie gekkie gespot. Bedankt me later maar.
Wtf, veel te ingewikkeldquote:
Ik ben elke dag al op de coolsingelquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe ik alleen als NL wint heb ik tegen Pascalus gezegd
Dat snap ik, maar als winnaar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Makkelijk top 10 met 2 vingers in de neus.
Ik sluit het niet uit, maar ze hebben een redelijke kans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als winnaar?
Ik denk weer net niet.
Ownee, wij gingen al naar het parkquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar ze hebben een redelijke kans.
Mag ik dan achterop je bagagedrager?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ook ja, Zuiderpark > Coolsingel zo gedaan
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mag ik dan achterop je bagagedrager?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb door vanavond m'n gemiddelde postcount per dag opgekrikt van 7 naar 8
Gaaf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb door vanavond m'n gemiddelde postcount per dag opgekrikt van 7 naar 8
Ja.quote:
België is gevaarlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een scenario waarin DB als zevende moet en die heel lang tof blijft bij het grote publiek, en dat België als laatste moet en dat het publiek uiteindelijk daar voor gaat vanwege de positieve vibe.
Nu nog volhoudenquote:
No way dat België twee keer als laatste magquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een scenario waarin DB als zevende moet en die heel lang tof blijft bij het grote publiek, en dat België als laatste moet en dat het publiek uiteindelijk daar voor gaat vanwege de positieve vibe.
Omdat ik geen leven heb en het belangrijk vond nieuwe vriendschappen te sluiten.quote:
Vriendjes worden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en het belangrijk vond nieuwe vriendschappen te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |