quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Mooi, kunnen we ze dan uitlachen(ookal geen ek)
Ik ga gewoon naar bed. Misschien nog heel eventjes kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even douchen en daarna zie ik jullie graag terug bij de woonbootshow
Boy George met syndroom van down.quote:
Het is gebruikelijk dat als je doucht tijdens Pauw dat je dan douche pics in het topic plaatst.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even douchen en daarna zie ik jullie graag terug bij de woonbootshow
Sommige Belgen nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
In België denken ze daar heel anders over...
De Denen, de Finnen en de Noren mogen gewoon stemmen, dus die gaan allemaal voor Zweden stemmen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Zweden gaat dus sws niet winnen. Denemarken Finland Noorwegen niet door genot
Feitelijk zijn we ook allemaal Duits, tenzij je allochtoon bent van niet Duits komafquote:
Het liefst ben ik geen van beide.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Eerder Duits lieve mani. Belgen richting het Frans.
Ik denk dat het superkut is achter de schermenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
heeft ook wel iets weg van INXSquote:
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat als je doucht tijdens Pauw dat je dan douche pics in het topic plaatst.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Wat is iedereen toch heerlijk blij. Wat moet het bijwonen van zo'n week een enorm feest zijn. Ik vind dit bijna leuker dan Kerstmis.
Ik heb een opa uit Indonesie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een opa uit Indonesië niet te vergeten
Sommige tradities dienen gerespecteerd te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrok ineens weer wakker. Dit is waar.
Of wat het Turkije. Ik kan al die landen niet uit elkaar halen hoor. In Azie liggen die landen zo extreem dichtbij elkaar.quote:
Dat is nog maar 1000x gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Dat deuntje van belgië doet me denken aan another one bites the dust
Bedankt, Hans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ze hebben een stuk of 10 liedjes door een versnipperaar gegooid, de splinters bij elkaar geplakt met plakband.. Et voila, het ESF liedje van Belgiëquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
ik hoop hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uhm nee. Gebrek aan beter hé. Ik zie ze wel lager dan Nederland eindigen.
Belgie 1. Nu een of andere talkshow ofzoquote:
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doen we hier ook op zaterdag wanneer Douwe het beter doet.
dat weet je al zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doen we hier ook op zaterdag wanneer Douwe het beter doet.
Nee, iemand dacht dat mijn opa een turk was, maar hij is gewoon nederlanderquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of wat het Turkije. Ik kan al die landen niet uit elkaar halen hoor. In Azie liggen die landen zo extreem dichtbij elkaar.
Hey die heb ik zelfs in HD.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Belgie 1. Nu een of andere talkshow ofzo
Wel eurovision drinking game doen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht jullie komende zaterdag allemaal in het livetopic. Stomdronken.
Geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben wij op zaterdag nog ergens een live show waar het gevierd gaat worden (behalve shownieuws ed.)
Oh, moest dat stomdronken zaterdag pas?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht jullie komende zaterdag allemaal in het livetopic. Stomdronken.
Geen gekkenhuis maar een zottenkotquote:
Elke keer dat iemand een Barney gifje in het topic post moet je een biertje atten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel eurovision drinking game doen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |