Dat filmpje moet je zelf nog wel eerst monterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef TLC het volgende:
Zaterdagavond gaat het tussenfilmpje over de IKEA
Ja dat vroeg ik aan jou maar je bleef het antwoord schuldigquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht op een liedje van daft punk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat filmpje moet je zelf nog wel eerst monteren
Komt Maanquote:
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Mylene het volgende:
Gejat van Mylene Farmer, dansen met robots.
[ afbeelding ]
Oh ja dat zeg ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik aan jou maar je bleef het antwoord schuldig
Je daalt in achtingquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat zeg ik nog steeds niet.
Ja.quote:
Nee...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je gekeken?
Ik heb om eerlijk te zijn niet een nieuwe Zlata of Cezar gespot.
Misschien kan vriend en voormalig moderator Johannes je helpen. Die jongen is alwetend met de juiste studie op zijn cv en al.quote:
Helaas alleen bekend in haar eigen taalgebied+Rusland, zij is echt een geweldig artiestquote:
Die mag mij ook al niet zo te zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kan vriend en voormalig moderator Johannes je helpen. Die jongen is alwetend met de juiste studie op zijn cv en al.
Sorryquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeg ik toch... Hoef je niet zo lullig over te doen.
Dat is een hoaxquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
Gelukkig komt Justin Timberlake zaterdag ook nog zingen
Toegegeven, die staat nog heel wat trapjes hoger. Alizéequote:
Ik wil nog even de aandacht van de mensen vestigen op dit filmpje:quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee...
Een nieuwe Zlata of Cezar zullen wij niet snel meer spotten.
kloptquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil nog even de aandacht van de mensen vestigen op dit filmpje:
Dat is toch een fantastische productie
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Toegegeven, die staat nog heel wat trapjes hoger. Alizée![]()
ik houd van Japanquote:
Lenaquote:
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef Stickertje het volgende:
Italie heeft zich ook al in de finale gekocht?
zolang je er geen batman van maken.quote:
Als je een lekkere Italiaanse bent welquote:
Zoveel kwaliteit kan ik niet aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar al mijn posts doorlezen, alle 100k+ welteverstaan.
Weggegooid geld dus van die landen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Onnoman het volgende:
ik kom zojuist tot een geniale conclusie..
het maakt eigenlijk geen fuck uit dat bepaalde landen al direct in de finale zitten..
als ze winnen.. winnen ze ook de halve finale..
als ze de halve finale verliezen.. dan weten ze dat ze de finale hoe dan ook ook zullen verliezen
dus het is gewoon 3x kansloos
Een stuk fatsoenlijker dan de prut van de laatste jaren. Toch heeft ook het VK eens een knaller nodig, net als wij Anouk, om nog eens iets echt goeds af te vaardigen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fucking Joe and Jake.
One direction light.
Ja dat snap ik ook niet. Ieren idem, wat een flop.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je de beste industrie van Europa en dan stuur je je d-garnituur in de britpop
Deze wedstrijd kan je alleen maar verliezen als je een gerenomeerd artiest bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je de beste industrie van Europa en dan stuur je je d-garnituur in de britpop
Adelegodinquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een stuk fatsoenlijker dan de prut van de laatste jaren. Toch heeft ook het VK eens een knaller nodig, net als wij Anouk, om nog eens iets echt goeds af te vaardigen.
Heerlijk chanant optredenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Bonnie Tyler - Believe in me wel leuk vorig jaar ofzo
die had toch iets met een zonsverduistering?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Bonnie Tyler - Believe in me wel leuk vorig jaar ofzo
Hopelijk heb je hierboven gelezen dat het weer helemaal goed isquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Incorrect, alleen schoot je hatelijkheid tegen mijn vriend LR mij in het verkeerde keelgat.
precies.. statistisch gezien is het gewoon kansloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |