De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Speelschemaquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zichzelf de dood injinxenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou die hebben lekker zich
Die dikke rechts zal zich wel kapot zweten in die sauna.
Hater !!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh God, zo'n triest figuur die zichzelf ongekend gaaf vindt en dan maar aan Koert van alles gaat vragen en in de camera gaat schreeuwen. Man man man.
Dat zijn de echte Nederlanders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef polderturk het volgende:
Waarom gaat Koen totaal bezopen mannen interviewen?
Omdat hij schandalig veel geld krijgt omdie opdracht uit te voeren.....quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef polderturk het volgende:
Omdat dat het niveau van de gemiddelde dartsbezoeker is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef polderturk het volgende:
Atmosfeer proeven, niets mis mee!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:00 schreef polderturk het volgende:
Maar er komt niks zinnigs uit. Dan krijgen mensen het beeld dat daar alleen maar zatlappen rondlopen.quote:
Hij krijgt een steeds dikkere speknek hequote:
Warning Flashing Imagesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef franklop het volgende:
zal wel hoop boegeroep voor Taylor komen straks
Dan zorgt Taylor er wel voor dat het nooit meer in NL isquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef franklop het volgende:
De zaal lijkt er mongolide genoeg voorquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef franklop het volgende:
Maijerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg jeukaanvallen van Marcel Maijer.
Dat is toch niet te gleuven.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik zag een vies dik bordje
Welke fokker is dat?
Hè wadde?quote:
kijkgratisdarts.tkquote:
In de PL hebben ze toch geen studio, @Sky?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef Merode32 het volgende:
Het geluid van john stond weer lekker zacht....
Heeft de engelse tv ook een eigen studio in de ahoy?
De engelse censureren graag het geluid van het publiek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
Wat staat het geluid van die commentatoren hard zeg.
Nu horen ze toch niet wat ze zingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De engelse censureren graag het geluid van het publiek.
The fuck.quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef mabo11 het volgende:
Hebben jullie mijn viesdik bordje al gezien?
Rtl gaat daar niet over.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Zipportal het volgende:
RTL heeft het over sfeer. Gooi het volume dan ook omhoog!!
Dat is toch geen dubbel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Merode32 het volgende:
Nog geen dubbel gemist voor james wade, en bullseye dan?
Ik hoor ze nooit dubbel-bull zeggen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor ze nooit dubbel-bull zeggen.
Ik meen dat ik dat plaatje al eerder gezien heb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:31 schreef polderturk het volgende:
Zag ik daar nu net viesdik staan? Welke fokker is dat?
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Gadverdamme wat een smerige reclame, barney een legende noemen. Bah.
Er is maar 1 legende.
The history making, record breaking.......quote:
Ted Hankey dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
The history making, record breaking.......
The sixtien times champion of the woooooooooooooorldquote:
The history maker Dolan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
The history making, record breaking.......
Als ze Barney dadelijk uitfluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Er is maar 1 legende.
Ik ben er altijd...quote:
Helaasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd...
Al vanaf 19:00 uur in dit topic.
Mwah, zonder Barney was het darten waarschijnlijk nooit zo populair hier geworden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Er is maar 1 legende.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef s4407 het volgende:
[..]
PHILIPPE THE POWER TAYLOR OFCOURS.
MONGOOL.
True maar het was de filmpje van de pdc.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, zonder Barney was het darten waarschijnlijk nooit zo populair hier geworden.
Ze zijn beide legendes hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
True maar het was de filmpje van de pdc.
Voor nederland veel betekend, maar internationaal is hij gewoon een van de vele en zeker geen legende, dat is phil.
Zo wie zo ben ik niet onder de indruk van zijn pdc carriere bij de bdo leek hij talentvoller met meer perspectief.
Kom nou toch. Hij is (nog) tweede aller tijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
True maar het was de filmpje van de pdc.
Voor nederland veel betekend, maar internationaal is hij gewoon een van de vele en zeker geen legende, dat is phil.
Zo wie zo ben ik niet onder de indruk van zijn pdc carriere bij de bdo leek hij talentvoller met meer perspectief.
BDO is gewoon zwak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Toen niet, na de wk winst van 2007 is het niet meer goed gekomen met barney.quote:
Over welk jaar heb jij het?quote:
Jawelquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Over welk jaar heb jij het?
In de jaren van Barney was BDO gewoon top.
Heel wat van die titels van Taylor zijn lachwekkend te noemen. In een verenigde bond was hij nooit 16 keer kampioen geworden.
Oja jij was fan van de begindagen van de PDC hè.quote:
Idd Taylor heeft heel veel wk titels gepakt omdat de concurentie bij de pdc gewoon ruk was. In land der blinden is éénoog koning.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Over welk jaar heb jij het?
In de jaren van Barney was BDO gewoon top.
Heel wat van die titels van Taylor zijn lachwekkend te noemen. In een verenigde bond was hij nooit 16 keer kampioen geworden.
Oke Sylviaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Oja jij was fan van de begindagen van de PDC hè.
Sorry maar het was een zwakker veld in die tijd.
De voorste is al van mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen, wat de neuk, doe ze allemaal maar.
Dan doe mij die rechtse maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De voorste is al van mij
gr gr
Maar waar is ze bekend van?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/tiffanygaine
Ik had haar eerder gecalled.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/tiffanygaine
Pics?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mm, oké is wel eerlijk.
Houd ik het wel bij mijn vriendin
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mm, oké is wel eerlijk.
Houd ik het wel bij mijn vriendin
quote:
Eens.quote:
Dat gebeurt in Schotland ook als bijv. Lewis mist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Al vind ik juichen bij gemiste dubbels altijd zo treurig.
Ook als 'ie nog wat pijlen te gaan heeft?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Schotland ook als bijv. Lewis mist.
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Al vind ik juichen bij gemiste dubbels altijd zo treurig.
Phil wordt helemaal mad straksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.
Ja, soms al voordat ie aan de oche staat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook als 'ie nog wat pijlen te gaan heeft?
Ben vorig jaar in Veghel of Venray geweest en daar gebeurde hetzelfde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.
Dutch Darts Masters is in Venrayquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Veghel of Venray geweest en daar gebeurde hetzelfde.
we zijn goede winnaars, maar slechte verliezersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het Veghel was...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dutch Darts Masters is in Venray
Anders had hij het wel gehoord denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wel mooi dat ie dan nog wel voor de bulls eye gaat
Precies dit ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Keyos het volgende:
Mensen die fluiten hebben de sportiviteit in de dartssport niet begrepen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Keyos het volgende:
Mensen die fluiten hebben de sportiviteit in de dartssport niet begrepen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer is MVG, of heb ikd at al gemist =(
laatste partijquote:
TRquote:
Mijn dankquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierna
#viesdik - Anderson
Daarna topshow
Taylor - MvG
Laat die kutclown de vliegende tering krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Merode32 het volgende:
Wright is duidelijk niet blij met die hollander,s te zien aan barneys handgebaren.
Die hollanders zijn trouwens even irritant als de schotten.
Het geboe heeft niks met sportiviteit te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat die kutclown de vliegende tering krijgen.
alleen als hij wint, gelijkspeelt of met minder dan 5 legs verschil verliest geloof ikquote:
Jij hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
alleen als hij wint, gelijkspeelt of met minder dan 5 legs verschil verliest geloof ik
BARNEY ARMYquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het geboe heeft niks met sportiviteit te maken.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het geboe heeft niks met sportiviteit te maken.
mabo11quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef polderturk het volgende:
Er zit in ieder geval een fokker in het publiek. Ik weet niet meer wie.
Dat moet welquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef polderturk het volgende:
Er zit in ieder geval een fokker in het publiek. Ik weet niet meer wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |