Pics?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mm, oké is wel eerlijk.
Houd ik het wel bij mijn vriendin
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mm, oké is wel eerlijk.
Houd ik het wel bij mijn vriendin
quote:
Eens.quote:
Dat gebeurt in Schotland ook als bijv. Lewis mist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Al vind ik juichen bij gemiste dubbels altijd zo treurig.
Ook als 'ie nog wat pijlen te gaan heeft?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Schotland ook als bijv. Lewis mist.
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Al vind ik juichen bij gemiste dubbels altijd zo treurig.
Phil wordt helemaal mad straksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.
Ja, soms al voordat ie aan de oche staat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook als 'ie nog wat pijlen te gaan heeft?
Ben vorig jaar in Veghel of Venray geweest en daar gebeurde hetzelfde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik had het bij Nederlands publiek nog wel erger verwacht eigenlijk. Zal zo wel anders zijn bij Phil.
Dutch Darts Masters is in Venrayquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Veghel of Venray geweest en daar gebeurde hetzelfde.
we zijn goede winnaars, maar slechte verliezersquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het Veghel was...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dutch Darts Masters is in Venray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |