Ik ben er altijd...quote:
Helaasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd...
Al vanaf 19:00 uur in dit topic.
Mwah, zonder Barney was het darten waarschijnlijk nooit zo populair hier geworden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Gadverdamme wat een smerige reclame, barney een legende noemen. Bah.
Er is maar 1 legende.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef s4407 het volgende:
[..]
PHILIPPE THE POWER TAYLOR OFCOURS.
MONGOOL.
True maar het was de filmpje van de pdc.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, zonder Barney was het darten waarschijnlijk nooit zo populair hier geworden.
Ze zijn beide legendes hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
True maar het was de filmpje van de pdc.
Voor nederland veel betekend, maar internationaal is hij gewoon een van de vele en zeker geen legende, dat is phil.
Zo wie zo ben ik niet onder de indruk van zijn pdc carriere bij de bdo leek hij talentvoller met meer perspectief.
Kom nou toch. Hij is (nog) tweede aller tijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
True maar het was de filmpje van de pdc.
Voor nederland veel betekend, maar internationaal is hij gewoon een van de vele en zeker geen legende, dat is phil.
Zo wie zo ben ik niet onder de indruk van zijn pdc carriere bij de bdo leek hij talentvoller met meer perspectief.
BDO is gewoon zwak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:47 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Toen niet, na de wk winst van 2007 is het niet meer goed gekomen met barney.quote:
Over welk jaar heb jij het?quote:
Jawelquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Over welk jaar heb jij het?
In de jaren van Barney was BDO gewoon top.
Heel wat van die titels van Taylor zijn lachwekkend te noemen. In een verenigde bond was hij nooit 16 keer kampioen geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |