Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Als ik het zo uitreken en we krijgen van alle West-Europese landen 8-10-12 en van Scandinavië ook dan win je dus ESFquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:41 schreef Jane het volgende:
Interview met onze Douwe voor Eurovison Austria.
of via hun site: http://www.eurovision-aus(...)uwe-bob-niederlande/
Charmant weer, hoor.Ik zeg, Oostenrijk in the pocket!
Dus we krijgen niet te horen dat het Russisch publiek 12 punten aan Azerbaijan heeft gegeven en andersom. We worden gewoon overrompeld door het feit dat Azerbaijan opeens zoveel punten heeft en weten niet wie de schuldige isquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef Dave het volgende:
Het nieuwe stemmen uitgelegd:
Samengevat:
Vakjury verdeelt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 punten.
Publiekjury verdeelt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 punten.
De punten van de vakjury worden als eerste, op de bekende manier, bekend gemaakt (bij ons dus door Traincha). Hierbij wordt de winnaar volgens de vakjury dus bekend.
Vervolgens worden de punten van de publiekjury per land bij elkaar opgeteld. Deze punten worden per land door de presentatoren bekend gemaakt, waarbij begonnen wordt met het land met de minste punten van de publieksjury.
En anders moeten we het achteraf effe gaan opzoeken (en dan beginnen alle nerds natuurlijk meteen grafiekjes te maken van hoe de scores anders waren geweest als het énkel om televotes ging, of als het systeem zoals vorig jaar was, etc etc etc.)quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dus we krijgen niet te horen dat het Russisch publiek 12 punten aan Azerbaijan heeft gegeven en andersom. We worden gewoon overrompeld door het feit dat Azerbaijan opeens zoveel punten heeft en weten niet wie de schuldige is
Laat maar, dat staat er in beeld bij.
Tof voor Douwequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:30 schreef Em31 het volgende:
Als België eerste helft loot lijkt me dat wel de perfecte opener van de avond.
Oh en kijk, de douze points van Spanje zijn binnen.
twitter:NinniLumi twitterde op donderdag 12-05-2016 om 17:20:28SLOW DOWN PLAYING AT A SHOE STORE IN MADRID reageer retweet
twitter:Marvinvdbroek twitterde op woensdag 04-05-2016 om 08:36:48Slow Down was gisteren zelfs te horen in de sportschool in Barcelona! Goed voorteken! #douwebob #teamdouwe #esc16 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:48 schreef grazz het volgende:
Kwalbert zei daarnet in Boulevard dat Douwe vanavond bij de BBC te gast is voor een interview en bij de Belg.
Dat is dan ook net de bedoelingquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dus we krijgen niet te horen dat het Russisch publiek 12 punten aan Azerbaijan heeft gegeven en andersom. We worden gewoon overrompeld door het feit dat Azerbaijan opeens zoveel punten heeft en weten niet wie de schuldige is
Laat maar, dat staat er in beeld bij.
Oh ik dacht dat hij zaterdag voor de finale bedoelde, maar vanavond is wel logischer ja. Ze doen altijd van die kleine interviews bij de BBC geloof ik tijdens de halve finales.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:48 schreef grazz het volgende:
Kwalbert zei daarnet in Boulevard dat Douwe vanavond bij de BBC te gast is voor een interview en bij de Belg.
Miss is het zaterdag, zou nog beter zijn als er meer kijkers zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zaterdag voor de finale bedoelde, maar vanavond is wel logischer ja. Ze doen altijd van die kleine interviews bij de BBC geloof ik tijdens de halve finales.
twitter:teamdouwe twitterde op donderdag 12-05-2016 om 18:08:41After a morning of Slow Down @douwe_bob is now talking to the international press. #teamdouwe #slowdown #eurovision https://t.co/QcEvgJU8wc reageer retweet
Ben jij een man ja? Oepsquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:50 schreef ato het volgende:
Misschien is het wel de leukste charmantste artiest ooit die wij stuurden.
Over Azerbeidzjan:
Schatten Azerbeidzjan scoorde de laatste 2 jaar matig.
Verleden jaar behoorde dat land ook tot de favorieten, tot de finale.
Toen werd al gezegd mogelijk top 10 en was het geen dik favoriet meer.
Let maar op, het wordt net 19e of zo.
En inderdaad is het grotendeels een nichten hobby het festival ( ik ben er ook 1 van hoor, maar ik haat die relnichten).
Maar ik denk dat het op al die miljoenen maar net, 20 a 30 procent van is.
Anouk, TCL waren ook geen favoriet bij de kermisbomen :-)
Heel slimquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef Em31 het volgende:
Ze zeiden bij Boulevard trouwens ook dat hij vandaag bewust met de pers spreekt die ze denken nodig te hebben voor stemmen, er wordt dus echt over álles nagedacht.
[ afbeelding ]twitter:teamdouwe twitterde op donderdag 12-05-2016 om 18:08:41After a morning of Slow Down @douwe_bob is now talking to the international press. #teamdouwe #slowdown #eurovision https://t.co/QcEvgJU8wc reageer retweet
Dat zou vreemd zijn, in de Duitse variant staat jamie-lee bovenaan, en Duitsland heeft echt ongelooflijk veel inwoners meer dan Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:03 schreef grazz het volgende:
Volgens mij was het Fred_B die iets had gepost over de meest gezochte esf artiesten op google. Via deze link is het ook te zien, maar miss zijn het wel voornamelijk NLers die op DB googlen, geen idee http://www.eurovision.de/(...)googletrends130.html
Er staat weltweit. Lijkt me niet dat NL als relatief klein land zo'n hele google zoekmachine kan beinvloeden. Zal eerder gebeuren bij Rusland dat zoveel meer inwoners heeft, en Sergey is daar een hele bekende naam ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:03 schreef grazz het volgende:
Volgens mij was het Fred_B die iets had gepost over de meest gezochte esf artiesten op google. Via deze link is het ook te zien, maar miss zijn het wel voornamelijk NLers die op DB googlen, geen idee http://www.eurovision.de/(...)googletrends130.html
Hij vergeet wel als enige Oostenrijk op te noemen in het rijtje landen waarmee hij samen zongquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:41 schreef Jane het volgende:
Interview met onze Douwe voor Eurovision Austria.
Weet je ook hoe laat? Ik ben zaterdag nieuwe vrienden aan het maken 's avonds en kan het niet live kijken. Alle communicatiemiddelen gaan uit totdat ik een integrale herhaling gezien heb. Komt het op Uitzending gemist?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:00 schreef TLC het volgende:
Het gehele ESF wordt zaterdag s'nachts helemaal herhaald op Nederland NPO 1
ff gauw van een andere website geplukt, maar de 12 punten van de UK lijken er dik in te zitten.quote:In the Metro (free daily newspaper) online there was a poll to select your favourite entry from SF1. Netherlands got 68% next was Russia on 8% then Armenia on 7%.
Wat gaf de UK aan The Common Linnets?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ff gauw van een andere website geplukt, maar de 12 punten van de UK lijken er dik in te zitten.Man, waar gaat dit eindigen...
Mwah, zal wel meevallen, hetzelfde filmpje maar dan van Avrotros heeft ook 150.000 views en z'n videoclip doet het ook goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef grazz het volgende:
Kan iemand verklaren hoe het kan dat Nederland op het officiele Youtubekanaal https://www.youtube.com/user/eurovision/videos nu qua aantal views 6e is en dinsdag en gisteren nog 3e na Rusland en Armenie...
Zijn we missch lager geëindigd dan dat we eerder dachten (= top5 in de semi)
8.quote:
Ik weet niet hoe het voor de andere landen zit, maar de AVROTROS heeft de halve finale zelf ook online gezet en die is 165.000 keer bekeken. Volgens mij stond die ook eerder online dan de officiële.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef grazz het volgende:
Kan iemand verklaren hoe het kan dat Nederland op het officiele Youtubekanaal https://www.youtube.com/user/eurovision/videos nu qua aantal views 6e is en dinsdag en gisteren nog 3e na Rusland en Armenie...
Zijn we missch lager geëindigd dan dat we eerder dachten (= top5 in de semi)
Nu al benieuwd naar het commentaar bij Israëlquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:48 schreef roos85 het volgende:
Douwe gaat vanavond (als het lukt) aanschuiven bij Cornald en Jan
Die docu daar had ik het dus laatst over, toen ik had had over zijn interessantdoenerij wat betreft de destructieve artiest uithangen. Ik knapte toen een beetje op hem af. Maar goed, was waarschijnlijk ook gewoon jeugdige overmoed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Greys het volgende:
Oef. Wat een docu...
Ik denk dat Douwe echt heel blij mag zijn dat hij nu dagelijks die nuchtere toffe bandleden om zich heen heeft. Voor hetzelfde geld was het er eentje van de Club 27 geworden.
We gaan gewoon keihard winnen, hoogste score ooit!quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:50 schreef grazz het volgende:
Al jullie berichten lezen is niet goed. Vanochtend dacht ik nog: nee zet winst maar uit je kop. Na het lezen van de berichten krijg ik weer hoopwat een rollercoaster, maar GENIETEN
![]()
Zijn interviews zijn niet om doorheen te hakken zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:41 schreef Jane het volgende:
Interview met onze Douwe voor Eurovision Austria.
Ja snap wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of het wel echt interessantdoenerij van hem was, als je zijn moeder hoorde over dat hij echt wel flink slechte dingen heeft moeten doorstaan door/met zijn vader. Tuurlijk was het vast ook een tikkie interessanterig, maar als hij het had weggewuifd van 'ah nee joh was niks' hadden de documakers geen docu.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die docu daar had ik het dus laatst over, toen ik had had over zijn interessantdoenerij wat betreft de destructieve artiest uithangen. Ik knapte toen een beetje op hem af. Maar goed, was waarschijnlijk ook gewoon jeugdige overmoed.
Mwoah, hij zal zich rustig houden waarschijnlijk. Alle PR is zo geregisseerd bij hem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Cee het volgende:
Ben wel een beetje huiverig voor het co-commentaarschap van Douwe Bob. Enig negatieve uitlating over een bepaalde act kan ons punten kosten.![]()
Van de andere kant, fuck it.
Doewie Babe
Op FB staat een keuzevragenfilmpje en daar kiest hij voor iets dat geen songfestival is. Een of ander ander feest geloof ik. Was ook niet zo handig. Maar wel eerlijk..quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Cee het volgende:
Ben wel een beetje huiverig voor het co-commentaarschap van Douwe Bob. Enig negatieve uitlating over een bepaalde act kan ons punten kosten.![]()
Van de andere kant, fuck it.
Doewie Babe
De herhaling van het ESF begint volgens de tv-gids om 01.10 's nachts.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat? Ik ben zaterdag nieuwe vrienden aan het maken 's avonds en kan het niet live kijken. Alle communicatiemiddelen gaan uit totdat ik een integrale herhaling gezien heb. Komt het op Uitzending gemist?
Zwitserland. Het liedje is wel vrij normaal, maar de zangeres kan niet zingen. Zelfs op de plaat zelf kregen ze het niet goed gemixt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Greys het volgende:
Is er vanavond ook een hele slechte bij? De San Marino van de 2e semi zeg maar?
Hahaha oke ik ga opletten, dankquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland. Het liedje is wel vrij normaal, maar de zangeres kan niet zingen. Zelfs op de plaat zelf kregen ze het niet goed gemixt.
Niet echt iets binnen de San Marino categorie, maar dat is ook moeilijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef Greys het volgende:
Is er vanavond ook een hele slechte bij? De San Marino van de 2e semi zeg maar?
Misschien door die vlagquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Armenie zo hard aan het dalen in de polls en bets? Die stond de afgelopen dagen juist zo stevig op de tweede plek, achter Rusland. Nu staat ze bijna gelijk met Douwe
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heer Naakte Wolf was tijdens EIC echt serieus indrukwekkend qua zangquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet echt iets binnen de San Marino categorie, maar dat is ook moeilijk.
(al is het nog even afwachten wat die naakte wolf nu precies gaat doen natuurlijk.)
Ik heb denk ik iets heb gemist of ben vergeetachtig... Wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien door die vlag
Het is natuurlijk écht niet slim om als favoriet zo politiek te gaan lopen doen.
Misschien die 30%quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:52 schreef ato het volgende:
Douwe Bob gaat winnen :-)
Leuk dat mijn stadsie/Domtoren slow down afspeelt.
Ps DB is echt wel in de vrouwen hoor ( daar gaat mijn trouw kansen :-()
Tja, hij hakkelt wel veel, maar ik vind toch dat hij goed overkomt. Vriendelijk, charmant, oprecht, geen gladjakker. Hij doet het gewoon goed, nmm.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn interviews zijn niet om doorheen te hakken zeg.
Ja, maar daar was ik niet bij, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heer Naakte Wolf was tijdens EIC echt serieus indrukwekkend qua zang
Toen ze doorging naar de finale kwam ze daarna in beeld en ging ze zelf met de vlag van Nagorno Karabakh in beeld staan zwaaien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets heb gemist of ben vergeetachtig... Wat dan?
Zou hij stiekem ook een Fok!er zijn en net hiervoor een paar oude esf-meet-topics hebben teruggelezen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Greys het volgende:
Het keuzefilmpje.
Ik moest zo hard lachen om 'limoncello'Foutje.
Als ik Douwe was zou ik het persifleren door met Vlaamse vlaggetjes te wapperenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Greys het volgende:
Ter verduidelijking: Nagorno Karabakh is de regio waar Armenië en Azarbeidjan over ruziën. Volgens de EBU regels mag je geen politieke statements maken.
Oh, wacht... Dat is zij. Ik had pas tijdens de persconferentie door dat er wat speelde en eigenlijk niet echt doorgehad dat zij dat wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze doorging naar de finale kwam ze daarna in beeld en ging ze zelf met de vlag van Nagorno Karabakh in beeld staan zwaaien.
EBU heeft vandaag bekend gemaakt dat ze een straf gaan bepalen volgens de regels, voor de Armeense omroep. Dat komt later pas. En voor de Armeense delegatie is een zero tolerance beleid nu tot en met de finale.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Facebook (hoi Roger) deze nog.
Hij ving vanmiddag zijn eigen lunch.
[ afbeelding ]
Ik heb geen FB, maar ik zag het op Twitter langskomen, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:08 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Facebook (hoi Roger) deze nog.
Hij ving vanmiddag zijn eigen lunch.
[ afbeelding ]
Wie heeft dit als achtergrond op z'n telefoonquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb geen FB, maar ik zag het op Twitter langskomen, ja.
En was eigenlijk al bekend dat hij gebowld heeft met San Marino?
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik niet hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie heeft dit als achtergrond op z'n telefoon?
Oh het is alweer een jaar of langer geleden dat ik die docu zag, dus de details weet ik niet meer, alleen nog maar dat ik 'm dus nogal aanstellerig vondquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of het wel echt interessantdoenerij van hem was, als je zijn moeder hoorde over dat hij echt wel flink slechte dingen heeft moeten doorstaan door/met zijn vader. Tuurlijk was het vast ook een tikkie interessanterig, maar als hij het had weggewuifd van 'ah nee joh was niks' hadden de documakers geen docu.
Heb wel het idee dat hij inmiddels na wat jaren verder het beter heeft. Wrs ook omdat zijn vader nu uit huis is
was geloof ik dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Greys het volgende:
Oh wat leuk dat bowlen, was dat vandaag? Is San Marino dus gebleven?
Die heeft Korsakov en zit inmiddels in een verzorgingstehuis, geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Guanabana het volgende:
En waar is die tegenwoordig, daar hoor of zie je nooit meer iets over.
Hoe bedoel je, zero tolerance? Geen drugs?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze doorging naar de finale kwam ze daarna in beeld en ging ze zelf met de vlag van Nagorno Karabakh in beeld staan zwaaien.
EBU heeft vandaag bekend gemaakt dat ze een straf gaan bepalen volgens de regels, voor de Armeense omroep. Dat komt later pas. En voor de Armeense delegatie is een zero tolerance beleid nu tot en met de finale.
Zijn moeder zijn diverse keren eerlijk dat hij echt heel veel met zijn vader te stellen heeft gehad. Zijn vader gaf hem bv zijn eerste joint op vrij jonge leeftijd en ook zijn eerste snuif heeft ie met zijn vader gedaan. Hij heeft Korsakov door de drank. Volgens mij woont hij nu ergens begeleid, hij is in elk geval uit het huis waar hij toen met Douwe woonde. Zijn moeder zei dat ze soms spijt had dat ze haar kind dat allemaal mee had laten maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh het is alweer een jaar of langer geleden dat ik die docu zag, dus de details weet ik niet meer, alleen nog maar dat ik 'm dus nogal aanstellerig vond![]()
Wat was dat ook alweer met zijn pa dan?
En waar is die tegenwoordig, daar hoor of zie je nooit meer iets over.
Ja denk het wel, elk jaar eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
was geloof ik dinsdag
PS. Komt er volgend jaar een Henkmeet?
Zelfs bij de kleinste regelovertredingen er meteen uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, zero tolerance? Geen drugs?
Geen vlaggen, geen politiek gelul etc tijdens interviews, geen gedoe tijdens de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:20 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, zero tolerance? Geen drugs?
Volgens mij wel ;-)quote:
Oef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:24 schreef Greys het volgende:
http://esctoday.com/13593(...)gorno-karabakh-flag/
Statement van de EBU dat vanmiddag is gepubliceerd.
Official statement on use of Nagorno-Karabakh flag at Eurovision Song Contest:
The EBU and the Reference Group, the governing body of the Eurovision Song Contest, strongly condemn the brandishing of the Nagorno-Karabakh flag in the Green Room during the live transmission of the first Semi Final on 10 May and considers the flag's appearance in the transmission harmful to the Eurovision Song Contest brand.
The Reference Group has decided to sanction Armenian broadcaster, AMPTV, in accordance with the Rules. The nature of the sanction will be determined, at the latest, by the next Reference Group meeting in June.
We are acutely aware of the tense situation in the Nagorno-Karabakh region, and the ongoing tensions between Armenia and Azerbaijan. We consider the appearance of a flag of a highly disputed territory in the live transmission a serious breach of Rule 1.2.2h of the 2016 Eurovision Song Contest stating that "no messages promoting any organisation, institution, political cause or other, company, brand, products or services shall be allowed in the Shows".
Furthermore, the EBU has imposed a zero-tolerance policy towards the Armenian delegation with regards to breaching the Rules of the 2016 Eurovision Song Contest, in particular in relation to the aforementioned incident.
The Reference Group wishes to point out that any further breach of the Rules of the 2016 Eurovision Song Contest could lead to disqualification from this year's event or any successive editions.
Lied van Oekraïne gaat (officieel) niet over de huidige situatie in de Krim, maar over wat daar in 1944 is gebeurd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Greys het volgende:
Hé maar het lied van Oekraïne is toch heel politiek gekleurd?
Hoe zit dat dan? Of ging dat over een ander lied van die artiest?
Ja, dit vraag ik me ook al een tijd af.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Greys het volgende:
Hé maar het lied van Oekraïne is toch heel politiek gekleurd?
Hoe zit dat dan? Of ging dat over een ander lied van die artiest?
Was dat de officiële verklaring?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lied van Oekraïne gaat (officieel) niet over de huidige situatie in de Krim, maar over wat daar in 1944 is gebeurd.
Edit± Gaat dus meer over geschiedenis en niet over politiek.
Ja precies. En geen idee of ze daarom daalt in de polls ineens, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat sommige mensen dat politieke gelul wel een keer beu zijn. Ook elke keer die spelletjes tussen Armenië en Azerbeidzjan die elkaar steevast geloof ik de minste punten geven etc. Hou dat nou eens buiten een liedjeswedstrijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Jinkx het volgende:
Het is niet naïviteit, het is gewoon provoceren
Als ik de EBU was had ik dit ook niet toegestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lied van Oekraïne gaat (officieel) niet over de huidige situatie in de Krim, maar over wat daar in 1944 is gebeurd.
Edit± Gaat dus meer over geschiedenis en niet over politiek.
De dame van Armenië had zich ook terug getrokken bij Eurovision in concert in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. En geen idee of ze daarom daalt in de polls ineens, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat sommige mensen dat politieke gelul wel een keer beu zijn. Ook elke keer die spelletjes tussen Armenië en Azerbeidzjan die elkaar steevast geloof ik de minste punten geven etc. Hou dat nou eens buiten een liedjeswedstrijdPleurt op zeg.
Is toch ook over de politiek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik de EBU was had ik dit ook niet toegestaan.
Geen idee, weet niet of er een EBU verklaring over is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat de officiële verklaring?
Als ze zelf geen enkele mening heeft en puur doet wat haar delegatie zegt is het sowieso een dom mokkel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef ato het volgende:
[..]
De dame van Armenië had zich ook terug getrokken bij Eurovision in concert in Amsterdam.
Men vertelde ivm deelname van Azerbeidzjan.
Ik heb het idee dat het van de Armeense delegatie komt en niet van haar zelf.
Ik probeer het vooralsnog even in het livetopic. Hopelijk is het vanavond wel te doen.quote:
Ik heb ook mijn twijfels, maar ik leun naar wel toestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik de EBU was had ik dit ook niet toegestaan.
Ik ga zo kijken en dat kan niet zo goed waar ik nu zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |