SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Pardon?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.En Dick, natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.Dick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.Mental TheoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Schoenmaker, blijf bij uw leest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef Morendo het volgende:
Mag die Wout Morra een eigen tv-programma hebben? Wat een onderkoelde droogkloot.
Hij doet raar met zijn neus inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef julian6 het volgende:
die kale advocaat lijkt mij wel een liefhebber van de witte motor *sniff*
Je was mij voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef julian6 het volgende:
die kale advocaat lijkt mij wel een liefhebber van de witte motor *sniff*
De Ankertjes zijn gewoon speels enthousiast.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 kale broers die altijd strontlazerus in het Abe Lenstra stadion zitten zouden het ook kunnen overnemen.
Bejaarden op de weg zijn echt de grootste ergernis.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Dit is ouderendiscriminatie. Maak eens een compilatie van doorrijdende Marokkanen na ongelukken.
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Bolasie het volgende:
Zij kan waarschijnlijk ook niet normaal rijden.
Wat vrouwonvriendelijk van je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te maken
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu lijkt het programma weer op Pauw & Witteman met die ouwe in beeld
19 jarigen hebben meestal nog een goed reactievermogen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
Laat die man toch rijden, minder gevaarlijk dan de gemiddelde 19-jarige.
Yup. Ripquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
Vorige week toch die spookrijder in Limburg die een gezin dood reed.
Geweldige opmerking weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te maken
Maar wel teveel testosteron.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
19 jarigen hebben meestal nog een goed reactievermogen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
Laat die man toch rijden, minder gevaarlijk dan de gemiddelde 19-jarige.
Sait is de grootste oplichterquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon naar altijdgeslaagd.nl, wel zo handig
Ik was 21 toen ik mijn rijbewijs haalde, geen 18 jarig schoffiequote:
Autorijden kost nou eenmaal geld, die 100 euro voor een examen om de 5 jaar zou niet het probleem mogen zijn.quote:
zou oudquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 21 toen ik mijn rijbewijs haalde, geen 18 jarig schoffie
BLAUW BLAUWquote:
Ik was bang om te falenquote:
Hmm dan ben ik goed opgelicht..quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Autorijden kost nou eenmaal geld, die 100 euro voor een examen om de 5 jaar zou niet het probleem mogen zijn.
Ho ho ho dat kost een fortuinquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef MakkieR het volgende:
Heel simpel; standaard herexamen voor je rijbewijs vanaf 18e en elke 5 jaar weer wordt je examen afgenomen. Verkeersregels veranderen dat geldt ook voor jongeren.
De Grootste Oplichters Familie van Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst de varkenspest laten uitbreken bij z'on Muziekfeest
Voor sommige examinatoren niet neequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat examen kan in de eigen auto worden afgenomen. Dat hoeft dus geen vermogen te kosten.
Ik doe alles met de fiets, scheelt me de sportschoolquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Dan zou ik mijn rijbewijs laten verlopen en altijd met het OV gaan.
Frans B ruikt nog steeds naar St Willebrordquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Grootste Oplichters Familie van Nederland.
ik heb geen autoquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat examen kan in de eigen auto worden afgenomen. Dat hoeft dus geen vermogen te kosten.
Hoi Maxim.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Met zoveel geld op je rekening alsnog zoveel bagger over ons heenstorten. John de Mol is een sadist.
Nekschot.quote:
Die valse nicht van een Frits Huffnagel wel bij Sjamberto Tan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat? Peter heeft geen mening over het ESF.
Stop de persen.
Peter heeft ergens geen verstand van. Wauw.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat? Peter heeft geen mening over het ESF.
Stop de persen.
quote:
Man man man mantwitter:FOKdonald_dick twitterde op woensdag 11-05-2016 om 23:44:32projecteren, dat woord zoek je sjonnie#pauw reageer retweet
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]Man man man mantwitter:FOKdonald_dick twitterde op woensdag 11-05-2016 om 23:44:32projecteren, dat woord zoek je sjonnie#pauw reageer retweet
zo lijkt ie meer menselijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef tong80 het volgende:
hen altijd een gruwelijke hekel aan John de Mol. Nu trek ik hem wel.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef tong80 het volgende:
hen altijd een gruwelijke hekel aan John de Mol. Nu trek ik hem wel.
peter houdt eindelijk zijn bek dichtquote:
Ik zie het liever bij Humberto Tan. Daar kijk ik namelijk niet naar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
Zo fijn dat het ESF eindelijk serieus gespreksonderwerp is in dergelijke talkshows. Eindelijk. Eindelijk victorie!
nou nou nouquote:
Laat dat 'straks' maar weg...quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef MakkieR het volgende:
En zo is de Europese Special-effects festival geboren, met straks allemaal randdebielen die niet kunnen zingen gaan playbacken met allemaal speciale effecten.
welkom bij 2003quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef MakkieR het volgende:
En zo is de Europese Special-effects festival geboren, met straks allemaal randdebielen die niet kunnen zingen gaan playbacken met allemaal speciale effecten.
Heel veel, maar die durven het niet toe te geven door jouw apencommentaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Kijken hier ook gezonde heteroseksuele mannen naar en vinden die het ook goede muziek?
jen je nana Mouskourie ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef MakkieR het volgende:
Is niet wijd, wel lastig op z'n tijd.quote:
Anal Cuntquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Kijken hier ook gezonde heteroseksuele mannen naar en vinden die het ook goede muziek?
Wat gaaf dat mijn comment zoveel invloed op die gezonde heteroseksuele mannen heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heel veel, maar die durven het niet toe te geven door jouw apencommentaar.
zo zijn oudjes, die snappen het pas uren laterquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Deze discussie was een kwartier geleden al afgelopen?
ja, die zijn lekker nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Beter stuurt Nederland volgend jaar Rammstein ofzo.
Gewoon Babymetalquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Beter stuurt Nederland volgend jaar Rammstein ofzo.
Grappigquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Peter R. het terugkijken waard ?
Dat maakt niet uit, je mag iedereen sturen.quote:
Moet ik altijd aan grote HEMA-onderbroeken denken.quote:
Dan win je meteen, zelfs als je niet meedoet win je dan.quote:
Doe normaal man.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat eng dat er ook echt mensen achter Douwe Bob aanvliegen. Hebben die mensen dan niks beters te doen. Een boek lezen ofzo.
Dat heb ik nou met Dionne Stax.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef Andromache het volgende:
Astrid is zo mooi, maar dat is ze eigenlijk altijd. Ik voel me in uiterlijk verwant aan haar. Die kledingstijl, haar haar, o, ik ben fan van Astrid.
Jammer dat hun nummers te lang zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan win je meteen, zelfs als je niet meedoet win je dan.
Er is maar één Dionequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Dionne Stax.
Haar dictie is heel fijn, maar verder vind ik het een enge bonenstaak.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Dionne Stax.
Pure poëziequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Haar dictie is heel fijn, maar verder vind ik het een enge bonenstaak.
Mallerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pure poëzie
Blijft de vraag of ze zaad slikt.
http://www.mediacourant.n(...)-papa-mee-naar-pauw/quote:Maan ondanks kritiek wéér met papa mee naar Pauw
Siebe de Steenwinkel, de regisseur van Pauw, is druk bezig met het salonfähig maken van zijn dochter Maan. Waar de VARA normaliter zijn neus ophaalt voor kandidaten van talentenjachten op RTL en SBS, fietst Siebe zijn dochter Maan vanavond voor de vierde keer Pauw in. Erland Galjaard-achtig nepotisme, luidt de kritiek van partijen als Domien Verschuuren (3FM-dj) en GeenStijl. Maar Pauw trekt zich er niets van aan: de dochter van de regisseur schuift wederom aan als ‘expert’.
Discutabel, zei Verschuuren op dinsdag, toen Maan voor de derde keer in Pauw zat. “Zit Maan (winnares The Voice) weer bij Pauw? Haha. Blijf dat dubieus vinden. Papa Siebe is daar regisseur… Een talkshow moet natuurlijk lekker zelf weten wie ze uitnodigen, maar er zijn mensen met meer ervaring/expertise dan Maan.”
GeenStijl vindt dat Maan ook wel erg meelift op de naam van haar vader. Het weblog vermoedde woensdag al dat Pauw zich niets aantrekt van de kritiek. “Zelfs op het Mediapark begint men nu te mokken om zoveel NPO-nepotisme, maar of dat Siebe er van zal weerhouden zijn dochter in te zetten als beeldvulling is maar zeer de vraag.”
Maan is zowel dinsdag als vandaag uitgenodigd als Songfestival-deskundige. Dinsdag mocht ze als expert zeggen of ze zelf zenuwachtig was tijdens het kijken naar het Songfestival en of ze het idee had dat er een kandidaat was met veel zenuwen.
Foppe krijgt weer 5 minuten, net zoals vorige keer.quote:
Ebru Umar weer terug in Nederland na landarrest in Turkije
De Nederlands-Turkse columniste Ebru Umar is sinds dinsdag weer terug in Nederland, nadat ze in Turkije was opgepakt wegens kritische tweets aan het adres van de Turkse president Erdogan. Op 23 april werd ze opgepakt in het Turkse Kusadasi, waarna ze ruim twee weken het land niet mocht verlaten. Inmiddels is haar uitreisverbod opgeheven en is Umar weer terug in Nederland, waar ze wordt ondergebracht op een geheim adres. Vanavond doet ze haar verhaal in Pauw.
Het afscheid van Foppe de Haan
Foppe de Haan (72) neemt afscheid van het voetbal na ruim 25 jaar trainer te zijn geweest in het betaalde voetbal. En nu definitief! Want dit seizoen stond hij daar ineens weer. Voor de dug-out van zijn geliefde SC Heerenveen, de Friesche club waarmee hij zijn grootste successen vierde aan de zijde van voorzitter Riemer van der Velde. Na het opstappen van Dwight Lodeweges nam De Haan halverwege het seizoen het roer over als interim-trainer en maakte het seizoen af. Het was zijn laatste kunstje. Bij Pauw blikt Foppe terug op zijn rijke trainerscarrière.
De kijkcijfers zijn de laatste dagen wel beter dan die van Humberto..quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef Woods het volgende:
Pauw is op zn retour. Gister bv met Holleeder, werkelijk niemand interesseert dat meer.
Papa Maan moet zijn dochter wel in beeld hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maan als ze weer (m)aan mag schuiven.
[ afbeelding ]
'Camera 1 op Maan nu, Maan headbangt, breng haar in beeld nu'quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Papa Maan moet zijn dochter wel in beeld hebben
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maan als ze weer (m)aan mag schuiven.
[ afbeelding ]
Ik kijk zelden Humberto al is het maar vanwege die niet leuke filmpjes van Luuk of de reclame tussendoor, in een talkshowquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn de laatste dagen wel beter dan die van Humberto..
Zelf kijk ik het ook niet meer, heb geen RTL meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik kijk zelden Humberto al is het maar vanwege die niet leuke filmpjes van Luuk of de reclame tussendoor, in een talkshow
ik vraag mij af of je er thee van kan trekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Ebru wallen heeft?
Even Cohen bellen, die heeft daar ervaring mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vraag mij af of je er thee van kan trekken
die is ver doorgedachtquote:
Natuurlijk. We gaan beginnen!quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Hallo iedereen.
Hebben jullie ook zin in een nieuwe aflevering van PAUW?
ik zit al met gewassen haartjes klaar in mijn piejeesquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Hallo iedereen.
Hebben jullie ook zin in een nieuwe aflevering van PAUW?
Zij ligt wakker van die nare Erdoman.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Ebru wallen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |