SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Pardon?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.En Dick, natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.Dick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar 1 advocaat die dit kan overnemen.Mental TheoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Schoenmaker, blijf bij uw leest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef Morendo het volgende:
Mag die Wout Morra een eigen tv-programma hebben? Wat een onderkoelde droogkloot.
Hij doet raar met zijn neus inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef julian6 het volgende:
die kale advocaat lijkt mij wel een liefhebber van de witte motor *sniff*
Je was mij voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef julian6 het volgende:
die kale advocaat lijkt mij wel een liefhebber van de witte motor *sniff*
De Ankertjes zijn gewoon speels enthousiast.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 kale broers die altijd strontlazerus in het Abe Lenstra stadion zitten zouden het ook kunnen overnemen.
Bejaarden op de weg zijn echt de grootste ergernis.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Dit is ouderendiscriminatie. Maak eens een compilatie van doorrijdende Marokkanen na ongelukken.
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Bolasie het volgende:
Zij kan waarschijnlijk ook niet normaal rijden.
Wat vrouwonvriendelijk van je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te maken
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu lijkt het programma weer op Pauw & Witteman met die ouwe in beeld
19 jarigen hebben meestal nog een goed reactievermogen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
Laat die man toch rijden, minder gevaarlijk dan de gemiddelde 19-jarige.
Yup. Ripquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
Vorige week toch die spookrijder in Limburg die een gezin dood reed.
Geweldige opmerking weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had bij "Zij" al kunnen stoppen om je punt te maken
Maar wel teveel testosteron.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
19 jarigen hebben meestal nog een goed reactievermogen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
Laat die man toch rijden, minder gevaarlijk dan de gemiddelde 19-jarige.
Sait is de grootste oplichterquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon naar altijdgeslaagd.nl, wel zo handig
Ik was 21 toen ik mijn rijbewijs haalde, geen 18 jarig schoffiequote:
Autorijden kost nou eenmaal geld, die 100 euro voor een examen om de 5 jaar zou niet het probleem mogen zijn.quote:
zou oudquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 21 toen ik mijn rijbewijs haalde, geen 18 jarig schoffie
BLAUW BLAUWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |