Heb je de reacties onder het optreden van gisteren op YouTube vandaag nog gelezen? Het is echt bizar, hier een bloemlezing:quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu pas dat DB op #1 staat in Estland
Ik heb nog een beter verhaal. Bij de persconferentie gisteren had Kroatie 300 likes op facebook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef aarontje112 het volgende:
Dit onofficiële filmpje heeft gewoon 77.000 views
en deze van AVROTROS ook al 73.000quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef aarontje112 het volgende:
Dit onofficiële filmpje heeft gewoon 77.000 views
Bovenstaande is de bedoelde Honda quote waar Cee op doelt. Ik vind hem zelf ook erg treffend van Mystikvmquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar het is een beetje parels voor de zwijnen. Gedateerde sound, tekst die nergens op slaat (Thunder and lightning, it's getting exciting? Welk jaar is het, 1991?) en gewoon teveel snufjes uit de kast trekken om maar te laten zien wat je kunt.
Rusland is een Honda CRX uit 1988 die met allerlei verlagingskits en ledjes onder de bumper en 20 inch velgen voor duizenden euro's wordt verspijkerd om er iets "moois" van te maken. Dat terwijl dat geld net zo goed uitgegeven had kunnen worden aan een pure sportwagen waar je veel meer indruk mee maakt.
Wat heeft die organist eigenlijk in zijn linkerhand op 0:55? Een gootsteenontstopper?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de reacties onder het optreden van gisteren op YouTube vandaag nog gelezen? Het is echt bizar, hier een bloemlezing:
ESF / Verzameltopic reacties op inzending Douwe Bob
Hebben we dat al eens gehad eigenlijk, dat er ALLEEN maar jubelreacties van allerlei landen onder een video staan en eigenlijk nul negatief?
Onder deze video dus:
Je mag van mij best met een tamboerijn een wc gaan ontstoppen hoor. Of het gaat lukken is een tweede vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft die organist eigenlijk in zijn linkerhand op 0:55? Een gootsteenontstopper?
Tamboerijn die hij tegen het orgel ramt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft die organist eigenlijk in zijn linkerhand op 0:55? Een gootsteenontstopper?
Er is vrijdag ook een juryfinalequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Cee het volgende:
Even een domme vraag tussendoor: is er voor de finale weer een speciale jury-finale op vrijdagavond, of moet de vakjury hun stemmen ook baseren op de Grand Finale van zaterdag?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter verhaal. Bij de persconferentie gisteren had Kroatie 300 likes op facebook.
Shitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Onze grote vriend Hovi deed net een zeer sterke jury-repetitie.
Eerlijk is eerlijk, tijdens Eurovision in Concert was hij ook echt erg goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Die zijn nog niet geweest, dit was Wit Rusland. Ook goed trouwens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Goede Juryrepetitie van Ierland ook
Ja ging al aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zijn nog niet geweest, dit was Wit Rusland. Ook goed trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |